Putovanje

Upoznavanje Apia, glavnog grada Samoe

Pin
Send

Umukni i jebi kurca. Stoga je nemoguće spavati. U 2 sata, 3 sata, 4 sata, 5 sati ... postaje naš pijetao i znamo gdje bi se dan danas završio. Mmm ali ... Gdje smo Sinoć smo pali u krevet s mrežom protiv komaraca negdje u blizini Zračne luke, a mi mislimo da je Apia. Cijelu noć nije prestalo padati kiša i grmljavina. !! Kakva oluja!

To je koliba sa velikim krevetom na kojem smo spavali, vrsta KOMPLETNO Upakovanih kreveta na kat i lampica na zahrđalom stolu. Krov, od plastike, spremit će toliko nakupljene vode. Zaista imamo sreće, jer su se naprtnjače jedva mokrile, ali mogli bismo biti poput pilića ...

Dennis je već ustao i pripremio je doručak na bazi kokosa, papaje i drugog voća. U svojoj „kući“ (koja je podjednako „rustikalna“) drži klavir, fotokopirni uređaj Među hiljadama kanti za smeće. Ovo je grozno! i sumnjamo da je higijenski vrlo zdrav.

Naša prvotna ideja bila je da danas napustimo Istok sa Dennisom i idemo spavati s porodicama, ali naše tijelo je uklonjeno zbog toga. Ne sviđa nam se ideja da tako brzo krenemo iz raja u pakao i nakon tako grozne noći treba nam jako vruć tuš i nešto čvrsto. Promenićemo planove i objasniti Dennisu. Samo želimo da nas spusti do Apije i nazvat ćemo ga. Nismo baš daleko, samo oko 20 minuta

Jedva da smo to shvatili Sinoć oko 23'20 bili smo na Samoi, zemlji sa istorijom 3500 godina, kada su sa ostrva Lau na Fidži stigli prvi doseljenici. Nastavljamo u Polineziji koju započinjemo u Tuvalu i nastavljamo kroz Tongu.

Samou uglavnom formiraju dva ostrva: Upolu (gdje smo i gdje se nalazi glavni grad) a Savai'i su komunicirali trajektom i dnevnim letovima.

Osim španskih mornara i gospodina Kuka, Pacifik je primio valove nizozemskih ekspedicija, a s njim su stigli Jacob Le Maire, bogati holandski trgovac koji bi se savijao Rt Horn vidjeli smo u avanturi 2009. na putovanju na Antarkticu (ali to nema nikakve veze s tim kanal Le Maire ili Kodak kanal koji smo vidjeli na tom putovanju) i dodirnuo bi samoanske zemlje 1616. godine (iako bi umro po povratku u Holandiju).

I nas Upravo smo dotakli prvo što smo jutros vizualizirali. Zove se Hotel ElisaI da nas vodi Lonely Planet, već imamo pristojnu sobu, internet (19,22 WST) i vrući tuš. To je jednostavno, ali mnogo bolje kao baza operacija za ove dane.

Kako je danas srijeda i imamo još puno dana pred nedjelju da se vratimo natrag u Nadi, pokušat ćemo se reorganizirati, a za to je prva stvar udarac nogom Apia i otkrijte što možemo učiniti, osim što uzmemo nešto novca (1 EUR je otprilike 2,9 WST, a njegovo ime je "sječa")

Prvo što vidimo na putu prema centru je autobuska stanica, a ... !! NJEGOVI JEDINSTVENI OMNIBUS ODLIČAN JE KROZ PACIFIKU! Pravi svodnik koji se koristi za lokalni prijevoz

To pokazuje Samoa je nešto drugačije od ostalih mjesta koja smo vidjeli. Ovdje postoji okus i briga za stvari s određenom elegancijom. To možemo vidjeti na njegovim širokim ulicama, uređenom šetalištu ili velikim zgradama poput Samoa banka savršeno smješten. Ostavili smo za sobom tržište voća i ribe, koji se ne razlikuju previše od onoga što smo vidjeli ovih dana u drugim prijestolnicama Pacifika.

Dolazak u centar nema gubitka. Ni Apia nije prevelika. Ta je tačka označena sa toranj sa satom, sagrađena u znak sjećanja na one koji su se borili i poginuli u Drugom svjetskom ratu.

U potrazi za Turističkim uredom, mi koristimo prođi kroz supermarket, što nema nikakve veze s onim "jednostavnim" tim da vidimo u Tanni ili druga mjesta avanture. To je mnogo civiliziranije i urednije. Nakon 23 dana putovanja već nam je potreban niz osnovnih stvari koje ćemo zamijeniti u svojim ruksacima (24.40 WST).

Još jedna stvar koja nas iznenađuje jeste da su, nakon što su pročitali da su u doba kolonizacije Velika Britanija, Njemačka i Sjedinjene Države zatražile dijelove samoaškog kraljevstva, i posljednje dvije koje bi ostvarile veći utjecaj, automobili kruže britanskim stilom, kao i u drugim posjećenim zemljama, osim Vanuatu. To se nije događalo prije 3 godine, nego 2009. godine Vlada se odlučila na promjenu jednostavno zato što su je svi ostali imali na taj način, kao i Novi Zeland od koga je postala neovisna 1962. i s kim ima bliske veze (automobili se dovode tamo).

Ovako iz jednog dana u drugiuključujući hiljade molitvi u crkvama tako da se ništa nije dogodilo, propisi su se promenili i Samoa je počela voziti s lijeve strane

Pronašli smo Turistički ured, kuću iz stila (tipična samoanska kuća iz koje smo već vidjeli neke slične u Tongi) i evo nam govore "must have" i Upolua i Savai'i

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Nakon noćne vreve i skupljanja informacija, odlučili smo promijeniti svoje planove i danas ćemo dan posvetiti poznavanju glavnog grada, ponovnoj snabdijevanju i planiranju narednih dana

Odlučili smo da sutra idemo vidjeti Upolu, a za to ćemo rano ustati i otići s osobom koja nas je preporučila u turističkoj agenciji. Zove se Dan, a ostrva predaje već 25 godina. Ne radi velike turneje, ali za nekoliko ljudi, jer je to njegov hobi. Ići ćemo sami s njim

Razgovarajmo s Dennisom, da nam pomogne u petak i subotu do Savai'ija ili čak poći s nama. Pokušat ćemo u petak ujutro potrošiti vaš 4x4 na trajektu, a vratiti se u subotu u 14 ili 16 sati (bolje je prvo imati drugu opciju, ako ne uspije)

Šetnju nastavljamo šetnicom, bacajući razglednicu do Španjolske (13 WST sa pečatom) poznati Aggie Grey's Hotel & Bungalows

Ova tipična kolonijalna građevina, osnovana 1933. godine, bila je lišća američkih vojnika tokom Drugog svjetskog rata i izvor inspiracije za lik Krvave Marije u romanu Jamesa Michenera "Priče o južnom Tihom okeanu".

Vraćajući se kroz naše korake, otkad završava "grad-grad" Apija, nalazimo spomenik John Williams-u, misionar koji je ubijen i jeo 1839. (teoretski). Također ponovo shvaćamo da od civilizacije „odvodimo vjetrove“. 20 000 km od Španije? !! Uffsss !! Bolje da ne razmišljam o tome

Zanimljiv detalj je da jesmo u prvoj zemlji na svijetu s ogromnom Kiribatijem koji je primio novi dan. Do prije godinu dana putovanje Tonga - Samoa, koje smo napravili jučer, natjeralo vas je da živite dvaput istog dana (nooo !! dva puta spavate u istoj nooooo cochiquera !!), ali sada se to ne događa. Ovo iskustvo naš prijatelj Floren živio je to na svom uzbudljivom putovanju otocima, odličan izvor inspiracije za nas (plus desetine e-mailova s ​​njim).

Ali Samoa je kraj 2011. stvorila "pirouette", nestajući 30. decembra da bi skočila sa 29 na 31 i na taj način se kreću u imaginarnoj liniji koja označava promjenu datuma. Da li se sećate naš dan putovanja 4, dan koji nikad nije postojao? Otprilike 2.300 km sjeverozapadno od Apije ili oko 3 sata leta, oko 5.000 stanovnika ostrva Božić (Kiribati) koje je nedavno nedavno bilo, ali APIA SADA JE PRVI KAPITAL SVIJETA za to, budući da je Tarawa dalje na zapadu.

Što ako smo shvatili da ovdje internet ide vrlo loše, pa smo kupili SIM i ponovo ga napunili (100 WST sa 850 megabajta) za laptop kompanije sa španskom investicijom Bluesky. On Zgrada vlade to je zadnja velika zgrada koju vidimo ...

... prije izgubiti se ponovo na njegovim ulicama, njegov veliki broj postojećih tržišta (znatiželjno da nema trgovina ili kineskih tvrtki koje smo toliko vidjeli u drugim glavnim gradovima tog područja, posebno u Suvi), mnogo lokalnih zanata koje Paula toliko voli (pleteni predmeti, ogrlice od morskih krhotina. , biljne vlaknaste tkanine, itd ...) i opet svoju živopisnu autobusnu stanicu, sa poslednjim sladoledom dana (2,50 WST)

Apia je mešavina najzapadniji grad poput Suve i kolonijalniji grad kao što je Nuku'alofa. Ovde vas taksiji traže da zatražite uspon, nema kineskih, ali postoje mnogi italijanski, novozelandski i američki poslovi. On Samoan ima jasnu stvar ... "Samoa je za Samoance." To je ideja nešto drugačija od Tongona, ponosna na svoje Kraljevstvo i svoju zemlju, ali dopuštajući strano bogatstvo u državi. Ovdje ima hiljadu problema da poduzmu bilo koji korak, rekao nam je Dennis jutros, a sada ga vidimo. To je drugačiji način razmišljanja.

Pisac Robert Lous Stevenson proveo je ovde svoje poslednje četiri godine života i sahranjen je u Mount Vaea, koji dominira gradom i kućom koju je izgradio, "Vailima" koji je sada muzej u njegovo sjećanje i najbolje pivo na Samois kojim smo se zbogom oprostili od dana uz dobru ploču Sašimija i nešto Yakitorisa u restoranu hotela Elisa. Sutra, iz ugodnog kreveta "odnijeli vjetrove" civilizacije, što bi značilo "baka kućice" ...

Izak i Paula, iz Apije (Samoa)

RASHODI DANA: 159,12 WST (približno 54,87 EUR)