Kategorija Putovanje

Sjećanja na veliko afričko putovanje
Putovanje

29. avgusta 2011. !! Koliko brzo prolazi vrijeme! Čini se da je bilo jučer kada smo napustili dom s naprtnjačama i svim iluzijama svijeta. Nestale su savane Kenije, guste šume Ugande ili Ruande, vulkani RDCongo, veliki gradovi Najrobi, Mombasa, Kampala ili Kigali, predivne plaže Diani ili nevjerovatne divlje životinje koje ova priroda posjeduje i kojih mi posjedujemo u opasnost od izumiranja

Područje očuvanja mora Funafuti

Jegulja i potplat bili su sjajni prijatelji u davna vremena. Živjeli su u kući ispod mora i zajedno su dijelili mnoge stvari. Jednog dana odlučili su da dokažu koji je od njih dvojice najjači i uzeli su vrlo veliki kamen na povratku kući. Međutim, počeli su se svađati, a nakon borbe, potplat je smrskan kamenom nanoseći mu rane, iako je mogao je potjerati jegulju udarajući ga i izazivajući povraćanje sve dok ne postane tanji i tanji, što je uspio pobjeći.

Lik Australaca

Razlika između ove fotografije Opere u Sydneyu ... i ove iste ikone osvijetljenog grada ... pored očite razlike u perspektivi, jeste 8 ili 9 sati svjetla u ovo doba godine. Sati između kojih dnevnu rutinu čine "aussieom" u glavnom gradu Novog Južnog Velsa, stanovništvu u koje više nemamo nikakve sumnje, došli bismo da život učinimo zatvorenim očima.

U poseti Manleyu u Sydneyu

Izlazak sunca i postrojenje sa blistavim suncem na pristaništu Circular Quay čekati prve trajekte dana za manje od 5 minuta nadmašuje svako naše najbolje očekivanje. Stijene su čudan, ali malen kvart sa malim kućama, i usudio se prilično brzo. Izmijenili smo oskudne i "rustikalne" mogućnosti doručka našeg prvog dijela putovanja kroz grad u kojem u svakom kutu pronađete kutak s nešto više apetitivnih peciva od prethodnog.

Šta posjetiti u Sydneyu

Prošlo je dosta vremena kad nas neki grad nije toliko volio. Ljubitelji prirode, autentičnih, obično mislimo na gradove zbog njihovog istorijskog bogatstva, starih kaciga, njihovog kozmopolitskog karaktera ili prekrasnog noćnog pogleda. Sydney pije sve to i puno više. Fotografije daju samo sliku ljepote ovog grada, ali oreolo sreće, spokoja i ljepote teško je prenositi, kao i njegov ambijent ... Ne propuštamo minimalnu priliku da dan započnemo u prelijepom zalivu Sydney.

Ogromni val Honiare na Solomonskim otocima

... To se nije dogodilo te noći 25. jula 2012, 9. DANA okruglila svijet Južnim morem. Trenutak kad smo osjetili više straha i bespomoćnosti na bilo kojoj destinaciji čekajući „cunami“. Najcrnja noć u kojoj je mogla panika s nama. Ovo je jedna od onih priča koje se nikada ne ispričaju dok smo na putu, od onih o kojima bi lica porodice bila pjesma kada bi znali stvarnost.

Požar u Camdenu

Ključevi su danas ustali sa tužnim vestima. Jedna od naših poslednjih poseta provela je noć na vatri. Ovo je spektakularni požar na području grada Candem u Londonu. Prema medijskim izvještajima, na primjer elmundo.es, poziv u 19.20, po lokalnom vremenu, upozorio je juče na veliki dim na sjevernoj fasadi tržišta, u ulici Chalk Farm.

Utočište Lone Pine Koala u Brisbaneu

Ne Paula br. Odbijam otići u Brisbane u kenguru. Ne, čak i ako mi dopustiš da ga vozim. Šta je to sa odlaskom na kengur? Ali jeste li videli koliko je Brizbejn? Odlučili, šta još jedan avion daje više? ako me poznaješ, moraš već otprilike 80 letova ... Bilo kakvo sredstvo bilo bi dobro za Paula koji nije bio avion.

Najbolji iz Londona za posetu

Prošlo je 10 dana od kako smo se vratili iz Londona. Iz dana u dan vraćali su se da nas pojedu, a postovi se vraćaju u svoj uobičajeni ritam. Ja (Isaac), moram priznati da me nikada nisu zvali Britanski otoci, niti njihovi gradovi, i da je jedino što me je zanimalo bio Dublin (odakle bismo sigurno uskoro pobjegli).

Naš prvi krug u svetu

Jorge Sánchez rekao je da je obilazak svijeta najljepše putovanje koje postoji za sve što podrazumijeva. Bez obzira na to kako to radite, kad koristite dane i bez obzira na vašoj ruti ... Oko svijeta je ono što čini ljude kompletnim, poput sadnje drveća, pisanja knjige i rođenja djeteta. Jorge Sánchez bio nam je velika podrška kako bi dizajnirali naše, zajedno s velikim Florenom, i nismo se mogli zaustaviti da mu zahvalimo i kažemo mu odavde da s nestrpljenjem čekamo njegovu novu knjigu, nasumično njegov "povratak u svijet za Južna mora".

Ciljevi putovanja u Istočnu Afriku

Nervi, nesanica i posljednji preparati. Dan prije početka velikog putovanja ne razlikuje se puno. Iako je malo toga započelo, osjećaj te trnce u stomaku tog velikog putovanja 1991. godine i dalje je prisutan. I to počinje u trenutku kada započnemo puniti ove ruksake koji će nam pratiti mjesec dana vani.

Šta posjetiti u Canberri

Moramo prepoznati da smo jedan od onih ljudi koji su kad smo bili mali obraćali posebnu pažnju na satovima geografije. Još se sjećamo kada smo proučavali prijestonice svijeta, koliko smo čudno proučavali Canberru kao glavni grad Australije. Vrijeme je prolazilo, stigla je i adolescencija, a sa njom i prva putovanja.

Naša omiljena londonska tržišta

31. maja 2011. godine pada novi mesec. Mesec 6. Tic tac. Razmišljajući o budućim iskustvima, ostavljajući iza sebe grad-duhova Rasafa, smatramo kakve bijege možemo učiniti u drugom dijelu semestra godine, kad padne to impresivno putovanje (čije će natjecanje / klub početi uskoro) od 29. srpnja do 29. avgusta.

Sky Tower, Onsen i Fugu u Tokiju

Novi dan u Japanu, drugi u ovoj divnoj zemlji. Danas očekujemo da će razna web mjesta znati da nas neće ostaviti ravnodušnima i, kao i obično kad pokušavate znati maksimum, ponovno se probudimo što radimo presretni jer želimo vidjeti sve što možemo. SVE SMO BILO U 2008: Sve informacije u turističkom vodiču Japana o toj avanturi, uključujući Kjoto, Osaku, Himeji, Kobe, Hirošimu, Miyajima i japanske Alpe. Istina je, i sada kada smo već dva dana, možemo to potvrditi Ryokan Fukudaya je postigao veliki uspjeh.

Nosorozi svetišta Ziwa nosoroga

Uvijek priželjkivani komad istraživača, nosorog je žrtva surove trgovine koja ostavlja cijenu veću od 40.000 eura za kilogram svog legendarnog roga, roga od zlata. Danas ćemo na putu do vodopada Murchison moći otkriti uzbudljiv projekt, pokušaja reintegriranja fascinantne životinje u savane i šume Ugande, gdje su one ugašene 1982. i gdje nikad nisu trebale nestati ... To se nije zaustavilo kiša cijelu noć

Queen Elisabeth National Park

S njima dijelimo zajedničkog pretka. Bilo je to prije 7 milijuna godina kada su ljudska bića i čimpanze odlučili poduzeti različite pravce iako su i danas sličnosti nevjerovatne. Čak je i nedavno istraživanje uspoređivalo 14.000 gena obaju i iznenadilo je to što su se geni čimpanze najviše razvijali.

Kazinga kanal, privilegovano stanište

Ujedinite se i podijelite u isto vrijeme. Ujedinjuje dva velika jezera, jezero Edward i jezero George, ali dijeli nacionalni park kraljice Elizabete u kojem od juče odsjedamo. Čini se da prvi lavovi piju vodu, dok stotine hippopa potpuno zarone. Nilni krokodili strpljivo promatraju.

Video letjeti u Južnim morima

Dok se odlučujemo i pripremamo nove destinacije, već pripremamo videozapise velikog kruga svijeta za Južno more iz 2012. godine, mada je to težak posao velike količine materijala koji smo donijeli nakon 43 dana putovanja. Međutim, za sve one koji nas prate na našim društvenim kanalima, od jučer imate pregled "nekog" odiseje koju prolazimo da bismo stigli do određenih mjesta poput Segue (također se naziva i Sege ili Seghe) na Solomonskim otocima ili Boomerang ostrvu Tuvalu , najizoliranija zemlja na svijetu.

DR Kongo, zemlja tame

Demokratska Republika Kongo jedna je od najbogatijih zemalja na svijetu. Ima između 60-80% rezervi Coltana, svjetskog crnog zlata, ali ima i zlata, urana, nafte, dijamanata i svih vrsta dragog kamenja. Nešto što bi trebalo biti dobro kontrastira s vijestima koje dolaze odatle, dječijom eksploatacijom, ratovima, državom s najviše kršenja u svijetu i poviješću genocida.

Pigmeji jezera Bunyonyi

Nazivaju je "najljepšim jezerom na svijetu". Ne znamo koji dio sigurno nećemo, ali prvo je jezero u kojem se nalazimo nakon 25 dana putovanja, gdje nema zmija, krokodila, bespravnih i drugih buba. Odnosno, možemo se okupati bez straha da ćemo ga proždirati. Dolazimo do jezera Buyonyi, dodirujemo granicu s Ruandom ... Napuštamo Bwindi, nakon doručka i odlaska (12.

Memorijalni centar u Kigaliju ili Muzej genocida

Kako se glavni grad tako hrabre države može nazvati „državom hiljadu brda“? Kigali, glavni grad „Švicarske Afrike“ savršeno predstavlja zemlju egzistencije, zemlju čiji je glavni izvoz arapska kafa i čaj, ali kojoj jedva nedostaju važni resursi i minerali i stalno pati od suše.