Putovanje

Uepi, najbolje ronjenje na svijetu

Pin
Send

Kada planiramo doći na ostrvo Nova Džordžija, do lagune Marovo, i njegovi mali, ali gusto naseljeni šumski otočići, prvo što smatramo je izvaditi PADI. Kako nismo imali puno vremena to smo napravili u A Coruniji, iako će Paula ovdje snorkeirati samo (Loly, ne brinite).

U Uepi je prva stvar koja se dogodi kada otvoriš oči s gotovo da se nema potrebe probuditi nakon 11 dugih sati sna čuju kako se mali valovi tuku pored stabala kokosa koji ovih dana štite naš "povlašteni dom". Sljedeće je čuti ptice kako pjevaju, neke manje graciozne pljuskaju i sunce počinje ulaziti kroz naš prozor.

!! Vrijeme je za doručak! I za ovo ponovo šetamo njenim pješčanim stazama do glavne kuće. Ovdje teško da bi bilo potrebe za džemperima.

Na malu bijelu ploču osoblje piše mogućnosti dana. Zaronite u 9 i 14, uranjanja, itd ... Isaac će ujutro odraditi RONI, a Paula će nastaviti svoj "personalizirani oporavak" uz dobru knjigu i zasluženi odmor

On Zaroniti je zaista nevjerojatno, dosegnuvši u trenu 30-ak metara vrha gdje smo u daljini vidjeli mnoštvo mantri, neku čudnu izduženu ribu za koju nismo uspjeli otkriti koja su to i neke čudne i tajanstvene podvodne pećine.

Ronjenje je nešto o čemu nismo dugo ni razmišljali, a uvijek pokušavamo znati šta je na površini, ali U unutrašnjosti okeana čekaju nas zaista misteriozna mjesta i zaista čudna fauna. Svijetu nema kraja.

Ostatak jutra proveli smo u laguni Marovo, sunčajući se i uživajući u njihovom miru. Videli smo morskog psa morskog psa, "dječja ajkula" sa Maldiva, dođite da nas pozdravite nakon toliko vremena, skoro da nam je dodirnuo noge i iskoristili smo priliku da opuštajuće jutro !! bez kamera !!

Popodne, nakon što je donio hranu u Bungalove i mirno uživao u njoj, Isaac je napravio još jedan zaroni na povratku ronjenje s Paulom. David, ljubazni Australac koji se prema nama odnosi kao prema ocu, donio je njegovu kameru s podvodnim kućištem. Imamo slučaj, ali kamera je umrla usput.

Mogu to reći UŽIVO danas popodne bilo je najbolje u mom životu na najboljem mogućem mjestu na svijetu.

Počeli smo se spuštati na oko 20 metara i odatle do ponovo 30. U tim se dubinama nalaze najmisterioznija bića na planeti, počevši od eNorme morski psi koje smo danas uspjeli vidjeti. Bezopasni su, ali ih okružuje 5 ili 6 njih impresionira

Od tamo smo krenuli vrlo glatki uspon do 10 metara, gde bi se razvila gotovo sva senzacija, oko 50 minuta. U tim se dubinama može promatrati više života, posebno koralji svih vrsta okruženi ribama stotina boja, koje razlikuju samo žene.

Diliva nas ne napušta ni u jednom trenutku. Diliva je naš salomonski ronilački majstor s više od 1000 ronjenja, a njegova ljubaznost je apsolutna. Ronjenje u Uepi-u je općenito jednostavno, a na kraju svakog ronjenja očekuje nas čamac. Nastavljamo promatrati najbolje koralje

U trenu okrenemo glavu i vidimo. Vratio se s nama. To je kornjača Tomasa da sam u toliko navrata bio prije nego s nama na Maldivima. Je bez sumnje Paula omiljena životinja, ali nećemo je moći uzeti jer su to životinje koje su pod stresom brzo (kao što jedna znamo), pa ćemo joj dopustiti da nastavi svoj put. !! Vidimo se kasnije Tomasa !!

Uepi je zaista veličanstven greben i samo 5 ili 10 minuta brodom od Dive Jettya da ne spominjemo ronjenje olupina koje ćemo ostaviti za drugu priliku. To zaista nije neophodno, rijetko možemo naći tako visoku koncentraciju ribe, sunđera i koralja na istom mjestu.

Još jedna iznenađujuća stvar su ogromne litice ili litice koje se nalaze oko Uepija.

Temperatura vode je oko 28 ° C, tako da bi čak i odijelo od 3mm likre koje donosimo iz Španije ovdje ostalo za ronjenje od 40 do 50 minuta.

Da umalo dodirujući 5 metara, vidimo još jedno zaista fantastično stvorenje koje postaje odbrambeno. To je riba lavovai naravno njegovo je ime zasluženo

Bez potrebe za brodom za podršku, sami odlazimo ronioim mlazom s otoka Uepi, tu je Paula se pripremila za dobar osjećaj Snorkell-a. Diliva je ohrabruje i priprema cijev.

Snorkell u Uepiju gotovo je divan poput ronjenja. Stotine riba koncentrirano je u posljednjem metru, a ponekad se vide i kornjače. Osim toga, šetnja je vrlo opuštajuća.

Završava se novi dan u ovom povlaštenom kutku planete, na cijelom Južnom moru, na Solomonskim ostrvima ...

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Poslali smo e-poštu od glavne kuće Christini da vidimo je li moguće otići na Fidži 29., kao što smo i jučer mislili, letom u inozemstvo. Sutra će nam odgovoriti.

Usput večera je najbolje doba dana. U 18.30 susreće se nekoliko gostiju Uepija, gotovo u potpunosti Australci (neki dan smo okrenuli stranice u knjizi dobrodošlice i nije bilo nikoga drugog državljanstva, ako ne Španjolca). U 19.00 sati poslužuje se večera koja se gotovo uvijek sastoji od bogate supe, rakova s ​​kokosovim orasima u nekoliko modaliteta (morski rakovi rakovi ovdje koje smo isprobali i u Vanuatu), svježe ribe (neki dan do sashimija) i nekakve vrste mesa Piletina ili govedina, a sve u kombinaciji s tropskim voćem i desertom dana. U zaista malo mjesta smo jeli tako dobro.

Zbogom čudesnog novog dana opraštamo se od zaista ludog putovanja.

Isaak i Paula, iz lagune Marovo (Salomonova ostrva)

RASHODI DANA: 0 EUR

Video: Week 12 (Oktobar 2020).