Putovanje

Šta vidjeti u Oslu za 1 dan

Pin
Send

Budimo iskreni, grad Oslo turisti ne preferiraju. U našem prolazu kroz Bergen čak nam je neko rekao da mještani ne žele vidjeti Oslo ni na slici. Pa, kažemo vam jedno! Svidelo nam se. To nije glavni grad snova, ali ima mnogo doprinosa. Želite li znati šta vidjeti u Oslu za 1 dan? To vas neće razočarati. Kao što bi rekao veliki Luca Bocci, #OsloPrometo

Naravno, za to je dan počeo ranije nego drugi put ... Ažurirano 2019

Oslo Pass

Kao što smo to radili s Bergen Cardom, a što više znamo koliko dobro funkcioniraju računi, danas ćemo napraviti svoju rutu i s prolazom Oslo u džepu.

CIJENE PUTA OSLO: Povratak smo uživati ​​u dva besplatna. Iznosi su sljedeći (kolovoz 2014.):

Prolaz za Oslo 24 sata: NOK 290 odraslih i 145 djece / starije NOK
Oslo Pass 48 sati: 425 NOK odraslih i 215 NOK djece / starije osobe
Oslo Pass 72 sata: NOK 535 odraslih i 270 NOK djece / starije osobe
NAPOMENA: Ako ga želite kupiti preko interneta, to možete i uraditiovdje a onda je pokupite uTuristički informativni ured. Studentska karta pruža 20% popusta za djecu do 30 godina.

Velika sniženja, besplatne karte u više od 30 muzeja, javni prevoz, parking i još mnogo toga, neke su od mnogih pogodnosti u kojima možete uživati ​​iako sve informacije imate u vlastitom dijelu web stranicePosetite Oslo.

Šta vidjeti u Oslu za 1 dan

Ponavljamo naslov i to zbog iluzije koja nas je natjerala da ne dobijemo samo 1, već i 2 e-maila od ljudi u dva dana otkad smo prošli kroz Bergen koji su nam se zahvalili i komentirali da im je to vrlo korisno. Pa, i Oslo se može vidjeti za 1 dan! Ali morate ustati rano. Ovo je put koji smo napravili ...

Stazu možete učiniti besplatno, kao što smo i mi učinili (možete čak i gore navedenu kartu) ili, ako želite, možete krenuti u vodiču koji odgovara vašim planovima. Postoje izleti svih vrsta, prvi put upoznati grad ili uzeti različite perspektive ... za sve ukuse!

EKSKURZIJE U OSLO:

Da biste grad upoznali u potpunosti ili iz drugih perspektiva, možete odabrati jedno od ovih najviše rezerviranih izleta od strane putnika:

Oslo Fjord Cruise, da poznaju grad kao što su to tada činili Vikingi ... s mora. Turneja traje dva sata i odličan je način da upoznate „drugu stranu Osla“.
Panoramski razgled Osla, u slučaju da više volite grad znati iz temelja. Ima besplatan otkaz do 24 sata. Možete i to rezervisatiOslo panoramska tura 3, 3,5 ili 4,5 sata, sa španskim audio vodičem i besplatnim otkazivanjem do 24 sata ranije.
Oslo Tour + Fjord krstarenjecjelodnevni izlet koji uključuje vožnju autobusom, krstarenje, muzejskim kartama ... Sve što trebate za upoznavanje Osla, kopnom i morem!
Ovo su samo neki od izleta za koje smatramo da su najzanimljiviji za poznavanje Osla, ali ovdje možete vidjeti svi izleti u Oslo

On Lopov gdje smo boravili (Ažurirano:Možete čitati naše mišljenje o hotelu The Thief), osim što iskustvo samo po sebi, ima privilegovano mjesto koje nam omogućava da budemo u Pristanište Radhusbrygga, u blizini Aker Bryggea oko 8'20. Prije nego što imamo dobar doručak onih koji vam pune energiju za cijeli dan.

Iako kažu da je zgodno biti malo ranije u ovoj ljetnoj sezoni, jer se obično formiraju veliki redovi, u prvo jutro malo ljudi ode. Odavde ćemo krenuti putem poluotoka Bygdoy, jednog od najatraktivnijih područja glavnog grada Norveške.

Ušteda na udaljenostima, mnogo takvih trajekata i brodica koje organsko plove do obližnjih gradova i sela, donosi nam sjećanje na one dane u kojima smo proveli SydneyNaš je 91 * i otišao u 8'55, samo 15 minuta da stignete do ovog mjesta (Foto: Wikipedia)

Bygdøy je danas (i od 1800. godine) poluotok, ali u povijesti se govori o ostrvu koje je na kraju donijelo promjenu vodostaja. Uz globalno zagrijavanje planete, ista stvar se uskoro vraća u prvobitno stanje.

Došli smo na ovo mjesto jer je to privilegirana enklava da bismo saznali puno više o historiji Osla i Norveške i smatramo da je bitno da se u Oslu vidimo za 1 dan.

Atrakcije i muzeji Bygdoy:

- Centar za holokaust:Kao što samo ime govori, on se bavi pitanjem holokausta i drugim genocidima ...
- Norveški pomorski muzej:Središte je u primorskom i pomorskom narodu.
- Muzej Kon-Tiki: Thor Heyerdahl bio je jedan od najpoznatijih naučnika koji se bave zaštitom okoliša.
- Muzej vikinških brodova: Na njemu su prikazani najbolje sačuvani vikinški brodovi na svijetu.
- Norveški narodni muzej: Prikazuje 155 tradicionalnih kuća na otvorenom iz svih regija Norveške.
- Muzej Fram:Fram se usredsredio na polarni brod.
- Bygdøy Royal Manor: Ekološka farma u potpunosti operativna.
- Plaža Huk & Paradisbukta: Najpopularnija norveška ljetna plaža.
- Stave crkve norveškog narodnog muzeja:Crkva-muzej od interesa velika kulturna vrednost
- Oscarshall: Još jedna od glavnih atrakcija poluostrva
- Galerija kraljice Joséfine:Galerija koja je dio Oscarshalla

Usredotočit ćemo se na tri posebno koja su nam vrlo privlačna: Muzej Fram, Muzej vikinških brodova i Norveški narodni muzej.

On Muzej Fram, koja se otvorila u 9 i besplatna je uz prolaz Oslo, dolazi kao prsten za prst jer otkriva avanture norveških istraživača na oba pola i impozantni polarni brod

Čini se nevjerovatnim podvizima koje su Admusen, Scott ili Fram mogli učiniti u vremenima u kojima su tehnologija i alati bili mnogo arhaičniji, nešto što smo u avanturi već otkrili Antarktika, premda se Paula raduje obući radno odijelo za Arktik. Ukupna posjeta muzeju oduzela nam je oko 45 minuta.

Šetajući ovo ugodno jutro stižemo na Muzej vikinških brodova, vrlo malo (može se vidjeti za 20 ili 25 minuta stvarno), ali otkriva otkrića istinskih vikinških brodova iz 19. stoljeća prije 1.100 godina (a mi smo uzeli neke razglednice za 50 norveških normi)

Vrlo je upadljivo vidjeti stanje u kojem su se, pored ostalih pribora vremena. Vani je kiosk koji nam nudi i jutarnju kafu (80 NOK)

Posljednju posjetu Bygdoyu obavljamo odmah u susjedstvu Norveški narodni muzej, takođe besplatan uz Oslo Pass, kao i prethodne, gdje zajedno možemo vidjeti 155 tradicionalnih kuća iz cijele Norveške u velikom ograđenom prostoru. !! Jedan prolaz !! Ali iznad svega se posebno ističe jedan

Ako krenemo na put prije nekoliko dana, ovo mjesto za nas čuva iznenađenje Gole drvena crkva, sagrađen u srednjovekovno doba (dvanaesti i trinaesti vek) u malom mestu Gol i demontiran i preseljen u Oslo između 1884. i 1885., potpuno netaknut (izvorno, za razliku od Bergena)

To je pravokutna lađa, sa središnjom sobom s povišenim stropom i drvenim podom, sa središnjim zidom u kojem je predstavljena posljednja večera. Oba središnja stuba koja rastavljaju središnju dvoranu kao vrata i bočne stranice, imaju reljefe velike kvalitete i kulturne vrijednosti.

Izvana, opet, zmajevi u borbenom stavu daju najreligitivniji "dodir" fundamentalno kršćanskom mjestu, i to je opet strastveno sa svih stajališta (mi se zaljubljujemo u ovu vrstu konstrukcije)

Ali norveški Narodni muzej je mnogo više, kao da želimo provesti čitavo jutro, ako želimo, pa nema drugog izbora nego da ostavimo iza Srednjovjekovne drvene crkve Gol i nastavimo otkrivati ​​njegove zgrade i običaje.

Niz kuća i sela i mnoštvo prikaza vjernih tradiciji daje nam predstavu o najživopisnijoj povijesti drevne Norveške.

Način spravljanja hljeba, tradicionalni plesovi, kontrast između najstarijih kuća i njihove evolucije, u onome što je bila posjeta oko sat i pol, a što bi moglo biti savršeno 2 ili 3, malo što mi znamo

Paula, sviđa ti se? Idemo u drugo važno područje da vidimo Oslo, a za to vozimo Autobus 30 upravo ovdje (s vrlo dobrim frekvencijama - općenito cijela Norveška uživa odličan javni prijevoz) - i za nekoliko stajališta i ulicom uzlazimo, stižemo sve do Frogner Park za manje od 25 minuta Možda s nekim pitanjem prema nekoj „bubici“ koju smo sreli na putu.

Ako se u Oslu mora vidjeti, ovo je park skulptura Vigelanda, koji je po njemu razasut više od 212 granita ili bronce.

Ulazimo kroz njegov gornji dio, pa ćemo pronaći jednu od ikona grada koja se uzdiže na 14 metara, a koja je Monolith od 121 ljudske figure sastavljen u „macabre?“ izdižući se iznad cijelog parka.

Zapravo, za većinu purista, Monolith ima mnoga tumačenja, poput uskrsnuća čovjeka, u čežnji za duhovnim, cikličkim ponavljanjem ... hajde, što ni sam Gustav Vigeland ne bi trebao znati.

Ostavljamo iza monolita i parka Frogner i ulazimo u mrežu ulica koje vode za manje od 20 minuta šetnje do uliceKraljevska palača (Det Kongelige Slott), rezidencija kraljevske porodice sagrađena 1824-48 u Kristijaniji.

Slučajno (nismo to planirali) stigli smo oko 13.30 sati, u to vrijeme svakodnevno se vrši promjena garde njegove kraljevske visosti, što je možda "nešto pretjerano"

Sad ako ... smo gladni! !! jako gladan !! A danas nemamo svoj uobičajeni sendvič s kobasicama. Morat ćemo tražiti opciju za jelo

JEDI U OSLO:

Među 49 gradova koji primaju najviše turista na svijetu, istraživanje je smjestilo Oslo kao ono s najvišim cijenama čak i iznad Ciriha. Uprkos tome, uvijek će se naći opcija skupog hamburgera, picerije ili supermarketa. A najjeftiniji? Sofija, u Bugarskoj

Drugi dan u Bergenu završili smo oduševljeni lancem Pizza Peppes, koji iako nije jeftin, nema zlostavljačkih cijena (490 NOK) i dobro jede, tako da smo danas završili u jednom od njih. !! Energija napunjena !!

Šetnja nas vodi ispredGradska vijećnica, koji ima oko puno statua, iako ne ulazimo u zgradu, kažu da ima svojih atrakcija. Također Nobelov mirovni centar i Parlament ili zgrada Stortinget, posljednja datirana iz 1866. godine, privlači našu pažnju

Ali nešto u daljini plijeni našu pažnju, a mi se okrećemo tome ...

Nešto bitno za Oslo: Akershus

Naša ruta ima jasno odredište,Akershus ili tvrđava Akershus Slott, srednjovjekovni dvorac izgrađen oko 1300. godine koji nam se sviđa i koji također ostavlja odličan pogled na luku, vrlo živo u ovo vrijeme

Nalazimo se u kompleksu vojnih zgrada koje u raznim preobražajima tokom svojih 700 godina života nikada nije osvojila strana vojska uprkos brojnim opsadama

Točnije, prešlo je od srednjeg vijeka, renesansnog dvorca, tvrđave, raznih reformi i transformacija ... sve dok nije jedan od najreprezentativnijih kompleksa norveškog naroda, a ne samo u Oslu.

Uz to, sunčan dan kao i danas odlično je mjesto da se odvojimo od gužve i neko vrijeme legnemo na sunce, razmislimo ili se malo naspavamo poput onog koji nam treba nakon ručka.

Nešto što volimo u Oslu je fenomenalna atmosfera koja diše (još jedan piškolabis pada -45 NOK-) Kao i jutros, ovo je područje blizu mora u ovom trenutku posebno živo. Moguće je da se nalazi lokacija Opera ili Operahusetkao simbol glavnog grada Norveške, ne treba biti slučajnost (slično kao Sydney Opera House)

Suočeni smo sa zgradom koja je pobijedila na Svjetskom festivalu arhitekture 2008. u Barceloni, a izgrađena u mramoru i staklu nikoga ne ostavlja ravnodušnim, što je jedna od glavnih atrakcija grada (čak i za manje razumljive poput nas)

Rečeno nam je da je ovo vrlo blizu ovogStari grad ili Gamlebyeno Povijesni povijesni centar Osla kad su se ostala područja zvala Christiania, ali kako odlazimo sutra, presjeći ćemo ovaj dio rute (!! Ne propustite one koji to žele!) i idemo u okolicu Centralni kolodvor, gdje se usput nalazi statua koja privlači našu pažnju i ne gledamo dana kad smo stigli na voz Oslo-Bergenpoziv tigra

Ovaj ogromni 4,5 metra dugački brončani tigar bio je poklon Eiendomsspara početkom drugog milenijuma.

Ako neko treba odmarati noge, mjesto koje obično ne dolazi u mnogim vodičima, ali negdje smo pročitalikrov Radisson Plaza baš ovdje, odakle se pružaju najbolji vidici grada Osla. Mi, međutim, pratimo šetnju ostavljajući po strani Katedrala u Oslu, crkva našeg Spasitelja, datirana iz 1697. godine i koja još uvijek sadrži izvornu rezbariju drveta propovjedaonice, oltara i fasadu orgulja da bi se stiglo do najživlje ulice u gradu

Zalazak sunca u Oslu: Karl Johans Gate i Aker brygge

Naravno, ako bismo nekome sa malo vremena trebali preporučiti nešto za vidjeti u Oslu ili samo uživati ​​u šetnji, to bi bilo užurbano područje Karl Johans Gate koji povezuje željezničku stanicu s Kraljevskom palačom gdje smo bili u podne. To je ujedno i trgovački prostor, gdje Paula uzima poklon (99 NOK)

Još jedno vrlo živo područje je Aker brygge, vrlo blizu ovdje i u blizini našeg hotela Lopov, odnosno područje same Luke, a sa kojeg se pruža odličan pogled sa naše terase sobe Lopova

Hotel LopovOsim što je jedini dizajnerski smještaj u Oslu, i sam doživljaj, između ostalog organizira umjetničke događaje ili DJ sesije na svojoj gornjoj terasi. Zbog toga je danas posebno postavljen "krov" i mi "padamo".

Ali danas je naša posljednja noć na "kopnu" (!! Sutra ćemo biti na norveškom Arktiku tako poželjno !!) i odlučili smo se oprostiti od naše avanture kroz Norveške fjordove i glavni grad uz dobru večeru na deltu Fru K Lopov

U međuvremenu, noć pada na Oslo, u onome što je za nas bio izvrstan dan. Glavni grad vrlo različit od onoga što smo očekivali, posebno avangardni i nimalo ružan. ! Neka se niko ne zavara! Nije Bergen, ali vrijedi se zaustaviti.

Ostatak noći prolazi između pića, nekoliko dizajnerskih jela i nekog deserta od onih koji vam moraju objasniti, jer u protivnom nema nikoga ko otkrije što pijete. Napokon, dizajn je i za tuš kabine i za samu gastronomiju, zar ne?

Prije nego što se pozdravimo do sljedećeg dana, želimo razgovarati o nečemu što zanima mnoge putnike: sjevernom svjetlu.

BOREALNI AURORI IZ OSLO:

Videli smo da mnogi ljudi koji putuju u Oslo takođe traže priliku da vide severno svetlo. Ne krivimo vas što ste ih želeli vidjeti „uživo“ ... oni su sjajni! i da imamo neke destinacije na čekanju da ih vidimo ... (želite li znati neku posebnu? Kažemo vam u članku Sjeverno svjetlo na južnom Grenlandu). Slučaj je taj da iz Osla, nema direktnih izleta da se vidi severno svetlo. Ovisno o vremenu vašeg putovanja, možete konzultirati kako putovati na Lofoten ostrva (raj da biste ih vidjeli) ili, ako imate manje dana, letjeti za Tromso iz kojeg će, ako stotine izleta odlaze, vidjeti Sjeverno svjetlo u Norveškoj

Sad je 1 ujutro. Ruksaci su spremni. Paula čita u krevetu, dok je Isaac samo napisao ove redove. Ne bismo znali objasniti senzaciju tačno koja prolazi kroz naše tijelo, ali to je ta koja govori nešto veliko će uskoro započeti. Sutra ćemo možda imati zadnju vezu putovanja ... odatle će nam biti jedino avantura i istraživanje. Vidimo se sutra!

Isaac i Paula, iz Osla (Norveška)

RASHODI DANA:NOK 615 (približno 74,10 EUR) i POKLONI: 149 NOK (približno 17,95 EUR)

Video: Oslo, upoznajmo grad Vikinga (Oktobar 2020).