Putovanje

Upoznavanje sa Savai'ijem na Samoi

Pin
Send

Novi prekrasan sunčan dan na Samoi. Čini se da "duhovi" oluje našeg dolaska nisu bili ništa više od toga, izolirana noć.

Čini se da je Dennisov lik točan, a upravo doručkujemo i s pripremljenim mini-ruksakom (ostale ostavljamo u 'ormaru' Elise) postavljamo kurs 4x4 "SWAP Foundation" (izum ludog istoka) prema zapadnoj cijeni otoka, odakle trajekti odlaze u Savai'i.

Putem se upoznajemo malo više "plemenski" nastup Samoe koja je do danas implantirana. Tako smo prošli kroz grob jednog od glavnih "poglavara" koji je nedavno umro, od dva sukoba koja su bila tamo, ostavivši samo jedno trenutno u Upolu. Poglavari, za razliku od sistema nasljeđivanja porodice kao što je to bio slučaj u Kraljevini Tongaoni proizlaze iz stanovništva za zasluge, posao, popularnost i ugled i zadobivaju povjerenje ljudi. Obično postoji jedan svaki značajan broj ljudi, a ispod je neka vrsta "piramidalne naredbe".

U međuvremenu smo stigli do trajektno područje čekanja. Postoje različiti rasporedi ovisno o danu u tjednu, ali obično postoje 2 trajekta koji neprekidno prelaze otok. Mi otići ćemo na Lady Samoa II. Postoji i mogućnost leta s aerodroma Apia, ali to bi zahtijevalo najam automobila u Savai'i i to bi nam povećalo previše sve manje i manje udobnog proračuna.

Vožnja trajektom je prilično tiha i jedva traje 1 sat i 10 minuta. Ispod su kamioni i automobili koje žele preći, a iznad je nekoliko sjedišta izvana i iznutra, gdje ljudi gledaju Olimpijske igre, o čemu, uzgred, nemamo pojma. Zaboravili smo na TV, štampu, krizu i civilizirano društvo ...

Jesmo li svi Čini se da je Dennis još uvijek u pravu, tako da smo krenuli rutom preko Savaije preko Tafua trguje u blizini luke. To je "čudno" tržište s obzirom na to da miješa staze za staze, zanate, hranu, ljude koji sviraju bingo i dio hrane. Paula ne odolijeva šarmu malih tapiserija (10 WST)

Iznad nas je znatiželjna vrsta "trudnica"napravljeni od vrste tijesta gdje se unosi mješavina piletine, luka i ostalih sastojaka kao" mljeveno meso ".

Čini se da je njegovo ime nešto poput "kiki pua" i jednom prokuhan u ulju dosta je bogat, a prva jutarnja glad nas ubija (2 WST)

Sledi uz južnu obalu Sa jasnom destinacijom (plan puta koji su nam pripremili u strahu od najgoreg) nastavite nam halucinirati (posebno nakon što vidimo panoramu na drugim otocima) dobar ukus, brigu i red Samoanaca. Njegova obrezana trava, šljunak postavljen u obodu, obojene kuće, crkve s zvonom tvrđave. Tema crkava, o kojoj smo puno komentarisali, je izmišljeni fanatizam i "bič" za mentalitet poput naše. Ovdje je obavezno dati 10% onoga što zaradite, a ako niste "odmetnici", a niste zadovoljni samo tim, tjedno morate davati donacije i svoju donaciju otvarate javno s imenima i prezimenima porodice koja je to učinila ...

Zaustavljamo se u nekakvom bazenu koji znate Dennis. !! Sranje !! Hajde da razgovaramo malo o ovom liku. Dennis je "Z.U.M.B.A.O." Sa svim pismima zarobljen je u "trajnom ludilu". Živi okružen smećem, kreirao je neke web stranice i ono što on naziva SWAP fondacijom koja je još uvijek "pantomima" potpomognuta plakatom u njenoj odvratnoj plantaži. Čim napusti kuću, obuče onu smiješnu odjeću sličnu policiji i svoj SWAP znak da bi izgledao kao važan, i on ide "u školu" sa Samoanima rekavši da ima "instinkt policajca, poglavice ogrlica (on stavi smiješnu ogrlicu koju su nosili poglavari koju su stvorili) i samoansko srce". Ukratko, jednog dana je proteran iz zemlje kao lažljivac jer ga Samoanci gledaju licem "Kuda ide ovaj colgao? ..."

Kako se on ne ponaša "previše loše", preusmjeravamo rutu pokušavajući pronaći kako doći do jednog od velikih motiva koji su nas doveli do Samoe, Pulemelei Mound. Naravno da Dennis nema pojma da će stići, u slučaju da bilo tko može sumnjati, s tim što smo na kraju pitali u gradu u kojem bi on trebao biti, a oni nam kažu da ga je džungla pojela i da tamo više niko ne ide.

S nekim odustajanjem pokušavamo otkriti postoji li neki način da dođemo tamo, gdje je put i još neke informacije, sve dok konačno smo postigli svoj cilj. "Seoski poglavar" nudi dva rođaka svom pridružite nam se kroz džunglu. Upozorava nas da je čas hoda po suncu koje trenutno zalazi na 31 ° C i bez vedrog puta. NE DUBAVAMO!

Podrazumijeva se da nas "obješeni" Dennis nije upozorio na potrebu da moramo ponijeti odjeću za trekking i slično, koje, eto, idemo u haljinama i šorcama gore i suncobran !! za sunce !! . Već smo obješeni kao i on. Naravno, mi smo ga iznevjerili.

Prelazimo rijeke, bujnu vegetaciju koja je pojela ono što izgleda kao stari put, visoka stabla kokosa i komplicirana stjenovita područja ...

Dok nam jedan od lijepih "vodiča" otvara put do "mačeta", drugi je na čekanju od nas tako da nam je dobro. Cesta sama po sebi nije teška, iako jakne nisu najprikladnija obuća. Na trenutak se čini kao da nas džungla proguta ...

Kako se približavamo svome cilju, počinje se viđati neki ostatak manje ili više nedavnog lokalnog posjeta, a što je bio znak prošlosti koji je pojeden vremenom

Penjemo se na posljednje metre, najviše umnožene sa predmetnim vulkanskim kamenjem, ostavljajući po strani još jedan znak koji postavlja nešto poput "parkinga". Prije desetaka godina pristupili su mu se automobilom. Samoanci nemaju poslovnu viziju i izgubili su svoju glavnu vrijednost doslovno kroz džunglu

Vidimo ga, zamalo smo ga dotakli ... nalazimo se u nekoj vrsti planinskog vrha, sa prekrasnim pogledom i okruženi određenim čudnim kamenjem, ostaci onoga što je nekada bila piramida Pulemelei, najviša u Polineziji, visoka 12 metara.

Ova građevina, zajedno s nekoliko drevnih tumula, najstarija je ostavština otoka, iako se čini da se arheolozi još nisu složili oko svog datuma nastanka. Misterija koja okružuje piramidu veća je nego što možemo shvatiti, jer smatra se kolijevkom polinezije. Govorimo o strukturi površine oko 65x60 četvornih metara izgrađenoj na kamenoj podlozi koja se poravnava s četiri kardinalne točke

Danas hranu nalazimo kroz vegetaciju i džunglu, ali još uvijek možemo promatrati složena i čudna bazaltna kamena veličine kugle. Kaže se da je veliki Bog Togaloa sagradio ovo mesto i njegova misterija je veličina moaisa sa Uskršnjeg ostrva ili Nan Madola u Mikroneziji.

Pogledi s ove točke su zaista veličanstveni i možete posmatrati horizont u jasnim danima kao danas ...

... ne bi bilo iznenađujuće ako se mističnost mjesta povezuje s istom funkcijom kao i trititlon koji smo vidjelil još jedan dan u Tongatapuu (Tonga) čiji su ciljevi bili vođenje plovila na velike udaljenosti pravim putem

Kao što smo razmotrili Rock Island u Palauu (Mikronezija), arhipelag Vavau (Tonga) i Laguna Marovo na Solomonskim ostrvima Kao i tri velika čuda prirode na ovom području, vrlo je moguće da tri velike misterije i ostaci prošlosti ovih otoka dolaze od Tonga trititlonthe the Ovce Pulemelei na Samoi i nadamo se da ćemo moći pristupiti u budućnosti, Nan Mandol u Mikroneziji

Ako je doista služio za vođenje brodica, nadamo se da su imali dobre špijune, jer je kamenje enormno teško. Paula, vraćamo se?

Spust je jednako složen, a također smo i secirani. Naši "prijatelji" su zaista sjajni, i brzo Jedan se penje na stablo kokosa i baca nam nekoliko kokosa koji nam služe kao osvježenje i hrana za povratak. Kakva sjajna ideja!

Paulaaaa, ostavi mi nešto! Ali, postoje kokosi za sve! Pa, želim dva! Eto ti pohlepan!

Avantura završava tamo gdje je i započela (i propinilla za dečake, 10 WST), a Dennis, koji se nije ni pomaknuo da nam se pridruži, očekuje nas da slijedimo naš put. Kao sledeći su vodopadi Afu Aau, vrsta vodopada koji pada na prirodni bazen, rekli ste nam da se malo ohladimo prije nego što nastavimo

Nakon razgovora sa ljudima koji "drže" ovo mjesto i kaže im "kako je sjajan poglavar" (ljudi nakažu), počinje trčati poput "lutke" u vodu kako bi mokrio noge. Zaista, ovom momku nije dobro u glavi, neki orasi nedostaju nego drugima. U svakom slučaju, nemamo drugog izbora nego izdržati. Vozi, vozi dobro ...

Uzeli smo put sjever. Budući da sutra trajekt imamo u 12 sati, za slučaj da smo se žurili, danas smo odlučili za Pulemelei i jugoistočno područje i sada krećemo prema najpopularnijem turističkom i poznatom području. Na putu radimo nekoliko regresa (4.80 WST)

Autobusi se vide i u Savai'i i stvarno vjerujemo da bez njih ne bi bio isti krajolik, čak ni na najpristupačnijim mjestima koje prije nismo vidjeli u Upoluu

Stigli smo na "turista" dana. Plivate s kornjačama? Sluša riječ kornjače i napušta Paula poput rakete.

Nalazimo se u nekoj vrsti prirodnih bazena kojima upravlja jedna porodica, koja je bila zadužena za održavanje nekoliko porodica kornjača, tako da je danas ovo postala jedna od glavnih atrakcija Savai'ija

Paula, gdje si? Ahhh, već sklapaš nove prijatelje ...

Ovo je poput odlaska u povlačenje da nahranim patke. Ovde kornjače znaju i više od rita i čim vide nekoga obilaze bazen i traže svoju hranu. Zaista je moguće plivati ​​s njima, ali samo zagriz koji jedan od njih daje Isaacu u jedan mali prst oduzima želju, hahaha

Kao i u svih vrsta, uvijek postoji jedan jači od drugog koji se po potrebi prebaci

A da ne spominjemo da jedu sve što na njih bacite. U svakom slučaju ... jer tko se umorio od penzije, iako Paula odlazi iz mora zadovoljna.

Što doista izaziva senzaciju, na nekoliko kilometara udaljenosti, polja lave i ruševine Afio Mai-a

Između posljednje vulkanske erupcije planine Matavanu dogodile su se na ostrvu 1905. i 1911. godine čiji su ostaci potpuno skriveni u vegetaciji, ali još uvijek postoji područje sjeverno od otoka gdje se polja lave sjećaju tragedije. Ovdje možemo vidjeti crkvu koja je u potpunosti pretrpana rubljem i ostavlja danas sliku ezpeluznante

Do sada je život napravio svoj put. Drveće se probilo kroz polja lave kao i vodu, stvarajući znatiželjne pećine ili pećine na ovom apokaliptičnom mjestu.

Dan je bio intenzivan i stigli smo dodo najsjevernijeg dijela Savai'ija da pokuša ostati u Manaseu. Prošli dan u Upoluu vidjeli smo nekoliko tipičnih fala koji su postali poznati na Samoi. Danas ćemo spavati u jednom od njih uz more. Može biti prelijepo iskustvo završiti dan.

U svojevrsnoj lokalnoj tasci iskorištavamo priliku da vidimo prekrasan zalazak sunca koji uzima one mojitose (17 WST) koji nam nedostaju. Ovo područje ostrva je zaista prelijepo i vrlo drugačije od ostatka onoga što smo vidjeli ovih dana na Samoi

Večera, vrlo oskudna, priređuje se u komuni. "Ludi" Dennis ne zna gdje će spavati, ali mi intuitiramo kako će on to raditi u samom automobilu.

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Odlučili smo se naredne sedmice. Sad nam treba malo stresa. Imamo letove od ponedjeljka do četvrtka za Tarawa, Kiribati, jedno od Isaakovih sanjskih odredišta sa svime onim što se odnosi na Drugi svjetski rat. Spavat ćemo prekosutra u Nadi i Kiribati u motelu Marys (jedva da postoje 2 ili 3 opcije)

Nakon toga, u četvrtak ćemo pokušati doći do Sydneyja kako bismo nastavili našu avanturu.

Već jesmo naša fala spremna za spavanje. Sutra će biti drugi dan. Porodica, prijatelji, čitaoci, mi smo i dalje sjajni ...

Isaak i Paula, iz Manase u Savai'i (Samoa)

RASHODI DANA: 33,80 WST (približno 11,65 EUR) i POKLONI: 10 WST (približno 3,45 EUR)