Putovanje

Bazni kamp Everest u Tibetu, zalazak sunca na Himalaji

Pin
Send

Obično pričam o trenucima koji zaustavljaju vrijeme (a ne mjesta) poput tog velikog cilja koji imam u svojim avanturama. U ovome izlet u Tibet Znao sam da će moj veliki izazov samo-realizacije doći tog dana skretanje za osnovni kamp Everest u Tibetu. Sve u onom improviziranom vidikovcu između stijena starog Manastir Rongbuk Osjetio sam ovaj zalazak sunca, ono što je moje srce htjelo da mi kaže o tim neizmjernim planinama Himalaje kao pozadina, Teško će biti prepisati u ovoj priči. S jedne strane, velika sreća što sam kao dijete prevladao neki izazov, uključujući jednu od mnogih utopija (kao što sam rekao od početka ove novine). Sa druge strane, sjajan osjećaj tuge iz različitih razloga. Moguće da je ovaj 17. travnja 2018. za mene na ovom blogu kao dan koji sam shvatila koliko je važno dijeliti ove snove sa mojim najmilijima dobro ali su izuzetno nepotpune.

Ove redove pišem možda više za mene nego za vas koje možda sada čitate. Ovo je priča o mom susretu s krovom svijeta, velikom planinom Everestom, "majkom svemira" ...

Put do Everest-a, najviše planine na svetu

ALTITUDE 4.330 m priznajem! Sklona sam skepticima koji sa zaprepašćenjem gledaju onaj slogan koji raste poput trave, koji vam "prodaju lopatu i nisu otkrili zlato" (kao što mi Sele ponekad kaže) "ispuni svoje snove", "uzmi ranac i kreni 1 godinu za obilazak svijeta", "Ne budite turista, budite istraživač"... I ne zato što ne vjerujem u konačnu poruku, ali ne vjerujem u ljude koji ih koriste kao zvučnike. Snažno mislim da svako od nas ima svoju sreću i u vlastitoj ravnoteži, putovanja nikad ne mogu biti jedini sastojak. U mom slučaju, porodična i lična ravnoteža igraju tako važnu ulogu kao i virus u meni da dođem do mjesta koja zaustavljaju vrijeme. Danas sam bio jedan od njih ... ali nikada nisam zamislio da će to sve podijeliti s ljudima koje najviše volim životna lekcija za mene.

Doručak, kupnja dodatnih rezerviranja (16 CNY) u Shegaru (jer ćemo opet spavati na kampovanju) i vidjeti spektakularni dan koji se otvara pred nama (malo se bojimo snijega Sakya jučer ćemo možda imati sreće da vidimo onaj Everest) postavili smo ranu rutu do zaleđivanja na ovom putovanju.

Nekoliko kilometara od starta nalazimo jedna od najstrožih kontrolnih točaka otkako smo napustili Lhasu. Zapravo je prvi put da izađemo iz automobila s putovnicama (dosad su to radili Bruno i Tambor) iako, kao što nema puno ljudi, trebalo je samo nekoliko minuta. Odatle je malo putovanje do mjesta gdje napustit ćemo Put prijateljstva, G318, da prođemo kroz ono što mjesto ulaska i kontrole prema domenama baznog kampa Everest u Tibetu.

Od ovog trenutka (oko 9:30) ponovo shvaćamo, kao i prije nekoliko dana, važnost Irene Youlan Tours ne samo kao agent, već i kao pravi konsultant specijaliziran za ovo putovanje. Zašto? Mogli smo savršeno stići juče ujutro Sakya do našeg cilja danas ali svaki krajolik, svaka vidikovka, svaki dio današnjeg putovanja, svaka jedina senzacija i slobodno vrijeme u podnožju Everest-a vrijedi svake minute poklona jer prođete kroz ta vrata i ne morate to brzo i trčati.

ALTITUDE 5.200 m Krivina ulijevo, rampa prema gore, krivulja udesno, uspon i više uspona. Stigli smo do najviša tačka u mom životu i, pored koje ćemo večeras spavati, situacija koje sam se toliko bojala prije dolaska zbog velike visine, ali ... jako sam dobro! U pozadini smo to počeli vidjeti ogromno čudovište 8.848 metara koje je Everest, krov svijeta, zajedno s ostalim osamdeset manje gigantskim Ochomiles-om i VIDITE SAVRŠENO! Nema magle, nema kiše, nema oblaka koji bi to pokrio

April je odličan datum za dolazak u Tibetne samo zbog nedostatka masovnog kineskog turizma, već zato što je najbolje vrijeme za uživanje u najnevjerovatnijim panoramama Everest-a s bilo koje točke ove ceste (isto se ne događa iz Nepala budući da se, iako se to može vidjeti, od ponekad to i nije tako očigledno)

U tom je kontekstu važno znati da postoje velike razlike između dostizanja sjevernog baznog logora Everest u Tibetu ili južnog osnovnog kampa Everest u Nepalu.

KAKO DOĆI DO EVERESTNOG BAZA KAMP? OSNOVNE RAZLIKE IZMEĐU RADA U NEPALNOM ILI TIBETOM

Ne ulazeći u pojedinosti (kao što bi to dao i za sam članak), postoji temeljna razlika između dosegavanja baznih logora Everest na njegovom sjevernom (Tibetu) ili južnom (nepalskom) licu, što je "način dolaska". U Na Tibet je moguće ići istom bazom automobilom cestom omogućenom do onog što nazivaju Turistički bazni kamp (oko 5.200 metara) i odatle samo planinari sa dozvolama mogu pristupiti usponu (oko 5.545 metara). U Nepalu, međutim, za postizanje ekvivalenta na jugu (oko 5.364 metra) potrebno je tjedno pješačenja od Lukla (oko 2.860 m). Neka razmatranja:

- Za putnike, oba baze su ostvariv cilj gdje će se prošetati u podnožju kolosjeka, ali Penjanje na Everest rezervirano je samo za penjače pripremljeni
- Aklimatizacija u Tibetu da stignete do baznog kampa nešto je što ste postigli nakon nekoliko dana, u proseku 4.000 metara kroz njegovu teritoriju dok U Nepalu je visinska bolest kritični aspekt koje biste trebali razmotriti jer će aklimatizacija ići sa 2.860 m na 5.364 m, čineći napore ne baš velike, ali s evidentnim nedostatkom kisika. Međutim, ako se uspite aklimatizirati i volite planinarenje, to je korisno iskustvo.
- Od s ekonomskog gledišta procjena je složena Budući da su u Kini cijene nešto više, zahtijevaju dozvola i viza, ali manje je vremena za putovanje, a u Nepalu su smještaj i hrana jeftiniji, ali zahtijeva i više priprema (nosač, let do Lakle, agencija ili ne ) i više vremena.

Ne izgubivši iz vida siluetu Everest-a koja nas promatra iz njegove titanske visine, napredujemo u strmom spustu od hiljadu oblina, autentičnim tibetanskim selima i ruševinama drevnih naselja.

Posebno su upečatljivi neki koje nisam uspio prepoznati na desnoj strani ceste i koji mi daju na pamet da će ovo drevno kraljevstvo Guge u zapadnom dijelu Tibeta biti samo još jedno buduće putovanje.

Za neko vrijeme izgubili smo Everest iz vida kako se kreće i spušta, krivine i tako dalje. Jedva su manje od 100 kilometara, ali pejzaži koje želimo zaustaviti toliko su neobično lijepi i različiti.

VAŽNO NAPOMENE DA MORATE PROČITATI: Ako ste došli do ovog članka od dnevnik putovanja do Tibeta i shvatio si ovo već Nalazimo se u autonomnoj regiji Tibet i morate znati 3 podataka:

1 Ova je priča dio a potpuni vodič za naše putovanje u Tibet a ima još mnogo stvari koje će vam pomoći da pripremite svoje. Pazite, Tibet je više od Lhase, iako je mnogo paketa ograničeno na njega.
2 NIJE moguće besplatno putovati na Tibet. Iza same kineske vize, potrebno je dobiti dozvolu za ulazak na Tibet da će se od vas tražiti da uhvatite bilo koji let / vlak koji ide unutar i tokom vašeg putovanja. Ovaj postupak SAMO I EKSKLUZIVno se može dobiti angažovanjem turneje kod specijalizovane agencije. S kojim smo putovali Youlan Tours što vam takođe omogućava da dizajnirate a Putovanje po mjeri s različitim jedinstvenim iskustvima do tradicionalnih ruta kroz Kinu, ndo radi Španski vodiči.
3 Nepotrebno je morate imati putno osiguranje ali budite pažljivi, budite pažljivi, treba vam odgovarajuća ona koja omogućava obavljanje aktivnosti do 5.200 metara a nemaju svi tu pokrivenost (ili gotovo nikakvu). Kao i uvijek, naša je IATI osiguranje iako ovaj put potreban nam je BACKPACK mod da bi imali sve pokrivenosti na tim visinama

Manastir Rombuk, najviši u podnožju Himalaje

Ne može biti! Put ponovo vodi Everest na horizont, ali sada je impresivniji nego ikad. Divovski, veličanstveni ... zastrašujući ako se pomisli na sve ljude koji su izgubili život.

To je posljednji dio putovanja, onaj koji ostavlja iza negostoljubivog područja koje se proteže između granice Tibeta i Nepala gdje Himalaja djeluje kao neprobojna fizička granica i donosi nam bliže mjesto na kojem ćemo provesti noć, ali ostavlja nešto od toga još fotogeničnih snimaka.

ALTITUDE 5.100 m Priča priču kako su istraživači poput Georgea Malloryja i Andrew Irvine-a pješačili više od 5 tjedana od Darjeelinga, u brdima u podnožju planine Himalaje na indijskoj strani, kako bi došli do mjesta na koje smo već ulazili tokar 13.10, the posljednja kineska kontrolna točka na 200 metara osnovnog kampa Everest u Tibetu.

Mi smo u Manastir Rombuk, na nadmorskoj visini od 5.100 metara, za koji se govori da je najviši manastir na svetu i izvanredan balkon na Everest, "jedno od mjesta sa najspektakularnijim pogledima na svijetu"prema mišljenju mnogih pisaca. Pred njim je ikonična slika prisutna na više desetina razglednica poznata okrugla stupa od Rombuka koja sadrži medaljicu.

On Manastir Rombuk pripada sekti Nyingma tibetanskog budizma (sjećate li se briškusa Gyantse poglavlje s glavnim sektama?), odnosno onom "crvenom kapom" ili starom nereformiranom školom indijskog porijekla, osnovanom u osmom stoljeću sa uvodiocima budizma u Tibet. Za razliku od ostalih, on je usredotočen na meditaciju pojedinca.

Ovo sveto mjesto osnovao je 1902. godine Ngawang Tenzin Norbu (ime je kao dijete direktno primio Rongbuk Lama) i postalo je važno mjesto hodočašća sve dok to nije potpuno uništen tokom Kineske kulturne revolucije 1974. godine. Ono što trenutno vidimo je mjesto na kojem je obnovljeno i moguće je da popodne krenemo u potragu za njegovom prvobitnom lokacijom.

Hodočasnici koji dolaze iz Nepala i Mongolije i dalje tragaju za onim godišnjim budističkim ceremonijama koje su postale najvažnije na Himalaji iako su se vremena promijenila i sada je manastir Šerpa u Tengbocheu u Nepalu, koji je domaćin najvažnijim.

BRIJENJENI DO PODRUČJA TIBETANSKOG BUDDIZMA (VOL9):

Tokom svih ovih dana razgovarali smo važni sveti spisi da je budizam koji se praktikuje na Himalaji doveo do više od 20.000.000 sljedbenika u svijetu. Od čega se oni u stvari sastoje?

Budizam nikada nije došao da ima svetu knjigu kao što je Biblija za hrišćane, ali se zasniva na nizu knjiga govorima koje je izrekao Buda ili jedan od njegovih učenika najbliži pozivisutre ili sutte. Da, postoji vrsta kolekcija pod nazivom Tripitaka (bukvalno „tri košara“) koja ih sastavlja u Vinaya Pitaki ili „zbirci monaške discipline“, Pitaka sutri ili „zbirci govora, dijaloga Bude“ i Abhidharma Pitake ili „zbirke najvišeg nauka“.

S druge strane, vajrajanski budizam (i samim tim tibetanski) pretplatio se na literatura poznata kao budističke tantre koji se datiraju bar od sedmog stoljeća usredotočiti se na uporabu mantri i dharanisa za liječenje bolesti, kontrolu klime i / ili stvaranje bogatstva

ALTITUDE 5200 m Vrijeme je za boravak! On Bazni kamp Everest u Tibetu, 200 metara od Rombuka, ima područje spremno za doček turista koja se temelji na svojevrsnim mongolskim trgovinama utjecaja spremnim za jelo i spavanje s nekim obližnjim kupaonicama "tibetanskog tipa" (hajde, zaboravite na tuševe)

Spavat ćemo u jednom od njih, mada ni ovaj put nećemo biti sami poput te noći, kampirani u svetoj Jezero Yamdrok. Na putu postoji više opcija prije dolaska u manastir, poput šatora Everest, hotela Zhufeng ili pansiona manastira Rongbuk, ali oni su dalje od punog iskustva.

To također moram prepoznati Juga je unutra vrlo ugodna. Djevojke s mongolskih karakteristika koje ga izvode vrlo ljubazno i ​​one rezanci s jajima koje su nam pripremile okusile su poput slave

Mi koristimo činjenicu da se dan malo zatvorio i da još uvijek imamo vezu na usmjerivaču da bismo pisali porodici i rekli im da nam je dobro. Čini se da 5.200 m nije u mogućnosti s nama ... barem za sada.

Zalazak sunca u baznom kampu Everest u Tibetu

ALTITUD 5.200 m. Oko 16'00, kada se čini da je najviša granica na svijetu ponovo očišćena, koja uključuje Everest i susjedne vrhove Lhotse (8516 m), Nuptse (7855 m) i Changtse (7580 m) ) koji razdvaja Tibet od Nepala.

Everest u ovim zemljama je takođe poznata kao Sagarmāthā ili "Prednja strana neba" (na Nepalu), Zhūmùlangm Fēng (na kineskom) ili Chomolungma ili Qomolangma ili "Majka svemira" na Tibetanskom. Upravo ta zadnja nomenklatura glasi kamen koji označava 5.200 m u Baznom kampu.

Dok stiže kasna noć, odlučili smo se šetati neko vrijeme do točke gdje to dopuštaju turistima. Odavde vidimo brojne jakove napunjene zalihama i materijalima koji se približavaju drugoj strani nasipa gdje se nalazi Bazni kamp profesionalnih penjača, malo viši, oni koji plaćaju i do 10 000-15 000 USD da bi imali opremu, vodič, dozvola i odredbi da pokrenu vlastiti izazov, ali isto tako omogućuje slavnim ili bogatim ljudima da naprave svoje ludilo "na račun drugih" kako nam kažu ovdje (to je druga priča)

Iz ove točke pogledavši taj krov svijeta vidimo kako izgleda mali manastir, iako ne razumijemo dobro što se ovdje radi ako smo ga Rombuk već posjetili pri dolasku, tako da se ne zaustavljamo nekoliko puta (do 8 s ruksakom u ruci !) Budući da se svaki trud s tako malo kisika plaća (a ovdje kažu da imamo 38% u odnosu na ono što obično imam u A Coruniji), radoznalost nas vodi na vrh nekih stijena.

To je Ronbuk! Kako to može biti? Ispada da je to priča da je Nyingmapa Lama Ngawang Tenzin Norbu osnovao ovaj manastir u a područje meditacijskih kabina i pećina koje su koristile redovničke zajednice od 18. stoljeća. To mjesto je ovo, a ne ono koje smo vidjeli prije toga, nakon uništenja nakon Kineske kulturne revolucije.

Ako je prethodni bio poseban, šta možemo reći o ovom mjestu? Ulazimo u ono što izgleda unutar jedne od glavnih špilja za meditaciju, vrlo blizu litice koja gleda na dolinu iz koje dolazimo, i spuštamo se kroz malu rupu u zemlji koja nas vodi u "tajnu" sobu. Dobijamo goosebumps! Nalazimo se na jednoj od lokacija koja zrači magijom i koju čuva samo nekoliko monaha glavnog manastira i na kojima se nalaze kuće rezbarije i sveti rukopisi, kameni zidovi Manija i desetine drugog blaga.

Ipak zadivljen dolazi željeni trenutak, Everest počinje da pretvara svoje boje u živopisnije, tipične za zalazak sunca. Vrijeme je da potražim svoje mjesto u stijeni. Međutim, kao da nešto govori sa mnom, taj trenutak će biti za mene (a Sele pretpostavljam da je imao svog drugog na obližnjoj stijeni). Tako čarobno mesto, takav poseban trenutak, izazov se susreo i nisam hteo da se slikam, ili razmišljam o društvenim mrežama ili bilo čemu uopće, pa sam stavio kameru da snima i sjeo, jednostavno (u stvari nemam sliku o meni)

Šta mi je prošlo kroz glavu? Ne znam kako još to dobro objasniti, ali mislim da sam taj trenutak tako dugo čekao Nije bio potpun. Olivia jedva ima 4 mala stola i nekako bih voljela da ovaj trenutak podijelim s njom i Paulom ... pa čak i sa malim Nikoom Ne znam da li bi na tom mestu zadržalo 5200 metara i malo kiseonika.

VIDEO POPE NJEGOVOM ZAHTEVU ZA VIDU NEKOG DANA: Čuvam ovaj video za slučaj da vam jednog dana, Oli, dam da pročitate dnevnike svog oca. Ranije je od ovog trenutka (zabilježio sam da se događa gore), ali kaže stvari koje kad ostariš nadam se da ću ti reći

Razmislio sam zbog čega su imali posljednje riječi toga "Glupi" dnevnik Alex Supertramp u svojim avanturama na Aljasci šta su rekli "Sreća je stvarna samo kad se deli„Bila sam ispred jedan od najljepših zalazaka sunca kojem čovjek može težiti, da je 8.848 m hercules mijenja boje ispred moje „povlaštene kutije“ kao da se radi o specijalnoj pozorišnoj funkciji.

Postoje oni koji drže da Everest zaista nije najviša planina na svijetu, da sve zavisi od perspektive iz koje gledate. Ako se baza uzme kao polazište, ta čast bi pripala Kilimanjaru u Tanzaniji sa oko 5.600 m (za 5.200 sa kojih odlazi Everest). Ako uzmemo bazu na dnu mora, na Havajima se nalazi vulkan Mauna Kea s više od 10 000 metara. Nema veze, ako pogledate kamo gledate, niko to ne može poreći Everest je točka zemlje koja je najbliža nebu i zvijezdama, one koje počnu prikazivati ​​dok mrači

Već u jurištu, nakon još jedne izvrsne večere za mjesto na kojem jesmo, noć neće biti najbolja da se zbog hladnoće dobro provedemo (uzimam dvostruku torbu iskorištavajući to što smo samo mi i nemamo društvo više putnika) ili Tvrdi kreveti koji nas čekaju. Međutim, Nisam hteo da propustim najčišći kosmos na planeti. Nakon zalaska sunca nad Himalajima, bazni kamp Everest u Tibetu gubi aktivnost i s njim, najapsolutnija tišina i raj zvijezda i nebeskih tijela bez najobičnijeg svjetlosnog zagađenja koje postoji. Olivia, obećavam da ću se jednog dana vratiti s tobom (i uvek održavam svoja obećanja)

Isaac (sa Sele), iz baznog kampa Everest (Tibet)

RASHODI DANA: 16 CNY (približno 2,13 EUR)