Putovanje

Kokosovi rakovi Salomonova ostrva

Pin
Send

Solomonska ostrva nisu mjesto obilne vegetacije i bujnih šuma jer da, ali sve to ima "održavanja". Svake noći pada kiša na ostrvu Uepi, međutim, to je za otvaranje očiju, a čeka nas novo vedro nebo sa suncem i temperaturama iznad 30ºC.

Kao što očekujemo dobar doručak sa naše tablete protiv malarona, koji smo započeli prvi dan Vanuatua, a danas će biti zadnji prije početka finalne sedmice. Također smo iskoristili priliku za pranje rublja, iskorištavajući našu povlaštenu terasu (iako s vlagom košta sušenje) i ažuriranje ključeva. Cijelo ovo područje Salomonovih otoka, puno malih otoka i malog smještaja, idealno je mjesto za propustiti nekoliko dana

Diliva nas čeka. Vrijeme je za naše posljednje uživo prije sutra lete. Poštovat ćemo 24 sata opreza. Danas Paula gnjura dok Isaac, David i Katty rone.

Od malih ronjenja kažu da juče nismo mogli komentarisati, jednu od najboljih na svijetu. Danas smo bili još 50 'na području Elbow Point. Prvi dan smo radili oko grebena Ronilačke radnje, a jučer u Uepi Pointu i General Storeu

Spuštamo se vrlo sporo na 25-30 metara. To je najbolja točka koju treba vidjeti deke ili rake, morske pse i druge vrste dubokog mora.

Elbow Point, međutim, ne karakterizira toliko njegova morska fauna, već više neobičnih izdanaka i zbog mnoštva špilja

... nalazimo se u nekoj dubini nakon spuštanja litice, koja bi mogla biti uzeta iz naučnofantastičnog filma ...

Danas ne možemo vidjeti kornjaču, možda je Paula to učinila na površini. Podignemo pogled i vidimo njegovu siluetu. !! Bok Paula!

Vrijeme je za povratak na brod. Jutarnji izlet se završava. Katty i David svakim danom postaju više porodica, postupaju prema nama i brinu se kao o nikom drugom, kao ni Daniel i Ian.

Laguna Marovo trenutno je jelo. Sve bi to moglo odražavati. Ponovo shvatamo da se nalazimo na jednom od najpovoljnijih mesta na planeti

Ostrvo Uepi omogućava vam da osim ronjenja i snorklinga, radite i mnoge druge aktivnosti, poput poseta obližnjim gradovima, šetnje džunglom, izleti na obližnje plaže, poseta vašoj biblioteci ili jednostavno uživajte na njegovoj plaži od kokosove palme i okupajte se u vodama lagune u sjeni jedne od njih

Naravno, prvi dan smo bili obaviješteni, moramo briga o tome gde neko zaspi, neće biti da smo se dobro držali! Cocazo!

David nas zove. Dobili su par kajaka i šetali su se lagunom. Izgleda da su videli 3 kornjače. Paula gotovo da ne čeka i potrči za jednim od njih. !! Paulaaa čekaj! Idem s tobom!

Rukovanje kajacima ne zahteva prethodno iskustvo, jer su vrlo jednostavni za rukovanje, tako da smo se dobro prošetali oko bungalova, iako je Tomasa odlučio da se danas više ne pojavljuje. Morat ćemo pričekati na drugim otocima.

U cijeloj laguni stoji, budući da je dubina jedva 1 metar, tako da možete prošetati i do 200 metara unutra

Onaj koji se odluči pojaviti za vrijeme ručka (poslužuju nas opet u bungalovu) je Pascual, sjajni gušter koji nastanjuje to područje. Pre neki dan Danijel nam je rekla da su se zbunili i uzeli svu hranu. Nije pametan niti bilo šta. Danas se samo pozdravio i ponovo je otišao s malo sreće u džunglu

Spavanje je najbolje doba dana. Šamot koji je premijerno predstavljen Paula danas je najbolji Isakov saveznik, gdje je Grogi odsjeo. Paula je iskoristila priliku da pogleda film na svom tabletu, jer ovdje nema televizije ni valute. Za to ne postoji topla voda (iako 24 sata struje putem generatora), iako voda iz okoline izlazi vrlo topla.

Završili smo dan u glavnoj kući, potvrđujući svoje buduće mogućnosti putem e-maila (2kbs) s Christinom u Honiari

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Napokon ćemo se vratiti 29. jula u 11'05 u Honiaru, gdje ćemo uhvatiti let za Nadi. Christina je za taj dan također potvrdila povezanost sa Suvom, ali biti će dosta zavojiti da toliko letova ide na vrijeme. Za pokušaj ...

Dok Isaac potvrđuje letove i šalje neki email s obitelji da ostane miran (nije više bilo potresa o potresu koje smo saznali, Paula je upravo pogledala njegov film. Kokteli i još jedna izuzetna večera, na kojoj kokosov rak nikad ne ispada, poslužuju se

Upravo vidjeti ove životinje na slobodi jedna je od Isaakovih hihota, a od prvog dana kada je stigao uklonio je "Rim sa Santiagom", tako da osoblje organizuje "noćni izlazak". Na kraju nije uspio, a osim nas prijavljuju se Katty, Danieele, Ian i David.

Mali čamac vodi nas oko 10 minuta u mraku na drugo udaljeno ostrvo. Ne znamo ni gde smo ...

Počinjemo slijediti jednog od vodiča usred džungle s nekim svjetiljkama koje su nam posudili. Ono što vidimo je od Kokosovog raka ili traga neobične žabe i povremeni pustinjaci jedu kokos?

Nakon nekog vremena, uključujući gubitak smjernica na putu, pronašli smo jedan. Čini se neverovatno. !! Kokosovi rakovi se penju na drveće (otuda i ime?) !! Ova čudna stvorenja, koja smo vidjeli više na tanjuru za večerom nego prirodna, veličanstveni su penjači s kokosovom palmom i traže život noću

Ovo će biti sreća, a tu će i ostati, preostalo je još nešto da naraste i završi u loncu na ostrvu Uepi. Radoznala životinja koja Već smo pokušali u Port Vili u iskustvu L'Houstaled-a s našim prijateljem Marom.

Ona koja se još uvijek ne pojavljuje je Tomasa. Paula, misliš li da ćemo je vidjeti na nekom drugom ostrvu? Svakako. Za danas ćemo to ostaviti na miru ... Noć se zatvara, samo osvijetljen vedrim mjesecom koji nas prati tri dana na ovom veličanstvenom mjestu. Sutra će pokušati napustiti Salomonova ostrva. Nadam se da nije tako teško kao naš ulazak. Sutra više ...

Isaac i Paula, traga za Tomasom, iz lagune Marovo (Salomonova ostrva)