Putovanje

Pola svijeta, linija Ekvadora

Pin
Send

Ekvador je od svoje nezavisnosti od španske vladavine zemlja sa prošlošću koju obilježavaju brojni granični sukobi, kako s Kolumbijom, tako i s Peruom. Upravo je u svojoj fazi Velike Kolumbije usvojio ime u jasnoj aluziji na liniju Ekvadora Zemlje koja prelazi sjeverno od grada Kito i to je povod za stvaranje grad srednjeg svijeta Danas ćemo posetiti.

No dan će dati puno više, kako za povijesni centar (u koji nas zaljubljuju) tako i za privilegirane poglede iz Anda do kojih smo stigli žičarom. Setite se da smo juče planirali šta vidjeti u Quito kako slijedi (precrtao je ono što smo već vidjeli) ...

Zona Starog grada: Crkva San Franciska, Crkva Družbe Isusove, Trg nezavisnosti, Metropolitanska katedrala,…
Povijesna četvrt "La Ronda"
Bagel i Djevica Legarda
Žičara žičare Quitoi njegova panoramska
Grad Polovina svijeta i Intiñan muzej
Jednodnevni izleti iz Kita: Ruta vlakom (Cotopaxi, El Boliche, Riobamba, ...), Haciendas, Autohtono tržište Otavalo, Mindo, termalni izvori Papallacta, ...

Važnija mjesta u povijesnom središtu: Crkva Družbe Isusove

Šetnja povijesnim centrom Quitoa ili Ciudad Vieja pravi je užitak. Dozvolite da vas izgube deseci uličica koje vode do onih velikih kolonijalnih trgova koji i dalje čuvaju svoj sjaj uporedivo je samo s ulaskom u toliko mnogo drugih spomenika i građevina koje ostavlja jedno od najboljih povijesnih nalazišta na planeti.

Ako nas je jučer Crkva San Franciska ostavila bez riječi, danas ćemo doći do barokne fasade crkve Crkva Družbe Isusove ili "Tvrtka" kako ovdje kažu da se kroz tu vremensku rupu vrate najboljim trenucima koje je grad udahnuo

Sele me upozorila prije dolaska, ali danas na to gledam vlastitim očima. "Majčinu kuću" isusovaca koju su mnogi definirali "najbolji jezuitski hram na svijetu" ili čak "najspektakularniji sveti hram u Južnoj Americi"Ima svoj vrhunac u trenutku kad prođete kroz njegova vrata (a kojem smo uspjeli pristupiti i ostalim posjetiteljima da ga fotografišu - zabranjeno je - zahvaljujući upravi Turističkog ureda)

Nijanse kedrovog drveta okupane zlatnim listom od 23 karata prekrivaju svaki centimetar stubova, svoda i kupola, koji bi pored propovjedaonice, ekrana i više detalja mogli govoriti satima i satima (ko želi više informacija wikipedia ima sve)

Negdje sam pročitao što se smatra pravi Vatikan Amerike I, istina je da neću reći drugo.

Ponekad je za agnostika poput mene možda čak pretjerano promatrati tako preopterećena mjesta neprocjenjivih komada ili najpoznatijih slika. Ne zbog svoje ljepote, davno sam vidio tako veličanstveno mjesto, već zbog tog kontrasta s jednostavnim crkvama sv. Jeruzalem hrišćana koje smo videli u njemu putovanje u Izrael i Palestinu prošle godine

Posetioci počinju ući. Već s perspektivom posjete gradu Srednjeg svijeta, suočavamo se s novom rutom, ovaj put do mjesta koje manje putuju putnici, a koje stižu do glavnog grada zemlje, gdje je svaki dan povoljnije letjeti kao što vidimo nedavnoeDreams ponude na Cupon.eskoji dopuštaju bilo kojem putniku da razmotri Quito - Galapagos poput nas.

Žičara Quito, 2,5 kilometra do 4.053 metra

Ako smo juče rekli da je prirodno gledište Panecila jedno od onih bitnih mjesta u Quitou, šta je s atrakcijom koja nas vodi žičara od 1.950 m do preko 4.000 m na ruti 2,5 kilometra u samo 10 minuta?

Izgrađena je žičara Quito na padinama Ruccu Pichincha i stiže do Cruz Loma, usred Anda, gdje je također završeno više atrakcija, uključujući restorane, trgovačke centre ili zabavne centre poput Vulcano parka ili Mondo Kart

Iako smo a priori mislili da bi uspon mogao utjecati na našu glavu (jer je tako brz) čak je i Sele iskoristila priliku da pojede neki čaj od koke za žvakanje, istina je da je to vrlo ugodna šetnja.

Za one koji više poštuju visine, recite im da se ni u jednom trenutku kabina ne kreće pretjerano, niti se osjeća pravi vrtoglavica jer je tlo neprozirno, pa u principu svako može koristiti žičaru.

Ali najimpresivniji s ove visine ne bi mogao biti ništa drugo osim njegovih pogleda. Sa promatračke platforme možemo doći do vulkana Antisana, Cotopaxi i Cayambe, iako bi bilo sunčanog dana kada bi mogli vidjeti još 14 vrhova. !! Stvarno spektakularno panoramsko!

Ono što ću prepoznati je da se hodanjem više od 4.000 metara osjećate "veoma teško" i sporo, i s određenom "pospanošću". Izgledalo je kao da nam je oduzet kisik (kao što se u stvari i događa). Definitivno, nakon što smo se neko vrijeme prošetali ovim pogledima i kupili poklon za Paulu, bio je dobar trenutak da se krenemo putom do vrlo šarmantnog mjesta

Nekoliko kilometara od grada Mitad del Mundo: vulkan Pululahua

Oblaci i magla brzo se podižu i kondenziraju pred nama. Bilo da se nalazite na turističkom vidikovcu ili nekoliko metara iznad, pored hotela / restorana El Crater u kojem ćemo jesti, panorama ovog određenog plesa ostavlja nas zaintrigirana.

U obliku potkove, kotao od 3 km na dnu i prečnik 4 km na vrhu, neaktivni vulkan Pululahua Jedna je od glavnih atrakcija vrlo blizu najpoznatijem gradu Mitad del Mundo.

Njegova posljednja erupcija datira prije više od 2500 godina, tako da danas, kada se oblaci uzdižu i omogućuju nam da posmatramo ljepotu njenog lonca, možemo se diviti gradu okruženom planinama i desetak staza za ljubitelje aktivnog turizma, planinarenja jahanje

Ne možemo reći isto o restoranu, jer hrana je zaista blaga, mada možda njeni pogledi vrijede zaustaviti. Da sam iskren, otišao bih kod jednog od njih Ulični štandovi s hranom doista "Quito" i isprobajte jednog od pečenih zamoraca koji izgleda tako dobro, u pratnji dobrog tanjira pilećeg bujona, hahaha

Grad Mitad del Mundo ... i jedan od muzeja

Ok, da ste ljubitelji da biste propustili sate u muzeju ...! Došli ste i na idealno mjesto!

MUZEJI U KITO:

Hvaljena kuća: Muzej predkolumbijske umjetnosti Casa del Alabado
Fondacija Guayasamín i kapela čovjeka: kuća u kojoj je živio ekvadorski umjetnik Oswaldo Guayasamín zadnjih 30 godina, ovdje su izloženi predmeti vezani za njegov život i zaostavštinu
- Nacionalno ministarstvo kulture
Intiñan Museum: Kultura ravnodušnih naroda i autohtonih Lulumbamba
- Vosak Alberto Mena Caamaño
- Sucre House
- Park muzeja vode Yaku
- Muzej centralne banke: Muzej umetnosti i istorije

Odlučili smo, prema savjetu Turističkog ureda iz Kita Intiñan Museum, iskorištavajući našu rutu do grada Mitad del Mundo, i samo nekoliko metara od spomenika koji ćemo vidjeti nakon ove posjete, ovaj se muzej nalazi oko nekoliko stotina godina starih koliba otvorenih 1989. godine

Kaže se da je "1736. Antonio de Ulloa otkrio solarni cilindar u podnožju vulkana Cayambe, ostatak solarnog i astronomskog centra za promatranje". Trenutno je u muzeju postavljen novi plod solarnog cilindra u istraživanjima njegovih potomaka.

Kao da to nije dovoljno, sačuvana je originalna koliba iz 1875. godine koja je pripadala porodici Caiza (takođe se kaže da je „mama Rita Caiza“ sa 115 godina)

A upravo u ovom preciznom trenutku dana u Ekvadoru moja lampica se zapalila

Izlet u džunglu Shuara?

Iako je istina da se nikada nisam smatrao putnikom golubarskim u određenom stilu (naprtnjača, turista, ...), priznajem da nosim izviđački duh u krvi to me je odvelo na neuobičajena mjesta Antarktikathe the Južna morathe the Arktik a možda sada na Galapagos. Volio bih da jednoga dana budem mogao raditi „autorska putovanja“, san o životu.

Cijeli ovaj uvod govori o priči o Uzbudljiva priča koju sam čuo označila je prvu stranicu buduće ekspedicije da ću učiniti DA ili DA s prijateljem Sele (Paula ne mislim da je ohrabreno iako nikad ne znate). Kaže se da postoji još jedan od najbrojniji i izolirani amazonski narodi na planeti, Shuar (prezirno nazvan jíbaros), o kojem sam mogao razgovarati satima, ali ono što me je već osvojilo bilo je otkrivanje njegove mitologije, duhovnog svijeta i tradicija, posebno one !! smanjenje glave!! (od kojih u ovom muzeju zadržavaju jednu autentičnu lijenost)

Taj se ritual dogodio kada je jedno pleme Šuar porazilo glavu suparničkog plemena i jedinstvenim procesom u svijetu uspjeli smanjiti glavu gubitnika na polovinu veličine originala, secirati ga i objesiti kao trofej. Definitivno te želim upoznati! O njima ću više govoriti u budućim člancima

Završili smo posjet muzeju, ali naš glavni cilj se zove Polovina svijeta, a između 1979. i 1982. a spomenik u obliku piramide visine oko 30 metara gdje su se turisti i turisti tokom godina fotografirali u navodnoj liniji Ekvadora kao što smo to radili u našem prolazu u putovanje u Istočnu Afriku za Keniju na dan 4 "Flamingosi jezera Nakuru"ili za Ugandu 21."Queen Elisabeth National Park"pre mnogo godina.

Oko nje je organizovan čitav „tematski park“ štandova, prodavnica, restorana, prodavnica ...

A ako ipak želimo još malo zakomplicirati, sve one hiljade fotografija turista koji su snimili svoj snimak u ovom trenutku kroz desetine godina! Pojava GPS-a je otkrila Pogreška na 240 metara u odnosu na pravu liniju Ekvadora. To znači ... !! mi smo u 0º 0 '7,83 "!! Kakav nered, zar ne?

Intenzivan dan, ha? !! Preporučljivo svima koji žele detaljnije upoznati Quito i okolicu

La Mariscal, susjedstvo Quito

Danas akumuliramo neki umor, ali nije vam bila prepreka da barem danas poznajemo jedno od naselja u većem kretanju u Kitu: La Mariscal

Nalazimo se u sjevernom središnjem dijelu Kitova, koji se također naziva Zona Rosa, Neuralgično srce noćnog života, zabave i gradske zabave. Zanimljivo je sve do 70-ih bila stambena četvrt s velikom kupovinom moći, ali njihove su se obitelji postepeno preselile u povijesni centar, a susjedstvo je postalo komercijalno (otuda i mnoštvo mogućnosti za restorane, barove, pabove, pivare kojima je originalniji)

Unutra La Mariscal, Foch Square akumulira klasične i najpoznatije trgovine (U jednom smo pojeli večeru iako ne zaslužuje previše spomena, danas nismo bili previše u pravu)

I premda bismo vam voljeli ispričati više o njegovim višestrukim mogućnostima, dan je dug i sa mnogo iskustava posebno mi je potrebno za svakoga putnika imati tri bitna sjećanja: Crkvu Družbe Isusove, vulkan Pululahua i veliku povijest Shuar u gradu Mitad del Mundo. !! Sutra više !!

Isaac (sa Sele i Gema), iz Quitoa (Ekvador)

RASHODI DANA:Približno 60 USD približno (uključujući poklon Paula)

Video: 13 ČINJENICA O SUNCU - Universe Channel (Oktobar 2020).