Putovanje

Vanuatu, najsretnija zemlja na svijetu

Pin
Send

Is 21. jula 2012. Mi samo zemljište u Nadi (Fidži) na letu koji je napustio Los Angeles 19. jula. Već je 6 ujutro, a temperatura je savršena. Ova znatiželjna pojava odgovara 4. DANU, danu koji nikad nije postojao, Naše odredište će nas danas odvesti u prvu zemlju Južnih mora koju ćemo posjetiti, VANUATU

Svi se toga sećamo osjećaj koji smo imali kad smo prvi put stigli u nepoznatu, drugačiju zemlju... Taj nas je osjećaj vratio. Na kraju je bilo teže dobiti, ali taj trzaj, taj osjećaj suočavanja sa nepoznatim, opet je prisutan, daleko od kuće, vrlo različit od svijeta kojeg poznajemo. Čak su primljene i poluafričke polu-havajske pjesme plesa na Aerodromu.

Iskoristili smo priliku da malo napišemo iskorištavajući aerodrom WIFI (29 FJD), promijenimo zadnji USD koji nam je ostao, zalijepimo dobar doručak (51 FJD) u znatiželjnom (i jedinom terminalu) kreiranom oko štanda brze hrane. Gotovo bez da to shvatimo, bio je naš Air Pacific preko Port Vile polećeći iznad oblaka koji ovih dana prekrivaju to područje

Putovanje od 1h i 40 minuta, tihi let za posljednji kim i još jedan mali terminal Međunarodne zračne luke Bauerfield u Port Vila, omogućava nam da prvi put pristupimo ovoj zemlji da putnik govori čuda.

Napolje Čeka nas Jenny s kojom smo stupili u kontakt kako bismo danas vidjeli mogućnost hvatanja leta za Tannu i pokušajte ostati u Tannom Hotspringu. Jenny je stara dama, koja je zajedno sa suprugom postavila ono za što kaže da je agencija "hodalica". U 15:30 odlazimo na nekoliko letova do Tanne i objašnjava da će Robert čekati da nas odvede u ... mmm ... negdje na spavanje. Inzistirali smo da želimo biti pored vulkana i tamo gdje je tada sletio Cook. Čini se da nas je slušao.

Kako je to uskoro, nećemo izgubiti priliku da se spustimo i razgledamo tržnice Port Vila. Oni rade ovdje svojevrsni taksi kombiji koji cijeli dan kruže i oni koje zaustavite rukom. Port Vila? Da, eto nas ...

U Melanesianu, Vanuatu znači "naša vječna zemlja" ili "ostrvo koje se uzdiže nad morem" a ima mnogo ljudi koji nisu znali o čemu pričamo da ih stave na kartu kada smo im to rekli. Neki ga najbolje znaju po imenu bivše kolonije New Hebrides. Zaista govorimo o 83 otoka sa svega 150.000 stanovnika koji su se proširili među njima.

The prekrasna uvala Vila, 15 minuta od Zračne luke, nalazi se na jugozapadu ostrva Efate, koje već djeluje lijepo iz aviona, s obilnom vegetacijom, desetinama otočića ispred njegovih plaža. Već dolaskom u grad možete vidjeti da ima mnoštvo povijesnih utjecaja, mješavinu Vanuata, Francuza, Engleza i nekih samih Kineza.

Iako smo prošli veliki park poput L'Independance i ugledali trgovinu koja nas je iznenadila poput Billabonga, naše zaustavljanje bilo je jasno, u ulici Kumul paralelno sa zaljevom, glavnom gradskom reklamom, tržište voća i povrća

Prvo što nas iznenadi i što smo ranije pročitali jest ljubaznost i gostoprimstvo ljudi Vanuatua. Za razliku od neke arapske zemlje ili čak nekog afričkog grada, gdje se osjećate opaženo, ponekad i nelagodno, ovdje se blizina pokazuje gotovo odmah. Alo (zdravo) je bislama, lokalni jezik, na svaku je poziciju primljen s osmijehom.

Trenutačno je tržište prepuno ljudi, iako se čini da nije najbolje organizirano na svijetu. Cijevi svih vrsta zauzimaju veći dio prostora, iako bez previše higijene. Zaista je draž zaustaviti se promatrati, za jednim od stolova u pozadini, kako mještani sjede da pojedu nešto s izuzetno pristupačnim cijenama.

To je područje "rezervirano" tako da neki mještani mogu napraviti improvizirani "restoran" samo sa štednjakom, nekim proizvodima i četiri posuđa.

Nećemo sumnjati, ni na trenutak, da iskoristimo ovu priliku da budemo jedan od njih. Za razliku od drugih mjesta, niko vas ovdje ne promatra, osjećate se ugodno i uvijek ste primljeni s tim osmijehom. Da li tiNeku ribu i rižu Paulita?

"Kamp-plin", dvije posude s vodom, nešto začina i neka neobična riba, dovoljni su da vam ponudimo najbolju deliciju za samo 400 VUV (novac smo uzeli s bankomata na aerodromu, s približnom izmjenom od oko 110 VUV za EUR). Preživjet ćemo ovo jelo ...

Ako nas pitate šta mislimo da je to najsretnija zemlja na svijetuNikada ne bismo smatrali jednim od otoka Južnog mora. Možda bismo rekli bilo koji zapadnjak, s pristupom svim vrstama usluga, ili neki nordijski. Pa, 2007. godine, Vanuatu je proglašena najsretnijom državom na svijetu, uzimajući u obzir način na koji se stanovnici suočavaju sa svojim životom i uticajem koji ostavljaju na okoliš. Čudno mi Španjolci i Italijani smo najmanje

Sreća za Vanuatu ne dolazi od materijalnih dobara. Čudan je to pojam koji nismo u stanju razumjeti. Njihova sreća dolazi iz činjenice da glad ne postoji, obrazovanje ih sprečava da budu lošeg raspoloženja i pojačava im opuštenost i mir. Tehnologija (ovdje postoje 3G i mobilni telefoni) služi da olakša život i bude ugodniji, ali ako imate IPOD, iPad ili mlijeko od njih, ništa ne doprinosi. Čak i ako idemo dalje, ovdje je najbogatiji koji daje više, a ne onaj koji ima više.

Daleko od razumevanja svega toga, zaustavljamo drugo autobusno stajalište ili kako god se oni zvali i tražimo od vas da se zaustavite na aerodromu na svojoj ruti gdje su se već otvorili kako bismo mogli staviti ruksake prema Tanni, iako s nekim sudarom jer su nas htjeli naplatiti za težine veće od 10 kg (težine 13 i 15) i rekli smo im da NE od COÑA. Čini se da ljuta gesta čini više od bilo kojeg jezika jer se činilo da nas brzo razumiju.

Pa smo nakratko napustili Port Vila, glavni grad od nezavisnosti 1980. godine, već sa neke reči naučene od bislama. Doista je to znatiželjan jezik, jer je to još uvijek jedna vrsta mješavine engleskih riječi, nekih francuskih i slabo napisanih, što se čini da potiče iz vremena kada su ih Ejakulacija Melanezijanaca odvela na prisiljena polja Queenslanda . Kai kai (jesti), alo (zdravo), gud jutro (dobro jutro), tankiu tumusi (hvala) izgledaju više kao Isakov engleski nego jezik. Ali povrh svega, oni imaju više od 100 aktivnih dijalekata, svaki sa svojim obredima predaka.

Na aerodromu smo se takođe sreli Španjolka po imenu Mar koja radi u Singapuru. Putnika nema puno, ali ona je uzela nekoliko subotnjih mjeseci i čak znajući da ćemo pokušati stići do Salomonovih ostrva daje nam nekoliko dolara odatle koje ne može više mijenjati. Radila je pola svijeta (Johanesburg, Dubai, Singapur ...) kao savjetnica za važnu kompaniju i oduševila se u području Gizoa. Nema sumnje ... pokušat ćemo stići !! Vrijeme za let (uz plaćanje 200 VUV svake od domaćih naknada)…

On let iz Port Vile do Tanne traje samo 40 minuta. Ravnina propelera prilično je velika i jedva se kreće ...

... ponovo možete videti zaljev Vile i oblake koji okružuju novo ostrvo ...

... prije nego što je ostavio bilo koji točak niz stazu udarca koji je udario pri slijetanju. Pilot nas pozdravlja. Čudno je da nas preplavljuje osjećaj da smo unijeli nešto više od ostrva Vanuatu. Pročitali smo mnogo legendi o Tanni

Kada razmotrimo nekoliko opcija, sumnjamo u to da li ćemo vidjeti Buenji od Duhova i njihovi obredi predaka dosežu Ambryn, središte crne magije Vanuatua, ili čak Duše Sveti, ona s najviše povijesti Quirósa i njegovog otkrića. Napokon odlučili smo se za Tannu jer ona okuplja najbolje osobine Vanuatua, njeni nevjerovatni plesovi, njeni predački običaji i jedan od najnevjerovatnijih spektakla prirode, vulkan Yasur.

Zračna luka Tanna podsjeća na one aerodrome na nekim karipskim otocima, gdje čak i koferi ostaju u naručju radnika. Evo Robert nas čeka, stručni vozač s ostrva Tanna koji će nas odvesti na drugi kraj ostrva, do Port Resolution, gdje ćemo odsjesti. Prati nas i Novi Zeland koji putuje sam.

U ovom trenutku počeli smo misliti da su putevi u Africi dobri. !! Mammaa Miaaa !! Zemljani putevi koji prolaze preko ostrva su užasni. Oko nas vidimo male drvene i slamnate kućice, škole, starije i bosonoge kako mašu da, nikad ne gubeći onaj osmijeh koji smo već pronašli u Africi. Sličnosti je u izobilju.

Počinje kiša. Misteriozno ostrvo počinje nalikovati otoku straha. Zaustavili smo se u trgovini dok se Robert puni. Ovo znatiželjni supermarket Pokreću ga dva prijateljska vanuatusa i nešto posebna distribucija. Sutra je Isaakov rođendan, tako da ako ne možemo izaći iz sobe, svijeće i baloni neće naštetiti slavlju (330 VUV).

The noć pada na nas kada imamo samo 1 sat putovanja. Zemljani putevi koji prolaze preko ostrva postali su najduži 29 km našeg života. Putovanje je na mjestu gdje automobil ne prelazi 10 km / h, na terenu koji Postao je blatnjav, kamenit ili nemoguć uspon u kojem ponekad ne možeš ni intuitirati put između tolike vegetacije. Kiša se pojačava.

Nema načina da se slikate. Umor može i kod nas. Ništa se ne vidi iz prednjeg stakla, a Robert je s vremena na vrijeme strgnuo glavu.

U jednom trenutku, !! VETACIJA JE nestala !! Oko nas je mjesečevo mjesto osvijetljeno samo svjetlima automobila. Nema ništa. Nalazimo se u području utjecaja vulkana, odnosno što nam govori da je ostalo manje mjesta za naše odredište, do kojeg smo stigli 3 sata kasnije.

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Danas je nemoguće bilo šta organizovati. Stigli smo u Tannu i Mar, Španjolka iz Singapura, rekla nam je da u utorak postoji samo let za Salomonova ostrva. U četvrtak smo takođe potpisali. Pokušat ćemo taj dan izaći vani, ali sutra ćemo meditirati.

On Tanna Hotspring Bungalow prihvata nas osvijetljena, ali ta iluzija traje samo 2 minute. Generator nije uspio. Uz svjetlost stare žarulje, koja više liči na svjetiljku, prate nas, ne znamo kako i gdje postoji vrsta drvene kuće s krevetom okruženom mrežom protiv komaraca. Ne možemo čak ni na večeru. Padamo potpuno bačeni u krevet. Sada je 20:00 i najsretnija zemlja na svijetu morat će pričekati do sutra kako bismo je mogli nastaviti otkrivati

Paula i Isaac, iz Tanne (Vanuatu)

RASHODI DANA:80 FJD (približno 36,36 EUR (i 1,530 VUV (približno 13,91)