Putovanje

Wadi Rum: Pustinja Lawrence u Arabiji

Pin
Send

Godine 1935. umrla je danas jedna od najistaknutijih i najpoznatijih ličnosti u našoj sudbini. Trenutno se na mestu gde se slučajno srušio piše ploča na kojoj piše: "Postoje dvije vrste muškaraca: oni koji noću spavaju i sanjaju, a danju sanjaju budni ... oni su opasni, jer neće popustiti dok ne vide da im se snovi ostvare."Ne smatram se opasnom, ali kao sada ponekad se iznenadim kad sanjam.

VAŽNA NAPOMENA: Ova novina napravljena je na v1 ove web stranice, kada smo pisali samo i isključivo za obitelj, pa nije kompletan kao ostali. Međutim, o Jordanu ćete pronaći mnogo više informacija turistički vodič za Siriju, Libanon i Jordan od 2009

Takođe, posebno od Wadi Ruma, imate detaljniji članak u (14. dan tog dnevnika)

Ime mu je bilo Thomas Edward Lawrence, ali poznatiji je kao Lawrece iz Arabije, i bio je glavni junak glavnih arapsko-britanskih bitaka protiv Turaka u Prvom svjetskom ratu, kao što smo rekli 2. DAN PUTOVANJA.

Mi smo odolijevali napuštanju doline Wadi Musa, grad u kojem smo boravili. Pogled koji smo imali sa vrha grada nakon napuštanja hotela bio je vrlo impresivan.

Pejzaž našeg putovanja potpuno se promenio. Nestala je bujna vegetacija područja reke Jordan. Zemlja, stjenovite planine i pijesak počeli su nas okruživati ​​čim smo napustili Petru. Bili smo na putu ka jednoj od najposebnijih pustinja na planeti, pustinji Wadi rum. Wadi Rum znači "Dolina mjeseca".

Po dolasku na ulaz ovog zaštićenog područja bili smo zapanjeni jedan od najlepših pejzaža na svetu. Ova pustinja nije poput svih koje znamo, ona je pustinja prekrasnih planinskih pejzaža i crvenkaste zemlje. Njegova magija možda potječe od onih boja, nastalih nestankom vode Crvenog mora koji ju je prethodno negirao. Sedam stubova mudrosti su nam dobrodošli.

Kao što smo spomenuli na početku, istinska priča o Lawrece de Arabia počela je ovdje u ovoj pustinji. Arapska revolucija koju je ovaj legendarni arheolog pokrenuo sa Faisal Bin Hussein 1917. godine postavljena je na scenu željeznička pruga uskog kolosijeka koji je komunicirao Damask sa Medinom. Ova linija se trenutno preuzima. džip čeka nas. Lokalni beduini, jedini koji u ovom poslu mogu imati "čoban", vodit će nas kroz crvenkastu pustinju. Prolazimo planinama čudnih zakrivljenosti, čuvenom željezničkom prugom napadnutom mnogo puta prije i pješčanim putevima ...

Jedno od prvih zaustavljanja koje nalazimo je u svojevrsnom beduinskom kampu. Tamo možemo da posmatramo drevni talmudski i nabatejski natpisi datira iz drugog veka B.C. Nabatejci su stupili u kontakt s tamilskim narodima i zabilježili petrogriflos rupresres životinja, ljudi i tekstove koji sugeriraju prve oblike arapskog jezika. Uljudno nas pozivaju na čaj i malo odmora, jer vrućina koja danas pogađa je snažna.

Naše sljedeće odredište je vrsta Oasis Tamo gdje voda jedva izdrži Sušna pustinjska dolina na ovom se području pretvara u više boja.

Istina je da je ugodno provesti neko vrijeme tamo, u hladu, uz hladni povjetarac koji dolazi iz tog hodnika između planine. Čak vidimo kako je vegetacija ukorijenjena do svojih najdubljih korijena kako bi „usisala“ vodu koja potiče s ovog područja. Nabatejci su u današnje vrijeme također radili u ovoj klisuri.

Da li ste ga ikada videli crvenkasta dina ovako lijepa? Lawrence iz Arabije rekao je da je pustinja Wadi Rum "neizmjerna, usamljena ... kao dodirnuta rukom Božjom" Nitko to nije mogao bolje definirati.

Vrućina ne prestaje. Moja kamera stalno sakuplja snimke iz bilo kojeg ugla koji vidimo. Ruta kojom se krećemo nikad nas ne impresionira. Pored pijeska i planina, krajolik je uvećan za nevjerojatne kontraste crvene, plave, žute boje ... ljepše dok idemo. !! Dune up !! !! Dune down !! Je li tako Joseba? hahaha

Naša šetnja je bila gotova. Bio sam jako ljut jer sam mogao biti tamo cijeli dan. Čak čuvam i trn da nisam vidio neke formacije, poput stjenovitog mosta Burdah(fotografija odličnog bloga //foto-fede.blogspot.com/) ili the Kameniti most Wadak (fotografija Cristine izvrsne kolekcije također u //picasaweb.google.com/misrumbos). Vratit ću se jednog dana, sigurno (UPDATE 2009:I tako je bilo godinama kasnije u)

Povratak u ulazni centar za posjetitelje, iskorištavamo priliku da ponovo dobijemo snagu i pojedemo nešto i popričamo s našim vodičem, koji sam malo o njemu rekao. Jammal je vrlo simpatična i susretljiva osoba, ali s tužnim pogledom. Kao da sam nešto propustila ili imala bol zbog koje ne mogu da se pokažem. Ništa drugo nisam jela, prišli smo onome što će biti naše kamp spavati Nalazi se u enklavi prilično zaštićenoj od vjetra i oluja. Tamo nas čekaju neki pripremljeni Haimasi. Noću bi bio roštilj sa muzikom. Prilično je spreman. Sigurno spavanje u samoći pustinje bila bi puno bolja opcija.

Ali nismo mogli napustiti pustinju bez upotrebe privatnog prevoza par excellence, deva. Krenulo je u sumrak i naš "taksi" odveo nas je daleko, na vrh brda u blizini kampa, da vidimo prekrasan zalazak sunca.

Sunce se počelo skrivati ​​i tamo sam, gotovo sam, proveo jedan od najskrivenijih i odsutnijih trenutaka dana. Mentalna nota: pustite cilj kao jedinstveno iskustvo za buduća putovanja.

The noć Bila je to druga pjesma. Turista (roštilj s evropskom muzikom) zbog kojeg je Wadi Rum izgubio djelić šarma. Ali niko vas ne odvaja od bijega, izbjegava vas na trenutak i leži u pijesku kako bi promatrao potpuno vedro nebo puno zvijezda. Petra je biser Jordana, ali ako postoji nešto što me doista vodi sa sobom na ovom putovanju, to je ovo dan. Nisam očekivao ovako lijepu pustinju. Jednog dana ću se vratiti, u drugom planu. Znam

Isaac, iz Wadi Rum (Jordan)

Video: . Lawrence's House at Wadi Rum - Jordan (Oktobar 2020).