Putovanje

Jedrenje na Mamanuka ostrvima na Fidžiju

Pin
Send

3 ujutro ... !! rano jutro! Recepcija hotela "savijena" oslobađa nas sa svojim najboljim osmijehom ""Nazvali su one šatla koji vam je došao da prebacite i da neće moći jer je pokvaren"(Šatl koji nas je sinoć obradovao na njihov vlastiti savjet). Nakon što je pustio te riječi, zurio je 1, 2, 3, 4 sekunde ... zbog čega želi da poljulja kolegu."Ali šta čekate? Zatim tražite taksi prijevoz."Samoanska faa"? Neki Samoan vjeruje da je pomiješao svoj životni stil s nedostatkom hrčka koji mu daje kolu da mu do krvi dođe do mozga ... Kakav očaj! (I samo Dogodilo se to nama na Samoi.) Blagajna (14 WST)

Plati taksi (65 WST). prijava, prolazak čekova, plaćanje naknada (65 WST svaki), brzi mini doručak (13 WST) i odlazak traje oko 45 minuta, ali ponovo letimo preko Tihog okeana

!! Fijii !! 'Centar' Južnih mora, srce Tihog okeana, ostrvo na kojem sanjate dok gledamo te dokumentarce na modernoj TV ... Mjesto koje smo već poznavali u njegovom istočnom dijelu, u glavnom gradu, Suvi, i gde smo danas sleteli za više nego samo tranzit, u njegovom zapadnom delu, slavna Nadi (koja glasi Nandi).

Nili smo previše dali u glavu, i prošetali smo ispred međunarodne zračne luke Nadi, do hotela Raffles Gateway, značka u ovom stanovništvu od 1969. i da je istina, cool hotel. Ostale kafe i čaj (10 FJD) pomažu nam da počnemo dobivati ​​ideje o onome što danas možemo raditi. Koristimo i priliku da kupimo markicu (1,20 FJD) kako bismo poslali razglednicu u Španiju.

!! Danas ćemo otkriti zašto su Fidžija toliko poznata među turistima! Jedrićemo na području otočkih mjesta koja su smještena na cijelom zapadu otoka Vitu Levu.

Haljine za miješanje sa "tijestom", premještamo se do luke koja distribuira turiste na sva otoka u tom području (Postoji do 60 kompleksa koji postoje, mada je u najudaljenijim krajevima moguće i helikopterom jer su na 3-satna putovanja).

Port Denarau je danas veliki trgovački i zabavni centar, sa desetinama restorana, prodavaonica odjeće i druge zabave, najboljim evropskim ili američkim gradovima dosad ništa ne treba zavidjeti. Mogli biste reći da smo iz Južnih mora napustili jedan dan.

Naša jedrilica je takva 'Whales Tale ', ogromna i prekrasna jedrilica koja je koštala otprilike milion dolara a ima dužinu od oko 100 stopa, tešku 90 t, opremljen je motorom koji omogućava kretanje do 10 čvorova i sa stvarno prostranom glavnom palubom.

Ruta se sastoji od provesti dan oko 5 ovih ostrva, kroz plave vode lagune i plaže u blizini ostrva Mamanuka pa čak i slijetanje na ono što nazivaju Treasure Island, sam privatni raj.

Nakon ulaska daju nam doručak, koji uključuje šampanjac, i počinjemo razgledavati mirne vode tog kraja. Sunce počinje udarati na STRONG od 9 ujutro.

Prelazimo desetak malih otoka koji su ljepši, s bijelim pješčanim plažama po obodu i zaštićenim malim koralnim grebenima. Mi smo u Područje Mamanuke, koji su uz područje Yasawa dva najpoznatija na cijelom Fidžiju.

Napokon smo stigli na naše ostrvo, koje iz daljine ne izgleda loše. Jedva će imati 100 promjera.

Realnost je vrlo različita, iako je moguće da nam se predlažu sva autentična iskustva i mjesta koja donosimo odostraga. Dok želimo da se odmorimo u našem visećem položaju, organizatori čamaca insistiraju da nas dovedu do govornice na ceremoniji u Kavi? Budući da smo svjedoci pravog grada u istočnom gradu, smatramo da je to prilično smiješno i čak „varljivo“. Sjećamo se kako je samo pokušavanje malo ostavilo naš jezik potpuno uspavano i ovdje jedva ima okus poput vode izvađene iz lokve. U svakom slučaju ... uspjeli smo pobjeći da sklopimo mir s Lorencom

Isto kao i mi 13. dana išli smo s Salomonovih ostrva na Fidži, danas je dobar dan za pregled našeg posljednjeg dijela putovanja odakle smo i započeli s tim magičan dan u fidžijskoj vili u blizini Suve, da stignemo sutradan u najizoliranija zemlja na svijetu, Tuvalu, što nas je ugodno iznenadilo ...

... the prekrasna Mounu de Vava'u u Tongi Ostavila bih ostale one sjajne uspomene, uključujući iskustvo plivanja s tim ogromnim sisarima zvanim Yubarta kitovi

... najviše drevnih ostataka Polinezije nije nedostajalo u Tongatapuu poput vrlo posebnog fenomena prirode oboje u Tongi kao Samoa, puhale

... slapovi, red, bujna vegetacija lijepa Samoa bila je još jedna promjena tempa na svaki način, uključujući Pulemeleijevo iskustvo, mjesto koje se smatra najstarijim na cijeloj Polineziji i danas izgubljeno u džungli danas gotovo nezamislivo

Ovdje, dok na Fidžiju, gdje sami su svodnici oko koncepta 'Fiji vremena', alkohol već brodi na brodu (Već smo se krenuli nakon što smo na otoku jeli u buffet stilu) stižući i više od toga. Naročito Australcima koji teško mogu hodati, hahaha

'Vrijeme' poznato na Zapadu nema nikakve veze s vremenom ovih otoka. Usuđujemo se reći da čak ni Afrička ili ona nekih karipskih ostrva nemaju nikakve veze s tim. Ovdje je filozofija života još različita. Sve ide VELIKO NIZO. 9'00 može biti 9'45 i savršeno se uklapa u taj koncept. Ali u okviru svega toga uspjeli smo se uklopiti, čak i ako nas je u početku koštalo, osim u Samoi, gdje je vrijeme STARO PRAVO.

ORGANIZACIJA NA OŽUJKU:

Sutra odlazimo u našu prvu zemlju u Mikroneziji, Kiribati, u kojoj se nadamo da ćemo vidjeti nešto drugačije od onog što smo vidjeli do sada. Idemo od ponedjeljka do četvrtka Air Pacificom (igramo se drva) i ostat ćemo u Marijinom motelu

U četvrtak ćemo otići u Sydney, i iako je početna ideja biti dva dana, poći do Brisbanea i pokušati doći do Nauru, razmišljamo o promjeni u našim početnim planovima.

Vratimo se u Port Denanaru, a odatle do Gateway Raflesa, gdje nas čeka večera (56,20 FJD) prije odlaska u krevet. Sutra nova iskustva. Ostajemo fenomenalni, da se niko ne brine.

Isaak i Paula, iz Nadi (Fidži)

RASHODI DANA: 222 WST (cca 76,55 EUR) i 102,40 FJD (cca 46'54 EUR)