Putovanje

Šta posjetiti u Sevilli

Pin
Send

Ako postoji nešto što nam je jasno, onda bi to trebalo da razvijemo Vrlo poseban jelovnik sa stvarno različitim sastojcima (malo sunca, dvjesto grama radosti, prstohvat soli ...) ne bismo razmišljali dvaput, naš omiljeni supermarket bio bi ... !!! SEVILLE !!!!

Dugo smo željeli napraviti ovu priču iz 2008. (Isaac: I Paula je već ponovno želio postati glavni urednik). Sevilja je jedan od onih gradova koje vrijedi posjetiti iz više razloga, njegova klima (uvijek voljna učiniti vaš boravak ugodnim), njen miris (zbog kojeg se osjećate ugodno u svakom trenutku), radost i ljubaznost ljudi, raznolikost mjesta za posjetiti i čarolija vaših noći ... Uz sve ovo u vidu nismo hteli da propustimo priliku da propustimo a Dugi vikend !!! samo za devojke! između njegovih ulica i takođe započeti naš pregled avantura po odjeljku Jug moje zemlje, nešto za sada napušteno.

Četvrtak Sastojci: malo sunca

Stigli smo a Četvrtak sredinom popodneva i uputili smo se u smještaj koji smo odabrali Provesti ove dane, smještene u susjedstvu Santa Cruz, jednom od najablemmatičnijih i najljepših četvrti španske prijestolnice i povijesnom centru Seville, a to nam je omogućilo da budemo nekoliko metara od obaveznog pogleda ovdje bez potrebe za previše preparati. Opcije su višestruke i za svaki ukus, uključujući one koji imaju mjesta za one koji žele pobjeći od turističke gužve poput onih koje smo željeli osjetiti u srcu grada punom radosti.

Naši prva anegdota o putovanju (Bilo je nekoliko koje nećemo zaboraviti i koje uvijek čine glazuru na svakom kolaču) glasi da su se urbane legende koje ste neminovno pročitali dok ste posjetili neko mjesto lagali taksista koji nas je odveo u naš smještaj. Kaže se da bi taksisti trebali biti malo ukočeni sa posjetiteljima, što nas je navelo da vjerujemo kako smo odlično poznavali put jer smo već bili puno puta ... U svakom slučaju, zahvaljujući ovome već smo bili uvjereni da Sevilla ne zna Htio je da nam se odupire tokom cijelog boravka.

Jednom instalirani i halucinirajući našu sobu modernim i originalnim uređenjem, posebno uspoređujući je s onim što nas je koštalo, obukli smo se kako bismo dali prvo krug prepoznavanja. Kakva želja za uživanjem u svakom minutu do kraja! I kratkom šetnjom (od 500 m) razgledamo trg sa Katedralom i Kraljevskim Alcazarima ...

Za sada smo odabrali jednu od terasa koja preplavljuju trg da bismo probali našu prvu seviljsku večeru sa suncem koje nas još prati, a danas smo se uskoro povukli jer smo željeli razraditi planiranje za sljedeće dane i odmoriti na sto posto za sve što nas je čekalo.

Petak i snagama ukusnog doručka započeli smo marš prema prvom prisilnom zaustavljanju, katedrala, poznata i kao Santa María de la Sede i izvorno kao Velika džamija u Sevilji. Zbog svoje veličine, najveća kršćanska gotička katedrala na svijetu i treći hram nakon svetog Petra u Rimu i svetog Pavla u Londonu, UNESCO ga je proglasio 1987. godine zajedno s Kraljevskim alkazarima i Arhivom Indije svjetskom baštinom. Ovdje se nalazi i tijelo jednog od najpoznatijih Navigatora: Christophera Columbusa

I naravno uspon na svoj čuvena "minareta" gospođa Giralda iz Seviljedanas su toranj i zvonik katedrale sagrađeni slično minaretu Marokanske džamije Kutubia koji nas toliko podsjeća na posljednje viđeno u odlazak u Istanbul, staza uzbrdo bez stepenica jer je Sultan trebao da se popne na vidikovcu na konju.

Između fotografija koje mi se zabijaju u glavu da uživam u pogledima i vriskova Natalijinog vrtoglavice, tako da nije, stigli smo do vidikovca.

Pogledi sa svakog prozora Giralde su spektakularni i nisam mogao propustiti.

Zanimljivo je znati da u Španjolskoj postoji nekoliko replika Giralde, poput Burgosa, Tarragone ili Badajoza, ali još više da su na mjestima poput starog Madison Square Garden-a u New Yorku napravili primjerak u 20-ima kada ga je požar uništio. Ali postoji nešto što replika nikad ne može imati. Fotografije ne zavaraju ...

Nakon preuzimanja malo uživamo Patio de los Naranjos, a odatle do naše druge posete, kraljevski Alcazars, skup palača okružen zidom, građevina koja datira iz visokog srednjeg vijeka, a prolazi kroz različite stilove tokom svoje povijesti.

Danas je to najstarija aktivna Kraljevska palača u Europi, tijekom cijele povijesti služila je kao prostor za različite monarhe poput katoličkih monarha tijekom njihovog boravka u Sevilji. Oni su spektakularni i za svoje različite sobe i za njegovane vrtove koji vas pozivaju da sjedite satima kako biste ih razmišljali bez da se umorite.

Kako su nam vrućine već počele stvarati udubljenje u nogama, odlučili smo da će nakon ovih posjeta biti dobro vožnja bubicima i uživajte u dijelu koji nam ne bi dao vremena da se vidimo pješice jer bismo morali podijeliti vrijeme i s vrlo važnom posjetom ... !! Sevillian Night !! hehehehe, s čime smo sklopili dogovor sa "kaleserom" i otišli smo.

Još jedna od stvari koja ne možete propustiti da u Sevilji sjedi na svojim terasama da uživate u ukusnom gazpachu (Dobro za ukus, u to vrijeme Paula nije voljela na de na, iako moramo reći da je znala cijeniti to s vremenom). Imajući to u vidu, završili smo posebnu šetnju i nastavili put do Sierpes ulice, trgovačke ulice i mjesta gdje smo mogli otkriti jedan od najoriginalnijih koji je napravio našu radost ... Paramita. Nakon što smo malo ispraznili novčanik, hehe (neki više od ostalih) krenuli smo bez daljnjeg odlaganja ponijeti onaj svježi gazpacho i ponovno steći snagu s ukusnim obrokom.

Nakon ručka i probave približavamo se obali Guadalquivira kako bismo vidjeli raspored plovila, jer bismo kasnije izveli opuštajuću i lijepu šetnju i približili se našem trećem must-see-u koji je bio La Torre del Oro, toranj s albarranom smješten na rubu Guadalquivira i čije se ime odnosi na zlatni sjaj koji se odražavao u rijeci, imao je različite svrhe poput one u zatvoru, danas se nalazi Pomorski muzej. S ovim smo završili vrijeme da putujemo Seviljom sredinom jula, morali bi se malo sunčati i pripremiti za drugi dio dana ... i noć! Naravno!

Da bi se: odmorili, tuširali, obojili oči i bili spremni za izlazak opet !! i bez jakne !! ... ovo je Sevilla (a više za one od nas iz A Coruña)

Otišli smo do čamca koji bi nas trebao odvesti lijepa šetnja rijekom Guadalquivir vidjevši na cesti područje gdje su Expo 92 bila potpuno napuštena i Isla Mágica. Uvijek govorimo o bitnim stvarima šetnje Temzom u Londonu, Tiber u Rimu, Sena u Parizu, Bosfora u Istanbulu, Vltavu u Pragu ili Dunav u Budimpeštii nesvjesno zaboraviti bogatstvo koje imamo bez odlaska predaleko od kuće. Završio sam još jedan način da vidim Sevilju ...

Vratili smo se na pristanište Zlatni toranj, Zalazak Sunca u Sevilji ... spektakularno! Nismo ni znali kada je počeo mrak ...

Bilo je vrijeme da preći most Triana i doći do istoimenog susjedstva Odlučili smo se za prvi izlet u gradu, prepun ljudi i mjesta na kojima ćemo popiti piće i uživati ​​u noći u atmosferi radosti i dobrog humora. Pa smo se malo prošetali Trijanom dok nismo pronašli rupu na maloj terasi na obali rijeke gdje ćemo imati nekoliko tapasa za večeru. Odmah do vrata imali smo platformu na kojoj su se ljudi kupali u to vrijeme. Nije bilo bitno! temperatura praćena i siguran da voda takođe.

Tokom šetnje već smo pogledali nekoliko mesta na kojima smo mogli probati dobar koktel, a da to nismo znali ušli smo u Gostionica Paz Vega, nakon "dobrog koktela", a potom još nekih anegdota o putovanju.... ostali smo bez plaćanja !! Jako je loše to reći i mnogo gore ako to učinimo, ali ne zato što smo htjeli, nego zato što nakon što smo konobaru rekli desetak puta da će nam naplatiti, nije obraćao pažnju na nas, tako da nismo imali drugog izbora, osim da primamo goste ... iako je dobro okrenuti s vremena na vrijeme, u slučaju da su ga dobili po ormarima koji su se nalazili na vratima, pratite nas, hahaha

Tako stižemo do a vanjska stranica da je za ono što smo pročitali bilo modno i gdje su svi, ali bez izuzetka (dobro, da smo mi izuzetak) pića plaćali lol karticom, ostajali bismo ostatak noći i više sati koliko sam imao ... odlično smo se proveli i Zaista smo uživali u atmosferi koju nam je ponudila Sevilja. U sedam ujutro činilo se da je pravo vrijeme da se oprostimo od čarobnog susjedstva. !! Do sledeceg Triana !!

Krenuli smo prema našem hotelu šetajući jer, iako kasno, ostalo nam je malo energije dok nismo stigli do katedralnog trga. Nije bilo nikoga, čak ni mačka i uz osvjetljenje Katedrale, Giralde i Alcazaresa. Trg je odavao misteriju koja nas nije ostavila ravnodušnima i natjerala nas da vozimo taksi dvjesto metara od hotela. Da, kao što kažemo ... !! dvjesto metara !! Zamišljam da iako taksist nije rekao ništa, neće dati kredit. Stvari poput ovih one vas čine da se sjetite putovanja tijekom vremena.

Subota Sastojci: prstohvat soli.

Sledećeg jutra, posle kasni doručak u kvartu Santa Cruz odlazimo u drugo od amblematičnih mjesta Sevilje, Park Maria Luisa, najpoznatiji u gradu, jedno od njegovih zelenih pluća i jedno od njegovih mnogih okruženja prepunih historije i ljepote koje ga čine čarobnim mjestom koje zadržava čar drevnog i pored Španske plaže.

A odatle do tog trga, Plaza de España, arhitektonski ansambl uokviren u park María Luisa, koji konfigurira jedan od najspektakularnijih prostora regionalističke arhitekture. ¿Coruña? Kao kod kuće!

Izgrađena je kao glavna zgrada Iberoameričke izložbe u Sevilji 1929. godine, a na njenim obalama predstavljene su sve provincije Španije, kao i poprsji slavnih Španaca na njenim zidovima. Još jedno što se mora vidjeti jer je to autentična i originalna ljepota tamo gdje ih ima.

S tim atrakcijama i do trenutka kad smo morali prestati smo jesti i odatle do našeg smještaja da bismo pričekali da vrućina malo prođe i malo se naspavamo kako bismo se oporavili od seviljske noći koju smo proveli. A sredinom popodneva već smo bili optuženiići u obilazak drugog bitnog, seviljska dvorišta i trgovi.

U našem slučaju, one iz susjedstva Santa Cruz, tamo s atmosferom koja je bila tamo, jedini i radost koja se prenosi bila je idealno vrijeme da se provedete malo trske i malo pršuta (onaj prstohvat soli koji nam je nedostajao).

Uz to, viđajući se na svakom kvadratu u kojem smo proveli par, pretpostavljamo da je jedan od najboljih mjeseci za vjenčanje i, naravno, Sevilla, posebno mjesto gdje se to može učiniti.

Noću smo otišli vrlo voljni za jelo Opet seviljska noć, ručajući na mjestu u blizini katedrale neke dijelove i neke zdravice iako je bilo mjesta za uzimanje i uzimanje. Ali ... pojela nas je seviljska noć.

Nedjelja Kraj posebnog menija, napunjene energije.

Sljedeće je jutro bilo posljednje putovanje i nismo htjeli otići bez posjete Bazilika Makarena, jednu od najvažnijih u Sevilji, i stavite našu tradicionalnu svijeću. Također koristimo priliku za kratku šetnju susjedstvom ... i tako malo! jer naše vrijeme više nije bilo za više.

Dakle, s posebnom boli nečega što se završava, ali s radošću što je prošlo Nezaboravan vikend, otišli smo na aerodrom da se vratimo u stvarnost. Realnost u kojoj ne zaboravljamo nastaviti priča o Svetoj zemljiali kako sam "Isaaka pomalo srušio" s ličnim stvarima, ovaj put malo više "pečemo" ...

Paula i Natalia, za naše djevojke vikend u Sevilji

Video: PUTOVANJE NA MAJORKU UTISCI SAVETI ŠPANIJA LETOVANJE (Oktobar 2020).