Putovanje

Šta posjetiti u Suvi na Fidžijskim ostrvima

Pin
Send

Bulaaaaaaaa svi.Kakav je nered u ovom trenutku na aerodromu Nadi. Let koji je sinoć otputovao za Los Anđeles odložen je do danas u 7, a linije napuštaju terminal. Već nas je upozorio Florenali evo Pitanje avio-kompanija pravi je zbrka.

Usprkos satima, sjajno smo se naspavali i gotovo ne shvaćajući to smo započeli i, začudo, odlazeći na vrijeme, prema Suvi. U svakom slučaju već smo gledali opciju kopna da idemo autobusom, ali nije bilo potrebno koristiti.

Danas je Isaac podigao pomalo uznemiren želudac. Isprobavanje tolikih obroka u jednom trenutku mora preuzeti svoj danak, mada je neki serum sigurno fenomenalan.

Zemljište na Međunarodnoj zračnoj luci Nausori, Suva (zovu ga međunarodnim, ali nije mnogo veći od onog A Coruña) u zoru napustite a lijepa slika naseljenog područja Vitu Levu, sa suncem u daljini i maglom u ovo doba ujutro. Stigli smo do odredišta

Kako je rano, nismo imali previše krugova, a taksijem smo posadili (40 FJD) u smještaj koji smo prethodno rezervirali prije Lami Bay, sjeverozapadno od glavnog grada, ostavljajući malo maremagnuma koji nas čeka. Danas moramo imati luksuz, toplu vodu, pogled na zaljev, bujne vrtove i zasluženi doručak (65 FJD) kako bismo započeli dan. Trudimo se kombinirati jeftinije dane i nešto manje uske dane.

Ali da nadoknadimo, današnji posjet će biti mnogo skromniji od onoga što bilo koji putnik može uzeti u obzir na Fidžiju. Ostavit ćemo turističke prostore za još jedan naš korak ovdje i posadili smo se lokalnu vilu na oko 1 sat od glavnog grada. Kako smo odlučili doći ovdje je još jedna vrlo duga priča. U našoj potrazi za informacijama na mreži, pronašli smo Mikea, Fidžana koji pokušava napraviti eko-održivije ture po otocima. Molimo vas da vidite kako ruralni ljudi zaista žive i ovdje stojimo.

Da smo to vidjeli u Španiji, razgovarali bismo o neurednim gradovima. Raspodjela kuća izrađenih od drveta i šupa po zapuštenim gradovima, gotovo uvijek podignutim vrstama improviziranih gomila da se izbjegnu poplave ili poplave (naizgled uobičajene u kišnoj sezoni) prilično je haotične. Međutim, u svakoj aglomeraciji postoje zograničena okolica onas, sa velikim parkom i školom. Ovdje su djeca u školi, a vidjeli smo čak i prolazne centre za obuku za posao (stolari, itd.)

Usmjeravaju nas kako izgleda glavna kuća. Danas smo vam gosti (da ne spominjemo da smo sami, to nije vila za turizam), a oni će nas naučiti njihovim glavnim običajima. Prva, hiljadu i jedna upotreba kokosa

To je stvarno nevjerojatno što može iskoristiti kokos i njegovo drvo kokosa. Ako ih se „izgrebe“ i iscijedi, oni mogu izvući a kokosova krema, što je toliko dobro da prati ribu u kompletnom jelu, koliko za kožu tela kao estetsku formulu.

Lišće sa vašeg stabla pleten je i koristi se za krovovi kućaali i za napraviti košare i druge zanate, nakon što ga pustite da se osuši.

!! Da ne spominjemo njegovo odlična voda !! slatkast okus i sam okus kokosa s kojim smo preživjeli u toliko avantura Jorge Sanchez

Ali bez sumnje znamo ono što smo najviše tražili veliku ceremoniju Kave, toliko poznat na tim ostrvima i toliko različit jedan od drugog. In Vanuatu nismo pokušalii u Solomonska ostrva “zamijenjena” su opojnim djelovanjem betel oraha Proveli su čitav dan žvaćući i pljuvajući na ulicama. Evo započinju neku vrstu obreda, koja ne može započeti bez dolaska "načelnika" u grad. Svojevrsna je organizatorica ili mudra osoba mjesta i dočekuje nas osmijehom

On kava ili yaquona obredno je piće napravljeno od osušenih korijena biljke paprike koje čine kao sastojak. Korijen se melje i razrjeđuje u vodi, obično kokosu. Tada se prvi gutljaj ponudi šefu, koji izgovara svojevrsni monolog i mazi ga. Udarac mora biti jak zbog lica koje postavlja. Odatle počinju služiti drugima.

Paula odluči da ne proba, ali Isaac mislim da mi se stomak ne može pogoršati i možda će mi pomoći da izlečim, haha, pa prihvatam ponudu. Okus mu je poput svojevrsnog seruma pomiješanog s jezercem kiše u koji smo svi pali kao djeca, što stvara prvi efekt vrtoglavice i gubitka osjetljivosti na jeziku. Znatiželjno je da će ga trebati nastaviti testirati u drugim zemljama, ali u više noćnih sati kako biste se okrenuli u krevetu.

Takođe nas pozivaju na čaj od limuna i neke banane, dok nastavljaju krug za krugom, a djeca se igraju s nama (Juve bi ovaj trenutak volio). Na kraju dolazi uzvišenje prijateljstva i oni nas izvedu na ples. Ostalo je bolje da ne kažem, hahaha

Nije nam palo na pamet pitati ih o njihovom makroekonomskom znanju, razlici s njemačkom obveznicom i strahu od premije za rizik. Intuitiramo da će oni ili zbog nedostatka kulture ili zbog apsurdnih i nerazumljivih koncepata jednostavno raspodijeliti novu rundu kave. Ponovo, kao i na drugim putovanjima, pitamo jesmo li se zaista razvili ili razvili u sreću na Zapadu.

Vrijeme je za nastavak našeg putovanja, nakon što smo dobrovoljno ostavili donaciju lokalnoj školi (50 FJD) i prilazite najbližem lokalnom autobusnom stajalištu. Majk nam pomaže.

Fidžijski autobusi su još jedna avantura. Ovdje gotovo da sjede jedno na drugom kad se počne puniti. Ono što najviše privlači pažnju je da oni ne zatvore ulazna vrata, a ljudi gotovo ulaze i spuštaju se, osim originalnog zvona na vratima, žicom distribuiranom po cijelom autobusu kako bi ljudi mogli zatražiti svoj poziv.

Drugi aspekt koji smo primjetili ovih dana je da smo i na Vanuatuu i na Solomonskim ostrvima jedva vidjeli marku Coca Cole, uobičajenu u cijelom svijetu, čak i u najnerazvijenijim zemljama. Također da su Kinezi pojeli gotovo 80% ugostiteljskih poduzeća možda osim u Honiari, gdje su bili prisiljeni otići, iako se već obnavljaju. U svom mirnom i tihom osvajanju, bez sumnje, jedu svijet. Ovde vidimo obe kombinacije

Druga velika koja je monopolizirala sve bankarske poslove na svim tim otocima je ANZ, velika novozelandska banka i odakle smo ovih dana uzimali novac u bankomatima.

Nakon otprilike 45 minuta vožnje autobusom prema vrhu ljudi, stigli smo do centralne stanice Suva.

Suva je glavni grad i srce Fidžija i jedan je od najvažnijih u Južnom Tihom okeanu, jer je referentni centar za cijelu regiju i brojne inostrane ambasade. Ovdje živi oko 150.000 ljudi, što predstavlja više od 50% gradskog stanovništva Fidžija. To je multiracionalni i multikulturalni grad, u kojem obiluju crkve, džamije i hramovi

U Suvi se vidi da je sve veliko, počev od vaše centralno tržište, vrlo različiti od one u Luci Vila ili Honiara, izvrsnim redom, dvije biljke i određenom hijerarhijom.Odjel voća i povrća ima posebno rijetke gomolje za nas.

Ali ništa nije kako se čini. Drugi kat je POTPUNO I INTEGRALNO posvećen prodaji proizvoda za kavu. !! Kakvo tržište! Mora biti nevjerovatno šta se ovdje može konzumirati. Tako su i Fidžani, sretni cijeli dan.

Suva ima veličanstven krajolik, u prelijepom zaljevu, prekriženim kanalima, i okružen planinama. Takođe ima i neobičnu arhitekturu koja se miješa kolonijalnu prošlost i autohtone građevine. S jedne strane jednog od kanala možemo vidjeti i ribarnicu

Ali ono što je najviše privuklo našu pažnju je to Pojele su ga strane kompanije i veliki komercijalni centris. Nestale su melanezijske migracije koje su sačinjavale trenutno stanovništvo prema 6. stoljeću prije nove ere i razvile jednu od najnaprednijih kultura na Tihom okeanu. Bila su to druga vremena. 1789. godine, kada je engleski kapetan Wiliam Bligh Europljanima dao prvi detaljni opis, on je uzrokovao da je britanska kruna, pogođena tadašnjim nedostatkom šećera, formalno anektirana, 1874. godine, arhipelag za uzgoj trske i kontrola urođenika. Njegov se utjecaj još uvijek opaža, ali sve se više predaju kineskim tvrtkama, otvorenim u 60% kapitala

Također 1830. godine iz Tonge će stići prvi kršćanski misionari. Danas u zemlji se gotovo u cijelosti vježba kršćanstvo, i kao primjer, njegova prelijepa katedrala vrlo blizu glavne ulice

Ostatak jutra posvećen je šetati Victoria Parade, najvećom ulicom Suve, u kojoj se slažu trgovine (kupujemo suvenire za 28 FJD), banke, noćni klubovi, kolonijalne zgrade (Grand Pacific Hotel, Guvernerova stara kuća, Botanička bašta ...), najveći kinematografi u zemlji, više trgovačkih centara i ulica mješavine različitih kultura

!! Još Kineza! Ali jesmo li na Fidžiju ili u Guangzhou?

Pokušavamo pronaći nešto za jelo. Vrijedni smo bilo kojeg italijanskog, japanskog ili sličnog. Neki špageti bi nam stigli. !! NEPOKRETNO !! McDonald, kineski, kineski, kineski, indijski, kineski, kineski. Ali, molim vas, imaju veoma veliku zemlju. Dolazimo do tržnog centra s desetak mjesta za jelo. Kineski, kineski, kineski, indijski, novi Zeland, kineski, kineski. Buaa, zatim nova zelena suha piletina i sladoled (17.50 FJD)

Takođe privlači našu pažnju od ljudi koji pitaju na ulici. Vidi se da je Suva puno porasla, a i zemlja, ali ne sve, a evo, ako poznajem neke ljude misere koje ne možemo vidjeti u Vanuatu ili Salomonovim ostrvima, mada ovdje tanbuén nosi "kerekeke" "gdje svi uzimaju ono što im treba, a ne više (pojam privatne svojine ne razumijemo kao mi).

S ovim konceptom čini se smiješnim razmišljati o osnivanju tvrtke ili trgovine u zabačenom gradu, budući da Fidžani uzimaju ono što im je potrebno, žive do kraja, ne skladište se, ne zanima ih za budućnost. Ovo je jedan od sjajnih sastojaka koncepta sreće koji se manifestuju, bez sumnje puno više od nas. To je mentalitet koji, nažalost, nikada ne možemo razumjeti.

Upravo smo jeli i vratit ćemo se u zaljev Novotel Lami kako bismo proveli mirno poslijepodne, reorganizirajte naše planove, odmarajte se, kontaktirajte malo s obitelji i preraspodijelite ruksake

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Sutra ćemo definitivno otići u Funafuti, Tuvalu, najizoliraniju zemlju na svijetu. Let polazi u 10:00. Povratak smo preuzeli za četvrtak u podne. Niti smo odabrali puno, jer NEMA VIŠE OPCIJA,

Po povratku, slijedeći svoju početnu ideju i ako letovi ne uspiju (što oni i jesu, više od sačmarice), pokušaćemo doći do jedinog Kraljevstva u tom području, Tonge, zemlje koja nas puno zove i koja puno je za vidjeti, historija, kultura, ostaci predaka i mjesto s kojim razgovaramo Jorge Sanchez, arhipelag Vavau, jedno od najspektakularnijih mjesta na Južnom moru.

!! Taxiii !! !! Tvoj taksimetar! Ah da ... To je 10 FJD. Ovdje se i lijevo voze kao na Solomonskim ostrvima i za razliku od Vanuatua. Mnogo je više cesta i prometa, ali za samo 20 minuta stižemo do našeg smještaja.

Neka internetska sesija (37,95 FJD), bar i lagana večera (koncept „fidžija vremena“ prenesite ga na stol) za 78,50 FJD ...

opraštaju se od dana prepunog kulture i dobrih vremena, nadajući se da će nam sutra donijeti nova iskustva u zaista osebujnoj i izoliranoj zemlji svijeta, TUVALU.

Paula i Isaac, iz zaliva Lami, Suva (Fidži)

RASHODI DANA: 316,95 FJD (približno 144,07 EUR)