Kategorija Putovanje

Let s Finnairom, početak putovanja u Tibet iz Španije
Putovanje

Ovo je početak jedne lijepe priče, godinama željene priče, novog dnevnika putovanja onih jedinstvenih putovanja koja nikada neće nedostajati na ovom blogu. Ovi prvi redovi početak su naše posebne potrage za tom dolinom punom misterije u udaljenim i izoliranim himalajskim planinskim lancima, definiranim kao Shangri-La u romanu "Izgubljeni horizonti" Jamesa Hiltona, smještenom na zapadnom kraju Planine Kunlun

Ruksak za Južno more

Već je ponedjeljak, 16. jula 2012. Kad je odbrojavanje počelo, ostala nam je gotovo 1 godina, 365 dana, možda i najbrža u našem životu. Ali danas je ostalo samo nekoliko sati za početak velike avanture, a dva životna putovanja već su prošla, magični dan o kojem ćemo razgovarati kasnije.

Stijene u Sidneju

Muškarcima se čini da su nam napravili posebnu pastu jer bi nam u suprotnom bilo nemoguće provesti dan čekajući. Da, istina je da žene imaju dar strpljenja, ali čekamo u trgovinama, čekamo da oni odluče jesu li danas plavi ili zeleni, čekamo da dobiju ono što žele, čekamo da napuste kupaonicu, čekamo , čekamo, čekamo ... ORGANIZIRANJE NA OŽUJKU:!
Putovanje

Uepi, najbolje ronjenje na svijetu

Kad razmotrimo dolazak na ostrvo Nova Džordžija, lagunu Marovo, i njene male, ali gusto naseljene šumske otočiće, prvo što uzmemo u obzir je izvaditi PADI. Kako nismo imali puno vremena to smo napravili u A Coruniji, iako će Paula ovdje snorkeirati samo (Loly, ne brinite). U Uepi, prva stvar koja se dogodi kada otvorite oči gotovo bez potrebe da se probudite, nakon 11 dugih sati sna, je čuti male valove kako udaraju stablima kokosa koji ovih dana štite naš „povlašteni dom“.
Putovanje

Vava'u u Tongi i njegova posebna magija

Na svijetu je još uvijek mnogo ljudi koji ne vjeruju u magiju ili ljepotu trenutaka. Onaj koji vjeruje da je spomenik ono što vidi gdje treba fotografirati, a da se ne zaustavi razmišlja o onome što je predstavljao, njegovoj historiji, svom oreolu misterije. Zašto postoje mjesta koja odaju mistiku ili isijavaju osjećaje samo dosežući ih.

Upoznavanje sa Savai'ijem na Samoi

Novi prekrasan sunčan dan na Samoi. Čini se da "duhovi" oluje našeg dolaska nisu bili ništa više od toga, izolirana noć. Čini se da je Dennisov lik točan, a tek doručak i s pripremljenim mini-ruksakom (ostale ostavljamo u 'ormaru' Elise) postavili smo put 4x4 "SWAP Foundation" (izum ludog istoka) prema Zapadna cijena ostrva, odakle trajekti odlaze u Savai'i.

Bijeg iz Port Vile do Brisbanea

Pada kiša !! Pada kiša mora !! Kućica Futamaru u koju smo sinoć otišli u krevet izgubila je svu draž. Ne možemo više u Vanuatu. Za slapove Port Vila, Tanna ili Mele slavili smo vremenske prilike, ali prognoze za sljedećih nekoliko dana su tmurne ... Trošak ruksaka, mali improvizirani doručak (2.
Putovanje

Vanuatu, najsretnija zemlja na svijetu

To je 21. jula 2012. Upravo smo sletjeli u Nadi (Fidži), letom koji je napustio Los Angeles 19. jula. Već je 6 ujutro, a temperatura je savršena. Ovaj znatiželjni fenomen odgovara 4. DANU, danu koji nikada nije postojao, Naša sudbina će nas danas odvesti u prvu zemlju Južnih mora koju ćemo posjetiti, VANUATU Svi se sjećamo osjećaja koji smo imali kad smo prvi put stigli u nepoznatu, drugu zemlju ... To osjećaj nam se vratio.

Australija, povratak civilizaciji

Šteta je što nisam postigao dobru vezu s Nauruom, bila bi to sjajna prilika da se vidi drugi "drugačiji svijet" u Mikroneziji. Jedina opcija koja nam je ostala bila bi da Brisbane krene u ponedeljak i da se vrati u sredu, no istina je da se pretjerano rizikujemo kada smo se plašili da smo tamo ležali 1 tjedan i da se 29. kolovoza ne možemo vratiti u Španiju, gdje smo „tvrđeni“.

Kokosovi rakovi Salomonova ostrva

Solomonska ostrva nisu mjesto obilnog raslinja i bujnih šuma jer da, ali sve to ima "održavanje". Svake noći pada kiša na ostrvu Uepi, međutim, to je za otvaranje očiju, a čeka nas novo vedro nebo sa suncem i temperaturama iznad 30ºC. Kao dobar doručak očekuje nas, popraćena pilulama malarone, koju počinjemo uzimati prvog dana Vanuatu i danas će biti posljednja prije početka posljednje sedmice.

Idilična Fongafale u Tuvaluu

Zaista je uzbudljivo vidjeti koliko su različiti ljudi od jednog do drugog mjesta na planeti. Dok na Zapadu trčimo i trčimo (iako nam netko još uvijek mora objasniti gdje trčimo, u Tuvalu) provode život čekajući i čekajući. Čekate na šta? Prekrasna dnevna zore s terase našeg starog hotela Vaiaku Lagi ostavljaju one tirkizno plave boje doista nevjerovatne lagune u unutrašnjosti Fonfagale-a.

Šta posjetiti u Tongi

Već je naš osamnaesti dan otkako smo napustili dom. Veliko pitanje porodice u ovom trenutku je obično "zar ga već ne shvaćate? Dobro jedete? Zar se ne umorite od tolikih letova?" Istina je da imamo neobičan osjećaj kao da smo jučer otišli od kuće, kao da smo živjeli mnoga iskustva s malom marginom, bez vremena da bismo dosadili ili cijenili vrijeme.

Rezervišite prašumu Falealupo na Samoi

Danas nismo previše spavali. Buka talasa koji noću udara fale pri visokoj plima je krivac i nismo vidjeli vrijeme da napustimo ovo malo utočište. Jutro se ipak pojavilo sa svojih uobičajenih 29 ° C, laganim povjetarcem i mirnim morem. Osnovni doručak postavlja ton za marš.

Laguna Marovo na Solomonskim ostrvima

Probudi se Paula !!! Probudi se !! Što se sanja ... moramo se približiti aerodromu Henderson kako bismo nastavili do našeg cilja. Bila bi šteta ne stići sada, nakon rute koju smo morali obaviti. Dvorana Mendana Kitana i dalje je pjesma. Rasprodana je suvenirnica sa svim svojim suvenirima na zemlji.

Upoznavanje Apia, glavnog grada Samoe

Umukni i jebi kurca. Stoga je nemoguće spavati. U 2 sata, 3 sata, 4 sata, 5 sati ... postaje naš pijetao i znamo gdje bi se dan danas završio. Mmm ali ... gdje smo? Sinoć smo pali u krevet s mrežom protiv komaraca negdje u blizini Zračne luke, a mi mislimo da je Apia. Cijelu noć nije prestalo padati kiša i grmljavina.

Mele Maat slapovi Efate

Da je Julio Verne bio u Tanni, nema sumnje da je on bio njegov izvor inspiracije. Tanna je to "vernsko" ostrvo koje smo tražili u svojim avanturama. Kombinirajte oreolo misterije sa svim mogućim sastojcima, od one stalne magle, isprekidane, ali jake kiše, onih domorodaca uzetih iz najboljih romana prošlosti, onog otoka vulkana na ostrvu ili onih talasa koji se svakog jutra biju probudili.

Šta posjetiti u Suvi na Fidžijskim ostrvima

Bulaaaaaaaa svi. Kakav je nered u ovom trenutku na aerodromu Nadi. Let koji je sinoć otputovao za Los Anđeles odložen je do danas u 7, a linije napuštaju terminal. Floren nas je već upozorila, ali ovdje je pitanje avio-kompanija pravi nered. Usprkos satima, sjajno smo se naspavali i gotovo ne shvaćajući, ukrcali smo i, začudo, odlazeći na vrijeme, prema Suvi.

Honiara, glavni grad Solomonskih ostrva

Sunce nam se vratilo u život. Nevjerovatno je kako možete promijeniti način na koji vidite stvari s kišom i suncem. A da živimo u A Coruni treba se naviknuti da to ne vidimo, ali upravo zbog toga, možda nam je kad to izađemo potrebno toliko potrebno. Ako se sve već mijenja od osobe do osobe, prema ličnoj situaciji svake osobe, raspoloženju, načinu gledanja i uživanja u stvarima ... sunce čini život sretnim.

Jedrenje na Mamanuka ostrvima na Fidžiju

3 ujutro ... !! rano jutro! Recepcija "savijena" u hotelu oslobađa nas s njegovim najboljim osmijehom "" oni iz šatla koji su došli po vas po transladarne zvali su i koji neće moći jer je pokvaren "(šatl koji nas je sinoć obradovao po vlastitom savjetu) . Nakon što je pustio te riječi, zurio je 1, 2, 3, 4 sekunde ... zbog čega želi da poljulja kolegu.

Kiribati, Atlantida Tihog oceana

14. avgusta 2062. Danas je poseban dan, prije 53 godine, datum koji ne zaboravljamo da slavimo iz godine u godinu, uprkos starosti i 50 godina naše posjete jednoj zemlji, Kiribatiju, koja je danas naslovnica glavne novine, jer su ga službeno proglasili nestalim pod vodom. Paula nazdravlja zdravim doručcima koji joj se toliko sviđaju dok je Isaac iskoristio naš povlašteni stan na 32. katu zgrade u kojoj živimo kako bismo kupili kapućino, pisali i promatrali prekrasne poglede na Coruña iz ovog sunčanog dana, jednog od prvih gradova sa vodeni kanali Španije.

Sletanje u Nadi, na Fidžijskim ostrvima

Postoje dani na svakom putovanju (a više na ovom) za koje je malo toga za reći. Danas se naše "Uepi iskustvo" završava i pokušat ćemo napustiti Solomonska ostrva, za koja se nadamo da neće biti tako složena kao ulazak, haha. S tugom smo opet napravili ruksake, uzeli smo nam posljednji doručak, platili smo sva pića i poroke ovih dana (1.