Putovanje

Laguna Marovo na Solomonskim ostrvima

Pin
Send

Probudi se Paula !!! Probudi se !! Što se sanja ... moramo se približiti aerodromu Henderson kako bismo nastavili do našeg cilja. Bila bi šteta ne stići sada, nakon rute koju smo morali obaviti.

On Hall Mendana Kitana još je uvijek pjesma. Rasprodana je suvenirnica sa svim svojim suvenirima na zemlji. Svi još komentarišu sinoćnji potres. Sigurno će to biti tema dana u svim našim razgovorima.

Wilson čeka da se približimo domaćem terminalu. I njegova porodica je dobro. Čini se da nigdje nije bilo značajnije štete. Vraćamo se jedinom putu koji prelazi Honijaru i nastavljamo sa razgledanjem mnogih crkava svih vrsta (apostolskih, evanđelista itd.). Ovdje postoji 5 religija, sve kršćanske, kao u Vanuatu.

Danas imamo sreću, let je na vreme i letimo iznad prekrasnog ostrva Guadalcanal. Podsjeća na one dokumentarce u Papua Novoj Gvineji koje smo i prije gledali na TV-u.

Letimo na jedno od najljepših mjesta na svijetu. Kažu da u Inki legende to Već smo se sreli na našem putovanju u Peruveć je bilo nekih gradova koji su živjeli zapadno od carstva Inka i to je nagnalo Španjolce da pošalju prve ekspedicije u područje Melanezije krajem 16. vijeka. Prva dva pod zapovjedništvom Alvara de Mendaña, kreću prema Solomonskim otocima, a treća pod zapovjedništvom Pedra Fernández de Quirósa prema Vanuatu, kao što smo rekli i neki dan. Mendaña je stigla do Zaljevnog zvijezda na ostrvu Isabel 7. februara 1568. godine, postajući prvi Europljanin koji je stigao do Salomonovih ostrva (odatle i neka ostrvska imena).

Ruta se prolazi kroz Gizo, malo sjevernije u zapadnoj provinciji do koje se upućujemo.

Iako je moguće da sa imenom Salomonova ostrva svi padaju na pamet priča o "Rudnicima kralja Solomona", ime dolazi iz dana 1568. kada je Alvaro de Mendaña naletio na ove bajne zemlje -Zlata nije nedostajalo- imenovao ih je u čast židovskog kralja koji je snabdijevao legendarne rudnike Ofir. Salomon Južnog mora trebao je od tada biti velika španska kolonija, osnova za dolazak u Australiju, sve dok mnogo godina kasnije Britanija nije proglasila protektorat 1893. godine.

Iako se to dogodilo prije nekoliko godina, mi već preuzimamo konačni let za Seghe, samo 25 minuta, jednostavnim avionom sletjeti u malom aerodromu na jednom od višesatnih otoka tog područja

Tihi ocean je još uvijek udaljeno i sanjsko odredište za Španjolce i Europljane, gdje se nalaze pravi prirodni spektakli, kao i najbolja povijest navigacija prošlosti. Dakle, ako se nešto prirodno ističe u svemu, to su 3 "must have" koja nitko ne bi smio propustiti ako se presele na područja Mikronezije, Melanezije ili Poloneseije. Govorimo Rock Island u Palauu, arhipelag Vavau u Tongi i laguna Marovo na Solomonskim ostrvima

Iako su svi mali arhipelaga predivnih otoka, svaki od njih ima svoje posebno svojstvo. Rock ostrvo Pored toga što su ga španski mornari otkrili u 16. veku, ističe se po tome što je skup kamenih ostrva sa unutrašnjim jezerom u sredini koja su ostala anonimna do 1982. godine. Arhipelag Vavau, između ostalog, hvali se biserom Tonge i jednim od najboljih mjesta na planeti koji može primijetiti i čak plivati ​​s kubama Yubarte koji dolaze roditi u ovim toplim vodama prije povratka na Antarktik ...

Lagoon Marovo je skup prekrasnih otoka koji tvore više plitkih kanala dobivanje mojih nijansi, osim što je pun koralnih grebena, što je rezultiralo jednim od najboljih mjesta na svijetu za ronjenje

Već iz oblaka počinjemo intuitivno mjesto koje će nas zaštititi naredna 3 dana, na području ostrva Nova Džordžija, najvećeg područja zapadne provincije i blizu velikog ostrva Vangunu

Sletimo bez problema na rustikalnom aerodromu Seghe i još uvijek imamo posljednju rutu, ovom malom čamcem, da stignemo do našeg skrivenog zaklona, ​​zaobilazeći područje koralnih grebena i malih otoka, koje su nekoć posjećivali europski mornari i gospodarstvenici početkom 19. stoljeća, a koja trenutno S 12.000 ljudi živi od ribarstva, sakupljanja školjki i poljoprivrede malih razmjera, živeći zajedno s drugom zajednicom ljudi koja je stigla između 1954. i 1966. iz prenaseljenih atola Kiribatija u Mikroneziji

Paula, Idemo li na ostrvo Uepi, sjeverno od Sege. Još 20 minuta ...?

Nije ni čudo što "marovo" prirodu shvaća kao dobru stvar, sve što im nudi s kopna i mora. 350 vrsta ribe, 450 vrsta biljaka, 100 vrsta školjki, 80 vrsta ptica i 80 različitih topografskih značajki korala, mora i obala.

!!! Stigli smo !! Nalazimo se na ostrvu Uepi, malom tropskom ostrvu na rubu najduže lagune na svijetuokruženi živim koralnim grebenima, svim vrstama morske faune i sa samo nekoliko ljudi oko nas ... uspjeli smo!

Ostrvo Uepi dugačko je samo 2,5 km i široko je 600 metara, kao i kultivisane tropske vrtove grada, sjecište staza za šetnju kroz gustu džunglu. Odmaralište Uepi, na jednom kraju ostrva, jedini je smještaj na ovom udaljenom otoku. Ne postoje narodi, niti bilo koji drugi vid ljudskog kontakta.

Dolazimo oko 10:30 i tamo primamo svo osoblje. George je Australac, surfernog izgleda, koji sebe naziva "rukovodiocem operacije" i on je taj koji nam daje do znanja gdje smo i što sve možemo učiniti, od ronjenja u njegovom velikom grebenu, do najboljeg ronjenja na svijetu, vožnja kajakom, doručak, ručak i večera, itd ...

Prelazimo staze ostavljajući po nekoliko bungalova sa strana. Jedva imaju 3 ispred plaže, još 3 unutar i 2 dvokrevetne jedinice. Naš je bungalov na plaži, s terasom sa stolom, visećim mrežama i svim vrstama sadržaja. Nalazi se usred nekoliko stabala kokosa i druge čudne flore.

U stvari, već nam je rekao da ako želimo malo zaspati, izbjegavamo da budemo tačno ispod kokosovog stabla, neće biti tako da završimo s dobrom kvrgom, hahaha

Ovo područje u kojem se nalazi naša kabina (kako je nazivaju) izravno gleda na prelijepu Marovo laguna, Plitka voda je potpuno čista i pogodna za kupanje, vožnju kajakom, kanuom ili šta god želimo. S vremena na vrijeme prilaze neke "dječje morske pse", ćebad ili druge vrste riba.

Sa druge strane je "Slot", 2000 metara visokog rova ​​u kojem jedan od kanala ustupa mjesto Charapoanu, jedan od plitkih vodovoda lagune. Ovo je najbolje područje za ronjenje s najboljim grebenom i odakle ćemo narednih dana vidjeti sve vrste morske faune. I ovdje Isaac pravi svoj prvi DIVE

Kaže se da ovdje vježbamo ronjenje iz 70-ih ili 80-ih. Mladi smo u ronjenju, tako da ne bismo znali reći, iako je iskustvo sigurno impresivno. Došlo je vrijeme kada smo okruženi s 5 ili 6 morskih pasa. Oni su mali i bezopasni, ali impresionira. Takođe možete videti kornjače, sve vrste korala, ribu klovna, itd ...

Oko 33ºC, savršena temperatura za uživanje u mestu narednih nekoliko dana, uživajući u našoj privatnoj terasi, našem bungalovu ili direktnom pristupu laguni

Doručak i večera su zajednički. Postali smo jako prijatelji sa 4 Australca koji su stigli s nama. Zove se David i Katty, Danielle i Ian, a s njima trenutno stvaramo život. Hrana se servira direktno u samom bungalovu

Još jedna mala kupka Paula?

Bilo je prekrasno poslijepodne. Iz lagune se vidi prekrasno i povlašteno okruženje letovališta. Sad ako to možemo reći, uspjeli smo stići i vrijedilo je. Ovdje ćemo također potrošiti još dva dana za punjenje baterija za nove letove

Da Maldivi smo bili okruženi mnoštvom „novih prijatelja“ (kornjača Tomasa, morski pas Tiburcio, ptice Lucas i Blanes, gušter Juancho ili rakova Sebastian) ovdje smo već počeli raditi. Veliki gušter, Vrlo slično onima iz Komodoa, tek što je prošao ispod našeg bungalova, nakon što su ukrali hranu kod naših susjeda. Zaista impresionira. Nazvat ćemo ga Pascual.

Takođe možemo videti a čudna ptica izgleda da je obučen, sa plavom košuljom i crnim torzom. To će biti Rokfeler.

Staze, doduše ne od finog belog peska poput našeg prelepog Kandholhua, ako postoje prelijepi putevi kojima ćete se izgubiti na putu do glavne kuće gdje će biti poslužena večera

Ulazimo spektakl prirode, ali ne u destinaciji za odmor idiličnih plaža sa belim peskom. Čini se da je to uobičajena greška nekih bezobzirnih turista, posebno Australaca, koji ponekad stižu ovamo. Otoke karakteriziraju obrasle guste, gotovo nepristupačne šume, što ne bi bilo moguće bez jakih kiša, pa čak i u trenutnoj sušnoj sezoni eventualne kiše koje bi kasnije mogle krenuti Predivan krajolik svijetlih voda i šareni kontrasti.

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Jedino što ćemo organizovati ovih dana je vlastito opuštanje. Rekli smo Wilsonu i Christini, da potvrde let za povratak u Honiaru i odatle stignu do Nadi za 3 dana kad postoji veza. Da vidimo šta će izaći.

Sunce zalazi ostavljajući nevjerojatan otisak.

Ovdje se nalazi i Betonski mlaz, odakle možete vidjeti jednu od najboljih fotografija naše male plaže s kokosovom palmom.

Dan nije dovoljan za više, Vrijeme je popiti koktel prije večere, a zatim zaspati. Danas sigurno nemamo problema pasti znajući da sutra ... nije vrijeme za rano ustajanje.

Porodica, prijatelji, čitaoci ... mi smo i dalje savršeno izgubljeni u ovim, NAŠIM JUGOJMORNIM MOROM

Isaak i Paula, iz lagune Marovo (Salomonova ostrva)

RASHODI DANA: 0 EUR
KLARIFIKACIJA O TROŠKOVIMA: Pitali su nas zašto cijene leta ne idu u dnevne troškove. Dnevni troškovi namijenjeni su predstavljanju onoga što koštaju stvari u svakoj zemlji ili mjestu naših putovanja, ali prijevoz i smještaj su istaknuti na zasebnom mjestu i prikazani su u sažetku u konceptima PRIJENOSI i SMJEŠTAJI. Zbog toga se oni ovdje ne miješaju.