Putovanje

Pustinjski Lut, Mahan, Mešad i Qazvin

Pin
Send

Dok nastavljamo bez mogućnosti dobre veze ili vremena da je iskoristimo, nastavljamo vam govoriti o našim planovima u ovom malom „brodu dnevnika“ koji počinjemo i nastavljamo dalje. Upravo je sljedeća naša KARTA CESTA

Povratak kući (17. i 18. listopada 2013.)

Nastavljamo s nekim malim bilješkama i fotografijama naših priča na putu (na povratku ih detaljno opisujemo). NAŠA BITAKORA PUTOVANJA ...

15. DAN: Kerman - Mahan - pustinja Lut

Postoje neki trenuci na putovanju čija iskustva ostavljaju jedan govor. Nakon postizanja 4x4 (ne bez problema) u Kermanu, danas smo pristupili Mahanu, gdje smo se impresionirali prije svetišta-grobnice velikog Sufija i spektakularnih pogleda s njegovih krovova. Nakon razgledavanja drugih prekrasnih vrtova, uputili smo se prema sjeverozapadu, gdje smo u samo 100 km prešli s 2.600 m nadmorske visine i 15ºC na 200 m i 36ºC prelazeći velike planine. !! Nalazimo se na kapiji pustinje !! i morali ste potražiti drva za ogrjev, dolivati ​​gorivo i uzimati zalihe. Iako nas je iluzija preplavila, dolazi trenutak adrenalina kada počnemo ulaziti u privilegirano mjesto na Zemlji dok se sunce danas zbogom oprosti. Kasnimo da se oprostimo jer se pješčana oluja naglo završava večerom, a potraga za novom, zaštićenijom lokacijom čini nas padom na, kako se kaže, „odmaranje miliona zvijezda“ ...

16. DAN: Lut Desert - noćni autobus

Da su nam jutros rekli da smo na marsovskom mjestu, ne bismo ispitivali je li to istina ili ne. Prvi sati svjetlosti ostavili su nas među najnestoljubivijim, različitim i najuzbudljivijim pustinjama na planeti. Zašto su pustinje toliko privlačne ljudima? Čudne stijene se miješaju na velikim udaljenostima od ogromnih polja pijeska i suhog blata. Međutim, nalazimo se na tački planete čija je temperatura površine dostigla apsolutni rekord od 70ºC. Bilo je zaista neverovatno! Povratak u Kerman zaustavili smo se u napuštenom Karavanseraju zvanom Deh-e Sayf u sjajnom stanju očuvanja. Očekuje nas dugo noćno putovanje do Mešada, ali evo autobusi su radost ... Samo ne propustite novu razglednicu sutra u www.elrincondesele.com (!! od onih koji obećavaju !!)

UPDATE: Noćni autobus kreće kasno 20 minuta, ali već smo na putu za Mashhad u autobusu koji je luksuz kakav bismo željeli u drugim zemljama

17. DAN: Mešad

Iako je prošlo gotovo 13 sati i pol (do otvaranja vreća na kontrolnom punktu), putovanje nije bilo posebno dugo. Nešto drugo nas je koštalo odabira smještaja, jer je hodočašće ovih dana u punom jeku i mi smo jedva dobili „skroman“ stan. Sav nemir uklonjen je s nas u trenutku kad smo prošli kroz lukove Mauzoleja u čast Osmog imama, imama Reze, pokušavajući opet da prođu neprimijećeno kao u Qomu i Širazu i na taj način uspjeli doći do njegovih utroba. Ovaj Maus ... ili bolje rečeno, mini-grad je zaista impresivan. Kompleks dvorišta, kupola, džamija u koje smo ušli danju, i naravno, noću dodirivanje samog groba među žarom svojih vjernika ... Iako je trenutak koji nas je ostavio utjecajem bio kada je započela noćna propovijed i Desetine hiljada sljedbenika raširenih po ograđivanju počelo je osjećati, pa čak i plakati, šta je tamo protumačeno.

18. DAN: Mešad - Teheran

Dva smo dana „lijevo“, iako to možda nije prava riječ budući da „poštedjeti“ na putovanju nikad ništa ne prelazi… ali ako je tačno da danas možemo reći da smo ostvarili svoje putničke snove u Iranu, napuštajući područje Azerbejdžana i Iranski Kurdistan za putovanje sa drugim identitetom. Niti smo uspjeli izbjeći iskušenje da se vratimo (!! nismo vidjeli turista dva dana !! i manje se usuđujemo ući) u prvom satu u svetište Chiisimo, pored Najafa i Kerbale u Iraku, i srećom imamo izabrao to vrijeme jer nakon što su iskoristili priliku da razgledaju pazare i ostale atrakcije grada više nije bilo duše, s urezanim ulicama i ogromnim energetskim konglomeratom u jednom, ali ogromnom kućištu. Noću smo letjeli letom za Teheran sa Aseman Airlines-om i dok smo spavali u hotelu u Terminalu 2. Sutra će biti drugi dan

19. DAN: Teheran - Qazvin

Nećemo vas varati. Kako su letovi vrlo jeftini, sinoć smo imali još jedan avion iz Teherana do Tabriza (25 eura) koji smo propustili. Razlog je taj što se od danas do petka ova država mobilizira, a 20 milijuna odlazi iz Teherana kako bi iskoristili blagdan žrtve janjetine u čast čina Ibrahima prije Ismaila (Abraham prije Izaka za nas) i nije imalo puno smisla (od U stvari, mnoge muslimanske zemlje su se od takvog masakra pretvorile u trag krvi.) Rano smo ustali sa idejom da pokušamo doći do Masuleha, ali velike saobraćajne gužve vratile su nas nazad. Napokon smo odlučili završiti avanturu u Qazvinu, ugodnom gradiću 150 km od Teherana koji nas je iznenadio sa iznenađenjem ... !! Jedan od rijetkih aktivnih Hamama u cijelom Iranu (zabranjeni su ili pretvoreni u muzeje ili trgovine čajevima) !! Sam Hammah je vrlo osnovni, nema nikakve veze s onim što se vidi u Damasku ili Istanbulu, ali prenio nas je kroz povijest do nastanka trenutnog ili spa koncepta, javnog zahoda u kojem se ljudi okupljaju da puše, razgovaraju ili Uživajte u lijepoj kupki. Jedno od onih mjesta usidrenih u prošlost za koje se osjeća nagrada za svoje putničke želje.

20-21. DAN: Qazvin - Povratak kući

Uvijek ću reći da je povratak kući jedan od najboljih dana bilo kojeg putovanja. Valjda ne misle svi isto, ali za mene to predstavlja početak nove avanture. Danas smo uživali u našem zasluženom „EPILOGU“. Tog dana u Qazvinu kojeg ćemo pamtiti po svom živopisnom ChetelSotunu, duhovnosti Mauzoleja jednog od djece Iman Reza ili intenzivnom životu njegovih bazara ... Tog dana kad ponovo, posljednji put, uživamo u gostoprimstvu koje će Iranci Nudio nam je i to nosimo sa sobom. Krenuli smo u zoru, a odatle preko Istanbula do Barselone.

Ovdje završavaju naši časopisi na putu, oni koji su nam pomogli da pružimo nekoliko poteza ČUDO zemlje, privilegovanog mjesta na planeti u jednom od njenih najautentičnijih i djevičanskih trenutaka, gdje je putnik uvijek dobrodošao i privrženost svome narodu. Osjećate se toplim ... tamo gdje je putovanje krajnje jednostavno, bilo javnim sredstvima, bilo samom populacijom.

Po povratku, oboje u www.elrincondesele.com Kao što ćemo vidjeti na ovoj web stranici, detaljnije ćemo razbiti sve naše najsmješnije priče i anegdote, kao i puno grafičkog materijala i video zapisa koje donosimo, savjete i praktične vodiče. Do tada zagrljaj svima!