Putovanje

Rezervišite prašumu Falealupo na Samoi

Pin
Send

Danas nismo previše spavali. Buka talasa koji noću udara fale pri visokoj plima je krivac i nismo vidjeli vrijeme da napustimo ovo malo utočište. Jutro se ipak pojavilo sa svojih uobičajenih 29 ° C, laganim povjetarcem i mirnim morem.

Osnovni doručak postavlja ton za marš. Doista vjerujemo da je "zumbao" spavao u automobilu kad ...! VIDIMO VAM JE TREBALO DA STAVLJAMO SVOJU KUĆU !! Prljavi svjetionici visi u prtljažniku, sjedišta puna mirisne odjeće ... . Ali odakle je taj momak došao ...

Današnja ruta je mnogo osnovnija u pogledu zaustavljanja nego jučerašnja. Završit ćemo perimetar Savai'i ponireći malo dublje u ono što se ovih dana vidi na oba ostrva. Zaista Savai'i i Upolu, u suštini, ne razlikuju se toliko. Bujna vegetacija, izvrstan okus vila za njegu i red i mjesto zaista kontradiktorno (polja lave, duboke šume, ogromne litice ...). Da, Savai'i je mnogo autentičniji a Upolu je posao i novac.

Mi se suočavamo sjeverna cesta puna prekrasnih litica i gotovo nemoguća cesta koja ih graniči s morskom stranom. Izgleda poput "obale smrti" na Samoanu. Zaista impresionira.

Za samo dva dana putovat ćemo trećim najvećim ostrvom u Okeaniji (čini se da je to laž) nakon Australije i Novog Zelanda. Čini se da bi to mogao biti Viti Levu na Fidžiju, ali stvarno ona kojom tako brzo možemo putovati oko Savaija je razlika između razvijenijeg automobila i ovog, mnogo djevičnijeg. Ovde nema skoro nikakvih automobila, manje je turista i samo neki putnici ... Naravno, gradovi ili na slikanju.

Stižemo najekstremniji i najizolovaniji vrh Samoe, kraj svijeta, poluotok Falealupo. Tamo je pored stjenovitog rta rezervat prašume Falealupo, područje velike ljepote koje nudi velike mogućnosti za dobre šetnje

Ali naš cilj je jasan otkako smo jutros otišli, otprilike je prvi most ovjesa koji ćemo vidjeti u svom životu a to lokalno stanovništvo koristi (dva do dva maksimalno) u svom svakodnevnom životu. Ovaj most povezuje dva puta sa povišenom platformom koja povezuje stablo Garuga Floribunda i bengalsko smokva

Jednom gore, počastite malo "poštovanja". Let mora biti udaljen oko 30 metara, a ne čini se "pretjerano sigurnim" čak i ako se osjećate u sceni Indiane Jonesa i Prokletog hrama koji bježe od urođenika ...

U ovom trenutku želimo razgovarati o poznatom "Fa'a Samoan" ili "samoanski životni stil". Općenito, u svim zemljama koje smo posjetili pronašli smo koncept vremena koji se ne uklapa u zapadnu filozofiju koju poznajemo. Ovdje stvari idu svojim tempom. Posvećuju svoje vrijeme svemu, žive život, bave se svakodnevnim poslom. Ne zanima ih novac ili turizam (ustvari ovaj most je jedan od rijetkih koji ovaj aspekt pokušava malo potaknuti), a općenito se primjećuje da su porodica i religija od vitalnog značaja za život ovog područja planete

Međutim, Unutar ovog „modela“ pronašli smo više načina kako da mu pristupimo. Od ljubaznost i simpatičnost ljudi Vanuatua, na ponos Tonganosa, izolacija Tuvalenca ili radost Salomonova... dok neostavio Samou

Samoancii žao nam je ako mislite drugačije ili imate neko drugo gledište, Imaju tvrdu glavu poput kokosa. "Palangaši" (stranci) nisu u potpunosti dobrodošli, ne u smislu turizma, koji su podjednako prijateljski raspoloženi, već u smislu iskorištavanja svoje zemlje. Su Fa'a je zaista očajna, puno više nego na drugim mjestima, a čini se da oni VEČE APALOMINIRANI. Oni ne znaju ništa toliko koliko im pokušavate da im objasnite i da, uz osmeh, gledaju vas licem "Nisam ništa čuo ili nisam naučio, ali ... ljuštim vas i smešim se s vama".

Nastavljamo našim putem i zaustavljamo se u drugoj vili, s nekakvim poslovnim točkovima. Ovdje oni to objašnjavaju Djeca moraju dati punu plaću svojim roditeljima dok se ne vjenčaju, a da su, kao što smo već vidjeli, "poglavari" ili "mataji" ti koji upravljaju klanovima i zaduženi su za običnu pravdu s kodeksom časti.

Kada putujete u tako udaljena mjesta, morate puno otvoriti um da biste pokušali razumjeti višestruke načine viđenja života, i nikad ih ne pokušavajte upoređivati ​​s našim. Ovo je vjerovatno najveće bogatstvo putovanja, uz iskustva prirode, a ne sami spomenici (ovo je, naravno, još uvijek subjektivno). U lijepoj i nevjerovatnoj zemlji Samoi naučio nas je da ponekad je potrebno još više truda da otvorimo svoj um i puno strpljenja kako bismo shvatili njegovu filozofiju života ...

Dok razmišljamo, stigli smo do Tage. Ovdje se nalazi i trag eksplozije planine Matavanu između 1905. i 1911. koja je napustila polja lave koje smo jučer vidjeli na sjeveru. U tom su dijelu bez zaštite koraljnog grebena nastale druge vrlo slične puhale onima koje smo vidjeli u Tongi.

Oni možda nisu toliko lijepi, po našem ukusu, budući da je bilo 5 km zaista nevjerojatnog prirodnog učinkaali ovde nekoliko njih doseže visinu od 20 metara, kako namjerava demonstrirati samoansku espabildu koja baca kokose i tjera ih da lete zrakom i traže savjet

Ostavljajući iza sela Gataivai okružujemo neke male slapove formirane ustima rijeke u ocean. Od tada nam nije ostalo mnogo vremena naš trajekt kreće u 12h, dakle bez zaustavljanja prešli smo direktno na Salelologu, gdje će nas 1 sat i kratka šetnja vratiti na Upolu, a odatle opet do Apia gdje se s određenim odstupanjima (gužva) opraštamo od Dennis zumbaoa (580 WST s obrocima, smještajem itd.) koji ćemo već objaviti Za forume TO LJUDI TAKO DA MOŽETE.

Poziv nas budi iz malene "španske drijema" prije večere. Is Mar, koja dolazi sa svojim instruktorom ronjenja !! ŠTA JE CORUÑA !! i kaže da ostane na večeri. Naravno, i iako sutra ustajemo rano da uhvatimo let, prihvaćamo i odlazimo oko 15-20 minuta hoda od hotela Elisa gdje se nalazi Yatch Club, poznati lokalni restoran, posebno živahna subota, gdje jela naručujete direktno u baru.

Ovdje smo to saznali konobar je "fanfafin", a to je ono što se gejevi nazivaju u ovom području planete. Na svim otocima smo našli puno toga i to nas je stvarno iznenadilo jer imaju definitivno "ludi" stav. Čini se da jeste, "coruñes" nam govori (ubit ćete nas ako ovo pročitate, ali imena se ne sjećamo), koji su u društvo integrirani kao "djevojke koje traže". Bar znatiželjno.

The noć se završava između smijeha, anegdota i budućih projekata, a iako smo se ranije povukli, ne znamo koliko će trajati Mar noć i "coruñesi" su se nastanili na Samoi, gdje su već 4 mjeseca, jer su naočale počele vrlo lako padati, hehe ...

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Jutarnji miran dan u Nadi, gdje sigurno ulovimo mali čamac ili nešto slično, ovisno o letu, a već imamo letove za Tarawa, Kiribati od ponedjeljka do četvrtka, a Sydney za taj isti četvrtak u potrazi za !! stresom !!

Odgovorili su nam iz Marijinog motela. Za njih imamo rezervaciju za dane tamo i oni će nam pomoći organizirati posjete

Nestao je Savai'i, njegova autentičnost i tradicionalnost. To ostrvo za koje se činilo da je ostalo stani sa vremenom i nemaju interesa za početak. Lava teče kroz međusobno ispucane puteve lave pužući vam pod nogama, gdje je vegetacija postala jaka i sada se rađa sa strastvenom vitalnošću. Tog popodneva u jesen gdje igraju odbojku na improviziranom terenu, djeca se vraćaju uniformirana iz škole dok vas pozdravljaju dok prolaze, u neke vile u kojima je travnjak pažljivo održavan, sa kućama hiljada sjajnih boja, dok ta mala ptica zvana "bia" u obliku kivija, vozi se cestom bježeći od kotača 4x4 dok prolazi

Samoa nije za ronjenje, najbolje ronjenje ili najbolji koralj. Samoa je općenito priroda, slapovi, strme obale i bujna stabla kokosa. Za svoje seljake, svoje kolonijalne kuće i deset km, a da ne nađu grad potopljen u gustu planinu. Samoa je stil života, možda previše različit od našeg ...

Isaak i Paula, s Marom i "koruški" iz Apije (Samoa)

RASHODI DANA: 580 WST (cca 200 EUR)