Putovanje

Honiara, glavni grad Solomonskih ostrva

Pin
Send

On sunce se vratilo u naš život. Nevjerovatno je kako možete promijeniti način na koji vidite stvari s kišom i suncem. A da živimo u A Coruni treba se naviknuti da to ne vidimo, ali upravo zbog toga, možda nam je kad to izađemo potrebno toliko potrebno. Ako se sve već mijenja od osobe do osobe, prema ličnoj situaciji svake osobe, raspoloženju, načinu gledanja i uživanja u stvarima ... sunce čini život sretnim. Brisbane se tako osvanuo, sa produženim danom.

Vraćamo se na Međunarodni terminal zračne luke Brisbane taksijem (38,80 AUD !!), gdje nas organizacija i učinkovitost ponovno ostavljaju zaljubljeni. Sigurnosne kontrole gdje vam kažu da ne skidate cipele ili gledate ... hajde, prestanimo biti glupi. Uopšte nema čekanja. Velike sobe sa svim vrstama trgovina i sadržaja, i naravno, veliki i zasluženi doručak za početak dana (27.20 AUD), ne mogu se propustiti.

Let IE 701 iz Fly Solomona za Honiara neće nam upropastiti dan i danas odlazi s izuzetnom tačnošću prema glavnom gradu Salomonovih ostrva. !! Vezu možemo preuzeti s domaćim letom! Bieeeeeeeen.

Šteta jučerašnjeg otkazivanja za ljubitelje Drugog svjetskog rata poput nas (posebno Isaaca), Guadalcanal je čuvao istinske relikvije i povijest od temeljnog mjesta u ratu u Tihom okeanu između 1937. i 1945., gdje je Japan dominirao Malezijom, Burmom, dijelom Indonezije, Filipinima, Indokini i Hong Kongu. Međutim, njegova čežnja za ekspanzijom 1941. godine napala Pearl Harbor probudila se, a do tada su Sjedinjene Države zaspale i s njom započele dvije ključne bitke na dvije strateške ulazne točke: Bitke GUADALCANAL (SALOMONSKI OTOKI) i TARAWA (KIRIBATI)

The pomorska bitka sastojala se od niza kombinovanih napada mora i zraka Trajalo je više od četiri dana, uglavnom u okolini ostrva Savo, ispred Guadalcanala. Danas se na tom području čuvaju istinski podvodni ostaci. Bitka je trajala 6 dugih meseci.

Bilo bi to 13. novembra 1942, kad je prva flotila započela racije. Ovo je prvi put da je američka vojska ušla u pravi rat i da je njegova koordinacija ostavila mnogo toga za poželjeti, smatraju istoričari.

Ali bez sumnje, najteži dio bitke kod Guadalcanala bili su prva 4 dana u nizu kombinovanih napada mora i vazduha, gdje su oba protivnika izgubili su bezbroj brodova, sa njim cilj dobijanja aerodroma Henderson Field. Tome su dodali i teški vremenski uslovi oluje i poteškoće sa radio američkih brodova u njihovim komunikacijskim postupcima.

On krajnji rezultat Bilo je to više od 8 potopljenih japanskih brodova, isto toliko Amerikanaca i mnogo žrtava sa obje strane. Međutim, tek krajem Drugog svjetskog rata Sjedinjene Države će shvatiti važnost i opseg ove strateške pobjede. Henderson Field ostao je operativan s avionima koji su bili spremni uvjeriti japanski prijevoz koji se svojim teretom namjeravao približiti Guadalcanalu.

Japanski otpor u lGuadalcanalska kampanja završila bi 9. februara 1943. svojom evakuacijom. I nažalost, kraj sukoba s Japanom bio bi epizodom atomske bombe Hirošime čiji smo Memorijal vidjeli 2008. (zaista šokantno) u samoj Hirošimi i Atomskoj bombi 3 dana kasnije u Nagasakiju.

Uz ovo intenzivno štivo, slijećemo upravo na međunarodnu zračnu luku Henderson. Gotovo nam je žao što nismo uspjeli zaviriti dublje u Gudalcanal tijekom povijesti, iako nam je Mar, koja je došla iz Salomona, rekla da pobjegnemo i od Honiare i s ovog ostrva, jer ona nema više od 4 tragova i malo toga za napraviti. Ne znam hoćemo li se složiti, ali ne možemo to potvrditi. U ovom trenutku posmatramo Honiara je u ovo doba jutra omeđena morem intenzivne plave boje, i blizu ostrva koje bi trebalo biti čuveni Savo na kojem se odvijao veći dio pomorske bitke i koji danas čudi roniocima svoje ostatke.

Ulaskom, pješice (kao i na svim tim otocima) u međunarodnom terminalu počinjemo pasošku i imigracijsku kontrolu. Ovdje su zamorni, tvore velike repove. Stavljen je ogroman pečat (na ovom koraku ćemo ponestati stranica u pasošu). Zvanično smo na Solomonskim ostrvima. !! Uspjeli smo !!

Zar nismo želeli sunce i toplotu? Pa Uzmi 33 stepena i 98% vlage. Kakav pileći brojler. To je promjena koju smo tražili. Ruta je bila vrijedna toga.

Korak od međunarodnog terminala do domaćeg terminala ovdje nije odmah obzirom da je udaljena oko 100 metara. Ipak stižemo na vrijeme za prijavu u Seghe. Isaakov ruksak ovdje teži 17 kilograma ... najviše je 16 za ove letove, ali ne daju nam ništa. Skoro tamo. Koristimo priliku da kupimo neke razglednice i neke vode (40 SBD)

Ali kao i sve to bilo bi vrlo lako i previše stvari je već išlo dobro ... "Let za Seghe ... OTKAZAN". Razlog je što smo se nalazili u malom avionu sa 7 sjedala koji tamo neće moći sletjeti zbog oluje koja kasno pada. Oni to odgađaju za sutra u 7:30.

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Istina je da je nakon čitanja jutros o Guadalcanalu i njegovim relikvijama ovo otkazivanje do nas došlo s biserima. Imaćemo danas popodne da to iskoristimo i upoznamo Honiara, ostatke, njen život, ljude ...

Evo još jednog kontakta. Zove se Christina, i prešli smo mnogo e-mailova prije dolaska da bismo joj mogli pristupiti negdje u Guadalcanalu. Zajedno s ocem Wilsonom i majkom vode mali posao čiji je ured dom, njihovi radnici kompjuter, te njihovi zaposlenici Christian, vodič, Harol, vozač automobila i sam Wilson, zaista šarmantna osoba. Mar nam je rekla da gotovo da nema agencija ili turizma ovdje, i zato to potvrđujemo.

Fly Salomon se ponaša, pružajući nam sve vrste informacija i naknadu za smještaj za jednu noć (što Air Pacific nije učinio). Nakon što je nazvao Christinu, Harold nas traži potražiti pristupiti hotelu Mendana Kitana (najboljem hotelu svih Honiara, japanskog vlasništva) gdje nas prima Wilson.

Wilson, srednje visine, tamne i gipke kože, jedan je od onih skromnih i poštenih ljudi koji se brzo povezuju. Preselio se da nas vidi i pomogne nam u bilo čemu. Kažemo vam da ako postoji mogućnost odlaska do otvorenog muzeja relikvija, za nas bi bilo najbolje, ali to je 1 sat od Honiare na zapadu. Brzo to organizira i predlaže nam dok djelomično vidimo Honiara s Haroldom. Naravno da prihvatamo i ostavljamo stvari u sobi kako bi iskoristili dnevnu svjetlost

Honiara nema nikakve veze sa Port Vilama. Solomonov glavni grad, koja znatiželjno ne pripada Guadalcanalu, ali uživa svoj status, To je neprekidna gužva u prometu na jedinom putu koja prolazi kroz to. Oko njega se stvara život i poslovanje grada, uključujući središnju tržnicu voća koja se ne može propustiti

Ovde cparati levoslijedeći običaje britanske kolonije, za razliku od Vanuatua, gdje su Francuzi morali biti oni koji su nametali vožnju po desnoj kao u Španjolskoj

Honiara ne uživa što je najtiši grad na svijetu, ali sigurno je za stranca. Ljudi se prema vama ponašaju s nevjerovatnom ljubaznošću. Poslednje predgrađe u 2006. godini dogodilo se nakon izbora Snydera Rinija za premijera, što je rezultiralo uništenjem kineske četvrti i raseljavanjem njenih 1000 stanovnika. Kinezi ih čak i ne mogu vidjeti, kao što je to bio slučaj u mnogim mjestima u Africi.

Promjena se događa kada počnemo napuštati grad, gdje stanovnici imaju veću vjerojatnost da će dobiti srednje obrazovanje, bankovni račun i srednje usluge. Na periferiji nalazimo drvene kuće smještene na prvom mjestu bez značenja, na sredinu mjesta impresivna vegetacija iz Guadalcanala

Popeli smo se na visoko područje odakle se mogu videti ruralnija predgrađa Honiara. Odavde se vraćamo na svoje korake i krenuli smo prema zapadu, gde ćemo pokušati doći do vrhunca dana.

Iznenađeni smo što vidimo toliko mnogo ljudi voćni štandovi i sve vrste hrane na bilo kojoj strani puteva. Toliko više nego bilo gdje drugdje prije. Postoje i neke zanatske tezge. Prije 2 sedmice proslavljen je veliki festival svih otoka Melanezije i Polinezije, osim Tonge, koji još uvijek oplakuje smrt svog kralja.

Naročito Našli smo odgovor na neobičnu pojavu, a ulice Honiare pune su crvenih pjega. Zašto? To nije krv, ali ovdje, umjesto da vole kavu kao halucinogeni proizvod, provode dan žvakanjem i pljuvanjem Bethel nut, vrsta voća koje žvaću ostavlja usta mještana potpuno crvenkasta, osim što stvara halucinacijske efekte

Nakon nekih 40 minuta puta, gdje se može vidjeti do mostova koji su u izgradnji budući da su ih stari srušili posljednje poplave, stigli smo do ... !! ništavilo !! Međutim, Harold ulazi u neku vrstu zemljanog puta koji nikad ne bismo mogli pronaći ako idemo sami čiji kraj ima ime, ratni muzej Vilu, koja je još uvijek mala betonska blok kuća i otvoreni prostor iza kojeg intuitiramo mnoštvo relikvija.

Jedina osoba koja vodi to mjesto kreće prema nama. On je čovjek sa tamnom kožom, plavom kosom, potpuno crvenim očima kao da ga nema i sa gotovo nerazumljivim engleskim. Ovdje se, uz 74 nerazumljiva salonionska dijalekta, govori o Pidginu kao službenoj laguni, još jednoj izvedenici engleskog s riječima jednako zanimljivim kao Tanggio tumas (hvala) ili plis (molim vas). Dakle, počinjemo sa viđenjem artiljerija koju su Japanci koristili kad su se pojavili prvi američki brodovi pored ostrva Savo (kojeg smo takođe vidjeli kako smo došli).

Ovaj mali lik slijedi njegovo objašnjenje. On nema pojma blago NEPOKRETNE vrijednosti koje posjeduje u svojim zemljama. ANe postoji čaša koja vas dijeli od povijesnih komadaili audio vodič za objašnjenje, duge dvorane, videozapise, ili organizirane ture, čak i druge putnike ...

... evo samo ostataka surove povijesti od prije 70 godina, a vi i moć da se gotovo fizički teleportirate u vrijeme bitke za Guadalcanal, usred drugog svjetskog rata

Ovaj veliki istorijski vrt, ima svoju najbolje dijelove i japanskog i američkog i novozelandskog zrakoplova, iz Conflcita. Iz korzera Novog Zelanda možemo promatrati, poput Japanaca Betty Bomber i američkog Wildcat-a, mada je bez sumnje onaj koji je najviše utjecao upravo munja Lockheed

Ne želimo da to radimo na putu noću, pa smo stavili krećući se natrag, ponovo slijedeći put duž obale (Gotovo da možete dodirnuti vodu) kroz mnoge plantaže kokosovih i uljanih palmi, koje su drvo i zlato najviše izvozna proizvodnja Solomonove ekonomije. Takođe možemo videti i drvo koje proizvodi orah Bethel

Na području plaže Tetere, važnoj u Guadalcanalskom ratu, također se može promatrati jedan vrlo poseban spomenik, onaj austrijske Naučne ekspedicije koju će 1896. godine, nakon zauzimanja zemlje, pojesti CANIBLES! Razgovarali smo o Taninom danu. Koje smo priče ovdje pronašli. Ono što je lijepo je vidjeti zalazak sunca ostavljajući sliku prave razglednice

U svakom slučaju, iskorištavajući priliku da dobijemo nešto SBD-a na bankomatu u Honiari (promjena je približno 9,40 SBD po EUR-u), vraćamo se u predgrađa Honiare jer ćemo upoznati osobu s kojom smo poslali mnoge e-poruke ovih meseci pre. Zove se Chirstina, Wilsonova kćerka, dočekuje nas sa osmijehom. Da nije bilo nje, možda ga danas ne bismo uspjeli riješiti. !! To je lijepa porodica !! Puno hvala vama trojici, i Christianu i Harolu, na svemu

Čini se da dan ne ide mnogo dalje, pa se vraćamo u Salomon Kitano Mendano koji, iako ima veoma jednostavne sobe, ima tri najbolja restorana u gradu, Kapetan Restaurnt, terasa Raratana i Hakubai. Odlučili smo se za prvu, koja je imala najbolju večeru u najboljem društvu i uz čašu vina (530 SBD)

Ceremonije, totemi i tradicionalne vrijednosti nešto je što Salomonovi otoci i njegova melanezijska kultura ne žele izgubiti i zato i dalje održavaju svoje nevjerovatne muzika i njihovi plesovi predakai izvodeći ih u hotelima Honiara za razgled svih. Danas se poklopila ovdje, u Kitano Mendani, i istina je da su oni zaista privlačni.

Trenutno pišem u sobi (internet 120 SBD) ovu priču iako je Paula već pala Moram biti jako umoran jer primjećujem da se soba kreće ...

... SOBA SE MUHOOOO !!

Paula skače iz kreveta. Čitava se zgrada pomiče s jedne na drugu stranu. !! TO JE ZEMLJIŠTE !! Nikada u životu nismo živeli jedno, a manje takvog intenziteta. Sve pada, ormar se otvara i naša je reakcija da se pokrijemo ispod okvira ulaznih vrata. Postepeno sve prestaje ... trajalo je samo oko 40 ili 50 sekundi. Ljudi napuštaju svoje sobe. Ništa se nije dogodilo. Je potres od 6,5 do 39 km od Honiare na jugozapadu. Ažuriranje: Potpuno iskustvo u članku "I. SALOMÓN: Ogromni val Honiare ..."

Vjerujemo da je vrijeme da se priča ostavi ovdje. Već smo nazvali porodicu da se ne brinete ako vijesti čitate u štampi zahvaljujući ljudima na recepciji hotela, jer naš mobilni telefon je poput nošenja krumpira sa lampicama u ruksaku. Dobro veče svima sa dalekog i „premještenog“ ostrva Guadalcanal

Isaak i Paula, iz Honiare (Salomonova ostrva)

RASHODI DANA:66 AUD (cca 57,39 EUR) i 690 SBD (cca 70,31 EUR)