Putovanje

Šta posjetiti u Tongi

Pin
Send

Već je naš osamnaesti dan otkako smo napustili dom. U ovom trenutku obično je veliko pitanje porodice "Zar vam već nije stiglo? Da li jedete dobro? Zar se ne umorite od tolikih letova?" Istina je da imamo neobičan osjećaj kao da smo jučer otišli od kuće, kao da smo živjeli mnoga iskustva s malom marginom, bez vremena da bismo dosadili ili cijenili vrijeme. To će nam se dogoditi usred putovanje u Afriku prošle godine

Letovi su sve kraći, nalazimo se u vrlo bliskom području. Fidži, Tuvalu, Tonga, Samoa ... Upravo je tako Naš sljedeći cilj je Tonga, posebno određena zemlja jer je jedino Kraljevstvo Tihog ostrva, a uskoro smo posadili na aerodromu nakon što smo jučer odjavili doručak, internet i večeru u Novotel Suva Bay (184.02 FJD) gdje se nećemo vratiti, i oprostiti se sa naš posebni "jefrey", o kojem nismo razgovarali, ali bio je prvi taksista koji nas je pokupio prvog dana našeg dolaska u Suvu, koristan, ljubazan, tačan (nešto za procjenu u ovom području planete) i sa kojim smo izvršili sva pomjeranja (40 FJD).

Avion koji nas vodi do Tonge je pacifičko sunce Air Pacific-a vrlo slično (ili isto) odvest će nas u Tuvalu prije nekoliko danai istom tačnošću kreće se ka Tongi (gde je sat vremena više, +11 sati sa Španijom), u putovanju od samo 1 sat i 20 minuta.

Danas ćemo sletjeti u Ostrvo Tongatapu, glavno ostrvo Kraljevstva Tonga u kojem se nalazi glavni grad, Nuka'alofa. Nakon Melanezije (Vanuatu, Salomonova ostrva, Fidži) nastavljamo u Polineziji (Već smo posetili Havaje 1992. i Tuvalu pre par dana). Estams na najvećem ostrvu Tonga, najmnogoljudnijem i jednom od najgušće naseljenih ostrva na cijelom Južnom Pacifiku. Iz zraka je zaslepljeno ono što ćemo pronaći ...

Prije slijetanja čitamo kako arheološki ostaci pokazuju da su prvi doseljenici stigli s ostrva Santa Cruz kao dio izvorne migracije austrijskih govornika (Lapita) iz jugoistočne Azije prije više od 6000 godina. Nalazimo se na najstarijem mjestu na cijeloj Polineziji! gdje su se brzo proširili na sva ostrva pod plemenskim vođama formirajući veliko pomorsko carstvo (ratni kanu), imajući veliko carstvo koje je obuhvaćalo fidžijske zemlje.

I kako kaže povijest bilo koje zemlje s plemenskim vođama, građanski rat je izbio u 15. stoljeću, a kasnije i u 17. stoljeću ...

Mnogima će to biti teško, ali potrebno je znati historiju zemlje da biste je mogli kontekstualizirati kad zakoračite na nju. I to smo upravo prvi put u životu učinili. Mi smo u Međunarodna zračna luka Fua'amotu (mala imena), a izgleda mnogo civiliziranije od bilo kojeg od ranije posjećenih ostrva, uključujući Fidži.

Ljudi Toni Guesthouse s kojima smo kontaktirali poslali su nam kombi da nas potraži (23 TOP). On Zračna luka je oko 30 minuta od glavnog grada, Dakle, trebaju nam neka sredstva za prevoz. Iznenađeni smo kad vidimo postere svih vrsta telefonskih kompanija, „Heineken, dobrodošli u Kraljevinu Tonga“, razgovaramo s našim vozačem i znamo da je oko 680 km cesta u veoma dobrom stanju, da postoji 1 novina i 1 radio neovisna, da je obrazovanje besplatno i obavezno ...

The Toni Guesthouse je mala farma koja se nalazi na periferiji glavnog grada, koja ima nekoliko kuća. Dotakla nas je žuta koja ima malu kuhinju, dnevni boravak i prostranu i čistu sobu. Oko pasa, mačaka, kokoši, pa čak i svinja. Ono što se naziva „tonganski ruralni turizam“. Dosta.

Nećemo gubiti vrijeme s smještajom, kao obično, i razgovaramo s Tonijem da nas odvede u glavni grad (23 TOP). Želimo steći ideju zašto Nuku'alofa se može razlikovati od Port Vile, Honiare ili Suve da se osvrnemo, svaki sa svojim osobinama. Također nam kaže da danas postoji večera s objašnjenjem povijesti Tonge na jednoj od plaža u Tongatapu, u slučaju da želimo ići, na što se brzo dogovorimo. Naša ruta će biti ovako nešto ...

Spuštamo se u Nuku'alofu i nastavljamo tamo gdje ostavljamo historiju, građanske ratove. Bilo je to vrijeme dolaska prvih zapadnih istraživača, ovaj put ne španski. Abel Tasman, nizozemski, prvi, ali najznačajniji oni gospodina Kuka i prvi londonski misionari tamo u 1770. Tonganski su postali masovni za katolicizam, a kasnije će stići i druge religije. Istorija se ponavljala. Danas zadivljujuće je vidjeti da ima gotovo više crkava nego kuća, više nego na bilo kojem drugom ostrvu ranije posjećenom (i da smo vidjeli fanatizam u svima)

Ali najspektakularnije od svih, bez sumnje, je baziliku ili katedralul. uz spektakularne izloge

Ali Tonga je Kraljevstvo, i kao i svako Kraljevstvo ima kralja, ili bolje rečeno. Scenski kralj Siaosi Tupou V (težak 210 kg) umro je 18. marta u Hong Kongu ne ostavljajući muško potomstvo (zakoni Tonga ne dozvoljavaju da se imenuje njegova jedina kćer i princeza) i još uvijek tuguju. Pretpostavlja se da će njegov brat preuzeti kontrolu u budućim datumima. "George" Tupou V ući će u istoriju kao prvi kralj koji je dopustio demokratske izbore nakon ustanka u zemlji 2006. godine. I on i ostali tonganski suvereni počivaju u nedodirljivim kraljevske grobnice ispred bazilike. To takođe možemo videti više spomenika u središnjem dijelu glavnog grada

Iako je istinski simbol istinski kolonijalnog grada, to je grad Kraljevska palača Viktorijanski stil, koji je s povlaštenog položaja gledao na more, a sagradio ga je Novi Zeland 1867. godine od bijelog drva i preselio se u Tongu, gdje su mu dodali kraljevsku kapelu i terasu. Ne dozvoljavaju nam da pređemo ogradu, ali mi se pravimo "šuplje" da bismo je vizualizirali.

Bili smo u mnogim gradovima i mjestima širom svijeta, ali da su nam rekli gdje ćemo snimati film zasnovan na kolonijalnom dobu, sigurno bismo ostali uz Nuku'alofu. Njegove ulice izgledaju skinute s pozornice, sa kućama drevnih terasa savršeno očuvanih. To se događa zato što se priča završava uobičajenim britanskim protektoratom iz 1900. godine, iako Tonga nikada nije bio potčinjen, uvijek je imao domorodačku vladu, koja ispunjava jezike ponosom, kao i daje povjerenje monarhiji, a 1970. će protektorat isticati.

Prolazimo pored Pristanište kraljice Salote, danas nema puno života i tržišta su zatvorena. Ispred još jedan prekrasna kamena crkva privlači našu pažnju

Nuku'alofa je i dalje veliki grad, mreža s centralnom bankom, katedralom, ambasadama (napuštanje Tajvana i sada su Kinezi taj koji jedu sve tvrtke, za promjenu), svoje konzulate, njihov glavni (vladin) hotel, svoje tržište ...

Iskoristili smo priliku da u bankomatu dobijemo nekoliko "pa'anga" (lokalne valute simbola TOP) koji se mijenjaju na oko 2,2 TOP po EUR. Cijene izgledaju jeftinije nego u Tuvaluu, Solomonu i Vanuatuu, i naravno na Fidžiju.

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Pa, koštalo nas je, ali već imamo sve uređeno za pristup Vava'u-u. Let iz Chatams Pacifika, lokalne areolinea, odvest će nas tamo i živjet ćemo na ostrvu "meduza" s obitelji koja je ovdje više od 20 godina. Također ćemo pokušati znati više o Mourelleu, o čemu smo razgovarali u njegovo vrijeme sa Jorge Sanchez.

On Čini se da se Tongano vodi štedljivim životom, vrlo obilježena religijom, bez bijede i gladi, i sretno izolirana od civiliziranog svijeta, ali Tonga živi od svog Kraljevstva. Zemlja koja uvozi 6 puta više od izvoza i u kojoj tinejdžeri nose uniforme škole koju pohađaju.

Kao i svaki dan otkad smo stigli na ovo područje planete, uskoro se smrači. 18:30 je i zalazi sunce. Vratili smo se u Toni Guesthouse i Paula !! Osjeća se bogatim !! Sa toliko monopolske karte u vašim rukama. Odmor i tuširanje ponovo su nas stavili na put

The Ostrvo Tongatapu je atol sa svim liticama na južnoj obali i širokom lagunom bez plaža na sjeveru. U istočnom dijelu ostrva gotovo da i nema plaža. Upravo u ovim trenucima putovanja shvaćamo da u potpunosti putujemo po intuiciji, prijedlozima i preporukama. Naš vlastiti scenarij, onaj koji uvijek donosimo, nema jasnu vezu između dana i drugog. Knjiga od Jorge Sanchez od "moja putovanja po pacifičkim arhipelagima "je sjajan izvor inspiracije. Iznenađenje, kontakt s lokalnim ljudima, osjećaj slobodnosti (isključujući letove u zatvoru) čini nas posebno ponosnima što preživljavamo iz dana u dan

Odustajanje stari dvorac bivšeg kralja Tonge, na malom brdu, krećemo na plažu Lavengatonga, gdje se nalazi odmaralište Oholei Svake srijede i petka održava se svojevrsna emisija u kojoj se miješaju tipični plesovi sa legendom Tongan (55 TOP po osobi).

Lokalitet je predivan, pored mora, pun baklji i pored pećine sa mnogo povijesti.

Večera se ispostavila kao znatiželjni bife, kamo neke vrste polu-podijeljenih šipki služe kao tanjur gdje se može poslužiti osnova hrane od tongana, s kokosovim proizvodima, tarom, piletinom, svinjetinom, grijehom, yamom i hljebom

Naziv tih "izduženih fontana" su polasci, a među najtipičnijim jelima su Lu Pulu (od lišća taroa, mesa, luk i kokosova krema), Ota Ika (sirovi grijeh, paradajz, luk, šargarepa, itd. limun i gorkinice) ili Faikakai Topai ... !! MENUDOS NOMBRECITOS !!

LTonga je za nas posebno komplicirana, puno više od drugih mjesta, a sa engleskim je službeni jezik koji govori više od 100.000 ljudi. Ima pet samoglasnika i dvanaest suglasnika koji čine riječi poput Malo e lelei (zdravo), 'Alu a (zbogom), Faka molemole (molim),' Lo (da), Ikai (ne), Loš (hvala). Mislim da ćemo to naučiti u drugom životu ...

Ono što naučimo je legenda ovog mjesta, zaista uzbudljivo. Ispada da Prije 350-400 godina, lijepa mlada žena po imenu Hina koja je živjela u blizini ove plaže upoznala je Sinilau i zaljubili su se. Njihova ljubav navela ih je da se vjenčaju, žive zajedno na ovoj plaži i budu sretni, sve do jednog dana Sinilau je otišao u ribolov i više se nije vratio. Hina je bila izolirana u pećini sve dok nije umro slomljenim srcem, a njegova duša još uvijek tamo čeka povratak svoje voljene ... i špilja služi da ispriča priču onima kojima prilazimo

Takođe, tamo uživamo razni plesovi iz kraljevstva Tonge, kao i lokalne priče i legende i druge pesme sa ostrva. Ples i dalje igra temeljnu ulogu u ovoj kulturi i služi odavanju počasti bogovima i kraljevima, kao punake ili starije osobe u zajednici, koja je odgovorna za skladanje pjesama i pokreta.

Iako je kršćanstvo duboko ukorenjeno na ostrvu, tonganski narod nije izgubio svoje običaje i to nas čini sretnom što vidimo. Emisija s vatrom zaista je uzbudljiva.

Gotovo je 23:30 kada izađemo iz pećine, prekasno za ove zemlje u kojima spava od 21:00 ili 22:00. Krevet i nova rana ptica čekaju nas, a sutra dugo očekivano mjesto ... Vava'u

Isaak i Paula, iz Nuku'alofe (Tonga)

RASHODI DANA: 224,02 FJD (cca 101,83 EUR) i 156 TOP (cca 70,91 EUR)

Video: СЮРПРИЗ НА СВАЛКЕ! НАКОВАЛЬНЯ. Зачем люди это выбрасывают? (Oktobar 2020).