Putovanje

Kora, dzong i manastir Tashilhunpo u Shigatseu, iznenađenje

Pin
Send

Moram priznati da kad sam pustila maštu da letim prije dolaska na Tibet, ovo se mjesto nikad nije pojavilo. Shigatse je druga najveća populacija i, a priori, predstavlja velike i ružne avenije "kineskih" zgrada bez puno šarma ... ili je tako vjerovao. Shigatse još uvijek čuva oko manastira Tashilhunpo (veliki sveti hram figure Panchen Lame) jedno od velikih iznenađenja koje nam je ovo putovanje donijelo, jedan od najviše specijalnih kora s pravim dzong razglednicama koja se nadvija nad gradom, ostavljajući impozantni pečat od velike političke, ekonomske i kulturne važnosti od petnaestog stoljeća ove enklave.

On Palata Potala (u blizini kojeg se vraćamo spavati nakon putovanja vlakom do Lhase), bez sumnje je ikona Tibeta, ali fotogenični dzong Shigatsea bit će snimak kojeg ćemo pamtiti ili, mnogo dalje, tih sati koje želimo za grad ljubazno u svom najvažnijem kora

Kora iz Shigatsea, trenutak putovanja u Tibet

Ok, slažemo se s tim kora nije ništa drugo do sveta staza u smislu kazaljke na satu koju hodočasnici slijede oko duhovnog centra ili drugog poštovanog simbola. Takođe da smo ih već upoznali KumbumJokhangPotala ili Drepung, između ostalih. Ono što ćemo jutros živjeti oko manastira Tashilhunpo nikada ne bismo zamislili da nakon doručka krenemo prema starom dijelu grada (sa puno više šarma)

Kora Shigatse izgleda bez turista u ovo rano doba dana. Moguće je da nam je ovaj sastojak, zajedno sa velikim priljem hodočasnika danas, dao pravu "juhu" tako da atmosfera postaje ono što će biti neizbrisivo sjećanje na putovanje u Tibet, najbliži pristup sa Tibetanski narod je uvijek ljubazan prema nama od našeg dolaska (već ga imamo na visini sirijskog, perzijskog, uzbekistanskog ili burmanskog koji uvijek branimo)

Ta lica naklonosti, koja traže pogled saučesništva ili onaj nesebični osmijeh koji nas prati otkako smo se iskrcali u Xiningu, danas postaju mnogo očitije na ovom svetom putu.

The kora oko Tašilhunpa, od trenutka kada tražite uličicu desno od glavnih vrata manastira, takođe je jedno od najdužih vremena koje smo putovali, i u daljini oko zidova duhovnog centra i u vremenu. Kažu da je za to potrebno 1 sat, ali mi smo, između čuđenja i stajanja, proveli 3 sata! (Tačno je da se danas ne žuri, naš vlak za Lhasu kreće u 18.40)

Tsatsas (glinene ikone), monasi koji recituju sveto pismo, mještani nude hranu i deseci hodočasnika koji vrte molitveni stroj uspratili su nas uz brdo duž suhih padina ove ceste.

On najbolji trenutak već je stigao u najviši dio kora, kada je a znatiželjni "naoružani" lik slikovite gitare recitirao je dopadljive pjesme dok su hodočasnici stajali i sjedili da ga slušaju ili su se za tren zainteresirali riješiti našu znatiželju.

Bilo je to u tom trenutku, sjedeći osluškujući, kada sam osjetio najpitljiviji mir cijelog putovanja. Ako je govorio o Lhasi, Potali ili Everestu kao velikim ciljevima putovanja, neočekivano sam našao taj trenutak koji zaustavlja vrijeme na zabačenoj stazi na vrhu manastira Tashilhunpo, gdje je nikad nisam "pretraživao". Možda zato oni dolaze sami i nisu ih "prisiljavali".

Djeca na ramenima ili znatiželjna njuškajući ovce kad njuše kad tamjan ugasi, završe gornji dio dok konačno ne vidimo prve fotogeničnije snimke onih crvenkastih boja koje već lako prepoznajemo

Ima ih mnogo "tajni uglovi" koji ostavlja prostor između molitvenih kotača i nadvojaka na planini koji čak služe i samim mještanima da se odmore kada vrućina počne padati kao sada

Odavde se put deli na dva dela. Možete se spustiti niz brdo da biste dovršili samostanski krug ili slijedite stazu koja prelazi ovaj stjenoviti dio do Shigatse Dzong-a. I odjednom se pojavi!

On Tvrđava Shigatse ili Shigatse Dzong je "miniPotala" koja izgleda sjajno nad gradom. U njegovo vrijeme bio je rezidencija kraljeva, ali kineska kulturna revolucija ga je završila, kao i gotovo sve. Ikonična slika koju sada vidimo rezultat je rekonstrukcije S.X-a, ali to ne umanjuje ljepotu

Od ove točke (popeli smo se na stijene da postignemo sve ljepše slike), staza se spušta niz padinu ostavljajući uistinu lijep dio kora

Kao da od a Svjetlosna staza je uključena, molitveni točkovi otvaraju šareni put u ovom suhom krajoliku na domene velike tvrđave

Dok se spuštamo, nastavljamo snimati one fotografije zbog kojih je vrijedno putovanje samo po sebi i, kao što smo uvijek rekli, uz prethodno dopuštenje ili ponekad i sami zatražili

Odavde stižemo do tibetanske tržnice starog grada koja prolazi pored mani lhakhang što prenosi posebno šarmantnu atmosferu u kojoj vrijeme miruje

On tibetansko tržištekao u svim gradovima najbolje je mjesto za život u gradu

Možete naučiti puno od određene kulture promatrajući što kupuju i kako kukaju, pa čak i to provode u praksi. Odavde vodim jedan od najboljih čaja na svijetu, ali i prvo odlično sjećanje koje želim da Olivia zadrži od oca kao svoje prvo veliko blago (Baš kao što se uvek sjećam kutije novčića koje su imali moji roditelji sa putovanja) ... Autentična tibetanska zdjela! (175 CNY sve)

Bilo je oko 13:00 (kako jutro prolazi) kada mislimo da je dobro vrijeme za jelo.

RESTORANI U TIBETU | SHIGATSE: Tradicionalni Lanzhou goveđi rezanci, odlična opcija u blizini ulaza u manastir i sa različitim mogućnostima tradicionalne tibetanske hrane (izvan rezanci, riže, ...)

Možda sam ovdje popio najbolje pivo i najbolji hamburger na cijelom putovanju (već sam ga želio i da ih nisam mnogo u Španiji). Kao što pokazuje kada je neko animiran.

Iskoristili smo i priliku da odradimo neko vrijeme prije ulaska u samostan oko 15:00, ali to ima razloga za to

VAŽNO NAPOMENA DA MORATE PROČITATI: Ako ste došli do ovog članka od dnevnik putovanja do Tibeta i shvatio si ovo već Nalazimo se u autonomnoj regiji Tibet i morate znati 3 podataka:

1 Ova je priča dio a potpuni vodič za naše putovanje u Tibet a ima još mnogo stvari koje će vam pomoći da pripremite svoje. Pazite, Tibet je više od Lhase, iako je mnogo paketa ograničeno na njega.
2 NIJE moguće besplatno putovati na Tibet. Iza same kineske vize, potrebno je dobiti dozvolu za ulazak na Tibet da će se od vas tražiti da uhvatite bilo koji let / vlak koji uđe i unutar puta. Ovaj postupak SAMO I EKSKLUZIVno se može dobiti angažovanjem turneje kod specijalizovane agencije. S kojim smo putovali Youlan Tours što vam takođe omogućava da dizajnirate a Putovanje po mjeri s različitim jedinstvenim iskustvima tradicionalnim rutama širom Kine i s kojima radi Španski vodiči.
3 To čak ni ne treba reći morate imati putno osiguranje ali budite pažljivi, budite pažljivi, treba vam odgovarajuća ona koja omogućava obavljanje aktivnosti do 5.200 metara a nemaju svi tu pokrivenost (ili gotovo nikakvu). Kao i uvijek, naša je IATI osiguranje iako ovaj put potreban nam je BACKPACK mod da bi imali sve pokrivenosti na tim visinama

Manastir Tashilhunpo u Shigatseu, sjedište Panchen Lame

ALTITUD 3600 m. Oko 14'40. Kada nas dugački ravni ulaz u samostan Tashilhunpo približava njegovom ulazu. Zašto oko 15'15? Iako ga je moguće posjetiti u bilo koje vrijeme, upravo iz toga se otvaraju njihova glavna sveta mjesta

On Manastir Tashilhunpo posebno je važan na Tibetu jer je sjedište uzastopnih Panchen Lamas, druga visoko rangirana loze u Gelugovoj tradiciji tibetanskog budizma,duhovni autoritet nadmašio je samo Dalaj Lama. Ovdje su živjeli do 4.000 redovnika i došli su da imaju četiri tantrička univerziteta, a svaki bi upravljao opatom. Osnovao ga je 1447. godine Gedun Drub (učenik Je Tsongkhapa o kome smo danas mnogo poznavali)

Međutim, dok ulazimo u ovaj megagradski manastir koji smo jutros vidjeli odozgo sa svojom tradicionalnom tibetanskom arhitekturom bijele, crvene i žute boje, shvatili smo da je Kineska kulturna revolucija nanijela veliku štetu ne toliko objektima u ovom slučaju već njegovom duhovnom životu i od 80-ih godina je također otvorena kao turistička atrakcija.

Međutim, otkad ju je demontirala kineska vojska 1960. godine dok Panchen Lama nije bio prisutan, mnogi prognanici otvaraju druge svete centre u Indiji, Nepalu i Butanu.

BRIJENJENI DO PODRUČJA TIBETANSKOG BUDDIZMA (VOL11):

The lik Pančen lame od tada je važan u tibetanskom budizmu loza je započela Lobsang Chökyi Gyaltsen, učitelj 5. Dalaj Lame, kada ga je Altan Khan i Dalajlama 1645. godine imenovao "Panchen Bogd". Nakon toga, posthumno, Khedrup Gelek Pelzang, Sönam Choklang i Ensapa Lobsang Döndrup prepoznati su kao prvi Panchen Lama.

Njegova religijska moć, budući da je bila merdevina ispod Dalaj Lame, obuhvatala je regiju Tsang koja je bila usredsređena na Shigatse i čak je učestvovala u tadašnjem imenovanju novog Dalaj Lame. Njegova sukcesija ima isti koncept reinkarnacije i u njegovom izboru učestvovala su četiri opata Tashilhunpo-a

Gdje je sada Panchen Lama? Recimo jedanaesti Trenutni Panchen Lama, Gedhun Choekyi Nyima, kojeg je Dalaj Lama prepoznao u egzilu, kineske vlasti su "u pritvoru" (otimali smo ga) od 1995. godine. Vlada Narodne Republike Kine na svom je mjestu Choekyi Gyalpo , jedanaest Panchen Lama koju je imenovao prema vama.

Naša poseta počinje sa Kapela Maitreje ili Jambu Chyenmu, koja kuća statua od skoro 300 kg zlata i dragog kamenja, visoka 26,2 metra od Jampa, Bude budućnosti, najveće na svijetu Maitreje. Možete slikati fotografije plaćajući, ali mi smo to smatrali pretjeranim.

Naša šetnja se nastavlja duž Kapela pobede i Gudong gdje su grobnice desetog i četvrtog Panchen Lame (impozantna 11 metara visoka pagoda puna zlata i dragog kamenja) i druge građevine s petom i devetom i tako završavaju uHram Kelsang, impresivno kućište koje je srce manastira Tashilhunpo u Shigatseu

Pored nekoliko molitvenih soba, zgrade sačuvane iz 15. veka i veliki zidovi ukrašeni velikim visećim tangkama (nema sumnje, ovaj je manastir mnogo manje ponizan od ostalih koje smo videli), glavna je soba Kelsanga, prijestolje Pančen lame.

Udarajući sunce, izlazimo iz ograde i iskorištavamo priliku da popijemo čaj prije nego što krenemo prema željezničkoj stanici. Znatiželja: cijeli vrč čaja (koji daje barem 20 šalica) košta samo 10 CNY

Vlak Shigatse za Lhasu, povratak u glavni grad Tibeta

Kad su oko 18:00 idemo gradskim autobusom Do željezničke stanice. Autobus? Ali nismo imali kombi za nas? Kako se ne bismo opteretili prtljagom i uživali u danu, kombi s našim stvarima otišao je jutros prema hotelu Lhasa još jednog dugog dana na cesti, a mi ćemo se puno opuštenije vratiti direktnim vlakom iz Shigatsea do Lhase. Ko je znatiželjan, autobus vrijedi 2 CNY po osobi

Željeznička stanica Shigatse izgleda vrlo novo. U stvari željeznička pruga Shigatse-Lhasa relativno je recentna a još uvijek grade mnogo više u tibetskoj autonomnoj regiji. Za 10 godina ovu teritoriju će u potpunosti preći prometnice i željezničke pruge.

Točno u 18,40, a u vlastitom kabinetu (iako bi to vrijedilo normalno sjedište jer je kratko vrijeme), naš vlak kreće koji će nas dovesti u glavni grad Tibeta za oko 2h 45 minuta.

ALTITUDE 3.656 m Lhasa nas primi opet s onom spektakularnom palačom Potala osvijetljenom (ponovo ćemo je vidjeti sutra), s hotelom Kyichu i ponovo ... vrlo gladnim! Tako smo imali brzu večeru na jedinom mjestu koje je u ovom trenutku otvoreno, DICO (nešto poput McDonaldsovog "Tibetanaca"). Ostavljamo iza sebe fascinantan dan, pravo iznenađenje putovanja, s onom kora, dzong i samostanom Tashilhunpo u Shigatseu koji zaslužuju dugo zaustavljanje na vašem putu. Sutra više!

Isaak (sa Sele), iz Lhase (Tibet)

RASHODI DANA: 0 CNY (približno 0 EUR) i POKLONI: 175 CNY (cca 23,33 EUR)